Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 272 ... 440 441
Fanny

'@AndriesW
Gesink inderdaad een klasbak, zeker na wat hij zowel in koersen als privé heeft meegemaakt.
Als hem niks overkomt rijdt hij altijd goed (zie bv de Vuelta van vorig jaar na de zware val in Zwitserland.
Telkens maar weer met volle moed terugkomen door oneindig er weer vol voor te trainen.
Hopelijk was dit voor hem en TLJ de laatste keer wat betreft de pech die hij telkens heeft.
Ik hoop van ganse harte dat hij volgend seizoen zijn beste seizoen ooit rijdt zonder valpartijen.

Mooie kolom van Thijs Zonnevelt over Gesink in het AD over Gesink.
http://www.ad.nl/dossier-tour-de-france/vallen-en-altijd-weer-opstaan~a9b8c43f/

@Kelderfan
Ze hebben inderdaad in Kuhtai op hoogte getraind voor de TTT/ITT op een atletiekbaan.

Fanny

Hier het Transfergerucht over Campenaerts in het Laatste Nieuws.

https://m.hln.be/de-krant/campenaerts-dicht-bij-lotto-soudal~a6ef486e/

Lijkt mij wel een kern van waarheid in te zitten nadat hij bv niet vol mocht gaan in de ITT van de Giro en de reprimande van de ploeg nav de date op zijn borst.

Maar of hij bij Lotto Soudal dan ook de beschikking krijgt over een hele goede ITT fiets zoals bij TLJ betwijfel ik.

kelderfan

'@Fanny
Ik zou 't heel jammer vinden, als Campenaerts de Lotto-ballen gaat verruilen; misschien mag hij zijn fiets {gedoopt Carlien} meenemen.
Ik zou 't dan top vinden, als TLJ dan zijn maatje Yves Lampaert kan binnen hengelen, die is ook einde contract.

xistnc

Campenaerts zet hoog in qua salariseisen. Daarbij komt nog altijd, dat TLJ hem maar één jaar kan bieden. Alle andere factoren zijn bijzaak.

Yeez

'@xistnc Plugge heeft bij L1 gezegd dat ze zo goed als doorgaan na 2018. Sunweb geeft ook contracten tot 2020 weg terwijl de sponsor tot 2019 staat. Tlj heeft een fout gemaakt door hem niet voluit te laten gaan in die tt. Zoals zijn vader al zei was dat het belangrijkste doel van hem dat jaar.

Niklas

'@rebellin
Wat een onzin om te stellen dat talenten bij TLJ niet beter worden. Het tegendeel is het geval. Kijk eens naar Bennett en Roglic, maar ook Bouwman en Vermeulen. En Olivier krijgt nu ook volop begeleiding bij zijn rentree en dat lijkt goed te gaan. Met een hoop Nederlandse renners is de lijn via Blanco en Belkin doorgetrokken, zoals Kruiswijk. Daar komt bij dat de meeste gasten die verkast zijn bij hun nieuwe ploeg beslist niet beter zijn geworden, zoals Langeveld en Slagter.

@xistnc
Ik vermoed dat Plugge goede hoop heeft op contractverlenging met zijn sponsor(s) of iets nieuws in beeld heeft. Het is behoorlijk rustig rond de ploeg en ook stil rond Plugge. Hij houdt zich met andere dingen bezig dan het sportieve...

xistnc

Op basis van 'zo goed als' en 'goede hoop' kun je geen contractverlengingen baseren. Elk contract moet ergens door gegarandeerd worden. Hooguit kan met een enkele neo nog wel eens een gok worden genomen. Campenaerts is allerminst een neo. Van het 'weggeven' van contracten is natuurlijk sowieso geen sprake.

Bij Sunweb kan ik me voorstellen dat Giant zich garant stelt.

Ik was het ook niet eens met die TT en al helemaal niet met de communicatie eromheen. Maar serieus, bij contractverlengingen speelt zoiets echt niet de hoofdrol. En vaders, tja.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen volgens mij heeft Victor ook zelf al aangegeven dat hij ook niet goed genoeg was voor die TT. Was overtraind de Giro ingegaan en had daar zeker last van, viel daarom ook uit. Juist omdat hij niet top was mocht hij niet voluit gaan en die vindt ik dan wel weer begrijpelijk. Maar of dat er ook maar iets te maken heeft met een eventuele overgang weet ik niet... het zal wel zo zijn zoals @xistnc aangeeft. Afwachten maar... zou het jammer vinden als hij gaat maar er zijn meer vissen in de zee.

kelderfan

'@rahimns
Ja, maar vissen met een goede ITT zijn natuurlijk een schaars product. Ik hoop dat TLJ hem kan behouden.
Het is stil bij TLJ wat betreft contracten.

daveb83

Als ik het me goed kan herinneren heeft Robert van der Wallen van Brand Loyalty een paar jaar geleden ook al de continuïteit en budget tm 2018 gegarandeerd voordat de contractverlenging van beide sponsoren officieel bevestigd was. Weet niet of dat op dit moment opnieuw het geval is? (Rahimns, weet jij daar iets meer over?) Dan is het dus wel mogelijk om renners voor langere periode vast te leggen. Wellicht v.a. 2019 met een andere naam/ namen op de shirts...

Yeez

Nog wat anders. 14 renners zijn op Hoogtestage in Kuhtai. De renners die daar niet bij zijn:

Kruijswijk (giro)
Clement (giro)
Vd Broeck (giro)
Tankink (giro)
Lobato (traint in Spanje en Andorra)
Lammertink (?)

De bovenste 5 zijn te verklaren, maar Lammertink niet. Hoop al opgegeven voor volgend jaar?

mooiman

Is de TdF niet het uitgelezen moment voor Plugge om verlengingen te bevestigen? 2e rustdag?

Jotto-Lumbo

Ik zou er nog niet zomaar vanuit gaan dat de verlening al een feit is. Ze hebben sowieso nog een jaar contract, dus dat kan nog lang duren. Grote ploegen als Quick-Step Floors en BMC moeten zelfs nog duidelijkheid geven voor 2018. Dat Plugge mooi weer speelt, is natuurlijk ook om de gemoederen rustig te houden. De overgang van Rabobank naar Belkin hebben we ook lang moeten wachten. Dat zelfde geldt voor het opstarten van Lotto-Jumbo.

mooiman

Maar nieuwe renners krijgen ze niet op basis van contract 1 jaar. Dus ze moeten met iets komen binnenkort

kelderfan

'@jessevdalen
Lijkt mij wel duidelijk met Steven Lammertink. Misschien is het mogelijk om hem 1 of 2 jaar stallen bij Roompot.
@mooiman
Ik ben 't met je eens. Hopelijk komt TLJ op de 2e. rustdag met wat nieuws over nwe. renners/verlengingen.

ti-raleigh

'@ xistnc, 10.25 uur
Ik bekijk het vanuit het perspectief van Steven en dat zijn AK prioriteit heeft en niet de carriere van Lars. Als Lars fit van lichaam en geest is kan hij iets toevoegen, anders niet. Ik vond dat hij in TdS vreemde demarrages plaatste en ook op het NK ging hij buiten zijn boekje. Als hij start in Spanje zal hij in dienst van Steven moeten rijden ipv gaan voor eigen succes. Misschien nog maar even afwachten wat hij laat zien de komende weken en dan een oordeel vellen. Voor mij is hij in ieder geval nog geen zekerheidje.

kelderfan

Bram Tankink komt direct bij Avondetappe en dan vertelt hij of blijft bij TLJ of gaat stoppen.

Loek de Rooij

Lammertink gaat de tijdrit op het ek rijden. Dat is een doel van hem. Lijkt me waarschijnlijk dat hij daarom niet mee is. Het zou natuurlijk niet handig zijn om te experimenteren op een moment dat hij zich wil tonen. Bij TLJ gaat hij waarschijnlijk geen nieuw contract aangeboden krijgen. Ik denk toch wel dat hij potentieel heeft, maar dan is het ook niet verkeerd een stapje terug te doen.

Loek de Rooij

Bram geeft geen direct antwoord, maar het is wel duidelijkheid. Als hij nog doorgaat en daarbij graag bij Jos op de kamer ligt, dan is het wel duidelijk dat hij volgend jaar nog voor TLJ gaat uitkomen.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Bram zegt meerdere opties te hebben en geeft daarmee aan dat hij het liefst bij TLJ blijft. Maar zou TLJ dat ook willen ?

sooike

'@rahimns
Beetje naïef van je als je denkt dat Gesink niets heeft geëist en dat de TLJ-ploegleiding "het wel goed uitkwam met de plannen voor de sprinttrein voor Groenewegen". Omdat de ploegleiding het accent zo zwaar op die sprinttrein legde , maar ook Gesink wilde steunen voor de top van het klassement, zag Gesink zelf het absurde van deze 'spagaat" in en heeft hij zich opgeworpen als rittenkaper en meteen er aan toegevoegd dat hij anders Tourdeelname niet zag zitten. Ook ik heb mijn bronnen....

xistnc

Een dikke duim is geen bron.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Sooike ik heb geen bronnen dan alleen wat ik van Robert zelf heb gehoord en wat ik gelezen heb. Als jij al die bronnen van jou nog gewoon eens openbaar maakt en niet blijft schuilen vanuit de anonimiteit valt er misschien nog iets te verifiëren... nu maak je er een verhaal van die wij dus voor zoete koek moeten nemen... wel vreemd dat iemand die zo negatief is over de ploeg er wel continue bovenop zit en blijkbaar allemaal bronnen heeft rondom de ploeg.

Als je bijvoorbeeld naar @Xistnc kijkt, regelmatig zeer kritisch ook opbouwend... we zijn het regelmatig niet eens... maar hij is wel altijd zeer open met zijn informatie en dan is een discussie ook prima. Neem daar eens een voorbeeld aan.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@rahimns
Dat kun je niet vergelijken. Sooike zit boordevol rancune en zoekt/verzint allerlei aanleidingen om te bashen. Hij heeft geen enkel opbouwend motief, dan kun je ook niet zo'n manier van discussiëren verwachten.

simplex

Gezien de plaagstootjes die sooike uitdeelt, zou het dan toch misschien een indirecte bron kunnen zijn? Bijv. de hier ook vaak verguisde Raymond Kerckhoffs van De Telegraaf.
De term opbouwend is ook op diverse wijzen te definiëren.

1 2 ... 272 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.