Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 263 ... 440 441
Loek de Rooij

Wat Jerteg zegt. Hij reed nog best aardig mee. Om een topklimmer te worden zal hij toch echt wat kilo's aan spiermassa moeten verliezen. Laat hem eerst maar eens lekker op korte rondes en tijdritten richten en zo langzaam aan het klimwerk werken. Om dit in één keer midden is het seizoen om te gooien is niet te doen. Roglic geeft zelf ook aan dat dit iets is waar hij in de winter aan zal moeten gaan werken (bron: interview cyclingnews.com 😉 ).

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Roglic leek me vandaag weer redelijk te rijden. Hij ging vrij lang goed mee op de voorste rijen; beetje vergelijkbaar met die aankomst in de Tirreno (of die in het Baskenland), maar dan op een hoger niveau zonder een klassement om te verdedigen. Ik betwijfel nog altijd of hij werkelijk een renner is die zich hier in het hooggebergte kan gaan onderscheiden, maar wat de gevolgen van de valpartij betreft was dit een redelijk signaal. Bennett daarnaast zeker op het niveau waar je hem zou verwachten.

Laatst gewijzigd
Jopie

Roglic is gewoon (nog) niet de topklimmer die sommigen nu al in hem zien. Vond daarom ook dat hij er vandaag inderdaad verrassend lang aan bleef hangen, nadat hij gelost werd heeft hij volgens mij inderdaad redelijk laten lopen voor zover ik dat in kan schatten. Denk dat een ritzege in het echte hooggebergte voor hem nog te hoog gegrepen is dit jaar. Maar een etappe als zaterdag moet hij perfect aankunnen. Bennett voor de rest uitstekend gereden en over Gesink valt nog niet heel veel zinnigs te zeggen. Behalve dan dat de vragen van de NOS over zijn tijdverlies elke etappe hem al beginnen te irriteren.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

'@kelderfan

Dat heeft geen kut met socialer te maken. Als jij voor het AK rijd dan ga je stoppen om leezer te helpen opstaan en ook niet iemand bijstaan die gister gevallen is...

kelderfan

VOO-Tour de Wallonie geeft de volgende opstelling voor TLJ: Lars Boom, Victor Campenaerts, Twan Castelijns, Amund Jansen, Gijs alligator van Hoecke, Juan Lobato , Bram Tankink en Maarten Wynants

kelderfan

Bennett is er vandaag zeker voor gegaan geeft TLJ aan. Door steken in zijn zijde kon hij niet meer volgen en dat is natuurlijk echt jammer. Gesink heeft Roglic en Bennett afgezet aan de voet van de klim {klimschans}.

Yeez

Jammer voor Bennett had in het groepje contador kunnen zitten, maar de steken in zijn zij dwingen hem te laten lopen. 14de is dan nog knap.

Pédaleur de charme

'@Jopie
Topklimmer zou ik 'm ook niet willen noemen, maar ik had toch wat meer van verwacht van een renner die top-5 rijdt in het Baskenland.

Maar goed, Parijs is nog ver. Zij het 5 dagen minder ver dan bij de start van de Tour. Ik hoop dat ze bij TLJ ook die oude hit van het Klein Orkest kennen: 'Later is al lang begonnen/sparend voor morgen/ga je straks ook sparend dood.'

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Het is wel mooi klote dat die steken Bennett nog steeds parten spelen. Benieuwd waar zijn plafond ligt zonder dit euvel.

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

als lotto jumbo [gesink]vandaag ligt me niet zo en de vluchters hebben toch geen kans blijven roepen,zullen ze geen etappe winnen ! als je niet probeert win je nooit,je zult zien als ze het 1 keer proberen draait het ook op niets uit..dan heb ik liever dat je het 3x probeert !!en goed voor de sponsor

mooiman

gesink een beetje geirriteerd op nos-radio over zijn doelen en het AK. Enerzijds snap ik het wel maar anderzijds moeten horen dat zijn doelstelling vandaag was tijd verliezen en dat hij daarin geslaagd is doet wel een beetje pijn aan mijn oren.

robertowilco

Nou ze hebben het toch geprobeerd vandaag, voor Roglic was het natuurlijk ook afwachten hoe het zou gaan, hij verliest nog veel de laatste 4km, meer dan 3 min, maar goed hij is wel tot het uiterste gegaan op bij te blijven. Ik heeft meer mogelijkheden bij de etappes in het Centraal-Massief.
Bennett gewoon goed, 1 minuut verliezen op Aru dan doe je het goed, ik verwacht nog veel van hem deze Tour, misschien een Top 10, wie weet. Jammer van het tijdverlies door die val in de tijdrit.
Gesink raakte toch wat geïrriteerd bij het interview na de etappe, kan me dat nou ook wel voorstellen, steeds dezelfde vragen en toch knaagt het ook aan hem zelf als renner voor het klassement. Hij moet zich nog maar ff inhouden en in het weekend en dan vooral zondag, proberen mee te gaan. Col du Chat, een monster beklimming, ben hem jaren geleden zelf opgereden en kon niet begrijpen dat hij toen pas één keer in de tour was opgenomen in 1974, maar daarna wel een gevaarlijke afdaling.

Borsje

Begrijp toch niet helemaal waarom Bennett zich niet eerder (dan na TdF) verder laat behandelen voor die al lang slepende kwaal van steken in zijn zij. Kan dan toch weer ten koste gaan van het najaar? Zal wel goede reden voor zijn.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Borsje er is ook nog geen behandeling... men is alleen wat dichterbij het weten van de oorzaak. Pas als dat echt is vastgesteld kan er gekeken worden naar een oplossing. Hij is er nu al een paar jaar mee bezig.

jerteg

Dit klinkt wel veelbelovend wat betreft Bennett. Is het de bedoeling dat hij ook nog de Vuelta d'Espana gaat rijden?

Laatste man

Ze hebben vandaag voor George gekoerst. Jammer van die steken, zat goed te schelden na afloop onze Kiwi :D

robotour

Wow Gesink geirriteerd....Nou, misschien kan hij die irritatie omzetten om eens wat fatsoenlijks voor zijn broodheer te gaan presteren. Ben benieuwd dit weekend, maar ben bang dat er weer excuses te horen zullen zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Robert heeft toch ook gelijk, het is niet dat dit een verrassing kan zijn. Hij doet gewoon wat hij al weken en maanden zegt. Hij heeft vandaag zijn werk gedaan voor Roglic en Bennett en is daarna rustig omhoog gereden. Kan me voorstellen dat hij die vragen een beetje zat is.. zelfs de media is blijkbaar verbaasd dat hij echt doet waarvoor hij naar de Tour is gekomen.

robotour

'@rahimns ik vraag mij oprecht af op hij gaat doen waarvoor hij naar de Tour is gekomen. Volgens mij is het meer "wishfull thinking". Kan mij niet voorstellen dat je als topsportman van de manier waarop je nu koerst een goed gevoel krijgt.

mooiman

Doel van Robert is al lang heel helder en respecteer ik ook maar ik vrees dat in de etappes die hij heeft uitgekozen hij heel veel concurrenten gaat keijgen met hetzelfde doel. Als hij demarreert in een van zijn etappes gaan er heel veel mee waaraan hij nog een hele dobber zal hebben

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik geloof dat niemand in een glazen bol kan kijken en ook hij weet dat het niet zomaar even gaat lukken... maar ik ben ervan overtuigd dat hij het zeker gaat proberen.

Romāns Vainšteins

Ze mogen Gesink ook eigenlijk wel eens een keertje met rust laten ipv al dat aan zijn kop dreinen.

Yeez

Zaterdag een dag voor gesink

xistnc

Ik vond dat interview met de NOS wel mooi eigenlijk. Wie was er meer geïrriteerd? De interviewer omdat dit toch immers echt een etappe was die eindigde met een klim, een echte berg, en Gesink had het toch immers zo belooohoooofd? Of Gesink, omdat de interviewer op geen enkele manier wil snappen dat dit toch echt nog altijd de fase is om tijd te kopen, zoals vooraf, vooraf en vooraf luid ende duidelijk aangekondigd.

sooike

Gesink is kopman, de best betaalde bij TLJ. Hij zou een voorbeeld moeten zijn voor de jongeren voor wat betreft strijdlust en inzet. In plaats daarvan roept hij tegen iedereen die het horen wil dat hij als "rittenkaper" naar de Tour is gekomen. Een houding die niet bepaald strookt met de kwaliteiten die hem nog altijd door velen ( niet door mij) worden toegedicht. Ik blijf van mening dat Gesink het einde van zijn loopbaan voelt naderen en zich nu in allerlei bochten wringt om toch nog vooral in the picture te blijven. Terecht hebben steeds meer volgers kritiek op zijn houding. Zij wachten nu al weer op de excuses als het "kapen" straks weer niet is gelukt. Maar we weten nu al dat Gesink en zijn ploegleiding straks weer "tevreden" zullen en dat het "erg lastig was om hier te winnen ".....

1 2 ... 263 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.