Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 266 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Iemand die denkt het @Sooike nog te kunnen uitleggen... of denken jullie net als mij dat het vrij zinloos is.

kelderfan

Hoe gaat 't met Roglic? Ik zag een interview bij Eurosport DE van Roglic de skispringer met Greg LeMond.

ti-raleigh

Het enige wat ik er op zeggen kan is 'stick to the plan'. Dat brengt vaak het meeste en snelst succes. Paniekvoetbal zitten we niet op te wachten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Net zelf het interview gezien met Nico en volgens mij zegt hij daar geen onzinnige dingen... prima analyse van de sprint en zijn kijk op etappes zoals deze is ook niet verkeerd. Dus eens met @ti-raleigh

sooike

Paniekvoetbal? Nico had het overal over, behalve over paniekvoetbal!

@rahimns
Ik registreer slechts war Verhoeven uitlegt. Zijn uitleg is in ieder geval voor een ploegleider van een WT-ploeg in de belangrijkste koers van het jaar wat publiciteit betreft, bijna lachwekkend. Maar misschien kun jij het me wel uitleggen. De Jumbo-directie, die ik vandaag tegen het lijf liep, is in ieder geval niet in een hoerastemming, dat kan ik je verzekeren , maar ja, die zijn natuurlijk verwend met een schaatsploeg waarmee ze wel waar voor hun sponsorgelden krijgen !

112522

'@ sooike ik vind deze reactie toch nog wel een stuk lachwekkender. Die sponsoren weten toch allang wat de plannen zijn van tlj. Die zitten echt niet te stuiteren in hun stoel als er geen lotto renner in een kansloze vlucht zit. Ik geloof er ook vrij weinig van dat je toevallig de voltallige jumbo-directie tegenkwam. Morgen is er gewoon weer een kans en wanneer alles op zijn plaats valt, dan is een etappe overwinning zeker mogelijk. Hooguit moeten we nog een dikke week wachten op Gesink.

ti-raleigh

Jumbo wilde emté overnemen van Sligro, maar Sligro ging niet op het bod in. Waarschijnlijk waren ze daarom niet in hoerastemming.

Poeksel

Naar welke muziek luisteren de renners van TLJ:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170705_02958607

Scotty

Lol@ti raleigh

En had TLJ wél in elke vlucht gezeten dan had sooike het ongetwijfeld kansloos gevonden en had die gene beter kunnen helpen in het treintje van Groenewegen.

Charlie33

Sooike is de zus van Harry Piekema, jongens

sooike

'@112522
Lezen is een vak. Nergens spreek ik over de voltallige Jumbo-directie. Ik heb het over de directie en dat is de grote baas. Die kwam ik idd gisteren tegen. Zijn verhaal over TLJ blijft vertrouwelijk. Frits en ik hebben ook op andere vlakken afspraken en die wil ik niet schenden. Sorry, meer heb ik niet voor je, maar blij was hij niet ! Af en toe een shirt in beeld zou hij toch wel op prijs stellen . Maar Gesink gaat alles recht zetten straks !

ti-raleigh

Je hebt Frits toch niet verteld dat je alter ego hier flink tekeer gaat tegen TLJ.
Trouwens je hebt het over directie en die bestaat uit meerder personen. Als het één persoon is noemen ze dat vaak directeur.

xistnc

Ja, een 'bonuskaart' (of hoe heet dat bij Jumbo) zou je kunnen zien als 'een afspraak met Frits'. Ontroerend wel, dat Sooike zijn augurken en mosterd gewoon bij de Jumbo haalt!

sooike

Nee, dat ik Sooike ben heb ik idd niet tegen Frits verteld. Maar hij gaat wel weer met mij in zee op andere vlakken. Ik snap dat er mensen zijn die me een "bluffer" vinden en me niet geloven. Nog geen 5 seconden lig ik daarvan wakker . En nu ga ik weer voor Frits aan de slag als jullie dat niet erg vinden !

achtpuntzes

sooike is vakkenvuller bij de jumbo?

Netraam

Je hebt geen bonuskaart bij de jumbo, en op de manier waarop hij zegt dat hij weer voor Frits aan de slag gaat denk ik eerder afdelingsleider vers bij de jumbo om de hoek :P
EDIT: 8.6 was me te snel af

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Sooike anoniem hier op WF kan je makkelijk van alles beweren. Het zal wel... denk dat Frits heel blij zal zijn dat jij achter zijn rug om hier lekker aan het afbreken bent waar hij zo zorgvuldig zijn centen in steekt. Lekker betrouwbaar. Het is voor jou dan maar te hopen dat hij hier ook niet anoniem meeleest. Denk dat je dan na vandaag een vriend minder hebt in de raad van bestuur van de Jumbo. Ik hoop dat jij niet al te veel invloed op hem hebt anders kan TLJ dus volgend jaar zeker op zoek naar een nieuwe mede hoofdsponsor. Maar een beetje achterbaks is het toch wel dat je zo achter zijn rug de ploeg zo afkraakt continue.... vind je zelf ook niet.

Niklas

Parijs is nog ver...

Timocycling

Sooike breekt helemaal niets af... waarom mag je geen kritiek hebben op dit kansloze beleid van Verhoeven? Met de hele ploeg rijden voor een tweedelijn sprinter (met alle respect), vind ik niet getuigen van veel tactisch inzicht. Bennet rijdt duidelijk voor een top 20 in het klassement nu en misschien dat Gesink nog een ontsnappinkje probeert later deze Tour. Voor de rest is de ploet compleet onzichtbaar. Laten we tot na het weekend wachten en dan de balans opmaken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling als je er zo naar gaat kijken dan is toch meer dan het halve peloton zo goed als onzichtbaar ... wat heeft het voor zin om met een renner de hele dag in een kansloze ontsnapping te gaan zitten. Blijkbaar kijkt toch iedereen alleen maar de laatste 40 minuten

Poeksel

Wat zou dan een betere tactiek zijn, Timocycling? In de ontsnapping zitten gisteren was dat duidelijk niet, anders hadden er wel meer ploegen meegezeten.

Chrys

Zelfs Bahrein Merida, zonder kopman, stuurt geen mannetje mee.

Timocycling

'@poeksel: ik heb het niet eens zo zeer over de sprintetappes, meer over etappe naar planche de bellles fils en vooral die etappe die Sagan won. Daar heb je toch enkele renners die mogelijkheden hebben, die best aan hadden kunnen vallen.

Niet geschoten is altijd mis. Ik mis gewoon lef en aanvalsdrang, hopelijk gaan we dit nog zien!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@timocycling wanneer hadden die moeten aanvallen dan?? Beide ontsnappingen waren daar net zo kansloos als in de sprintetappes ... heb geduld er komen echt nog wel mogelijkheden waar het wel interessant is om aan te vallen. Maar die liggen nagenoeg nooit in de eerste week... dat is waar ook de planning voor deze tour volledig op gemaakt is. Ze hebben een plan bedacht en houden zich daar prima aan. Dat de resultaten nog niet zijn zoals je hoopt... ja dat kan natuurlijk ook altijd en dat heeft Verhoeven gisteren toch ook prima uitgelegd.

S. Morgenstern

Ik kom tijdens de Tour de France al een aantal jaar niet meer op wielerflits, maar als ik dit zo lees heb ik daar toch wel spijt van; heerlijk leesvoer zo'n sooike die het allemaal teveel wordt en van gekkigheid ook niet meer weet waar hij het moet zoeken.

1 2 ... 266 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.