Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 273 ... 440 441
horsm

Sooike is toch dik met meneer Frits?

En die rancune had toch iets met een carnavalsvereniging te maken?

Laatst gewijzigd
sooike

'@horsm

Je bent warmer dan al die andere ongelovige Thomassen.....Alleen van die carnavalsvereniging klopt niet, hoewel meneer Frits wel ooit een nummer heeft gezongen met de onvolprezen Gebroeders Ko !

achtpuntzes

'@ sooike:
je lult te veel over jezelf, je vakantiehuisje, je contacten en weet ik veel meer. zolang je de anoniem uit blijft hangen heeft al die info precies nul waarde.

Fanny

'@Zooi
Quote: Ook ik heb mijn bronnen….

Ja, waterbronnen en een waterhoofd ! Haha.

Trouwens als jij die Frits wel eens spreekt dan weet je vast wel of Jumbo de komende jaren nog doorgaat met sponsering van het schaatsen en wielrennen.
Dus niet de sponsoring van Max Verstappen in de F1.
Gaan ze het op de 2e rustdag in de TdF bekendmaken ?
Vertel !

kelderfan

Nu de gangmakers Gesink en Van Emden naar huis zijn gegaan e/o gemoeten lijkt mij Groenewegen de man om vandaag de moraal weer op te schroeven door een leuke uitslag. De concurrentie is uitgedund, dus Groenewegen Go, go.

kelderfan

Die VCSNOR is hard op weg om Bram Tankink op te volgen als gangmaker. Die moet echt blijven, want 't is een sfeermakertje ten voeten uit. Op naar de Tour de Wallonie met in zijn wiel Gijs van Hoecke, Lars Boom, Bram Tankink, Twan Castelijns, Wynants, Lobato en Amund G. Jansen.

daveb83

Zonde. Wat een sprint levert hij vandaag zeg. Trein krijgt het maar niet voor elkaar...

Jopie

Wat een dramatische lead out voor Groenewegen vandaag zeg, eerst drie man die op aan het schuiven zijn en stug door blijven rijden zonder dat Groenewegen in het wiel zit. Vervolgens Roossen die over Wagner heen gaat, omdat die het tempo niet meer kon verhogen? En Groenewegen die het de laatste twee kilometer vanuit een slechte positie weer allemaal alleen uit kan zoeken.Des te knapper dat ie nog derde wordt.

xistnc

Geweldig werk van Martens, Leezer en Roosen. Helaas missen Wagner en Groenewegen daar de trein. Roosen doet later nog een prima beurt om Groenewegen te helpen opschuiven, maar het scheelt hem 30m. Die komt hij tekort om het Kittel écht lastig te maken. Maar de snelheid zit er zeker in!

Jotto-Lumbo

Ik ben het eens met wat xistnc zegt in de uitslagtopic. Martens Roosen en Leezer zaten prima van voren. Waarom houden Wagner en Groenewegen het wiel niet? Dan kan de lead out worden uitgevoerd. Je kan nooit zeggen dat de hele trein slecht was want ze zaten er nog met genoeg man en de voorste zaten goed geplaatst. Nadat Groenewegen achter bleef heeft Roosen hem opgehaald en goed naar voor gebracht zodat er überhaupt nog een sprint in zat. Maar weer Wagner die zich niet heeft laten zien.

De sprint van Groenewegen was overigens echt heel goed. Hopelijk zit hij morgen iets beter en kan hij het Kittel een keertje moeilijk maken.

kelderfan

'@sephiroth
VCSNOR is Victor Campenaerts, die heeft 't meer naar de zin op dit moment, dan Dylan Groenewegen, die toch een vloek wilde uiten.
Het wil niet lukken met die voorbereiding voor de sprint; wat dat betreft is 't jammer, dat Lars Boom zo'n slecht voorjaar had.
Zij moeten morgen eens proberen om Roosen voor 't laatste stuk in te zetten; nu moet Groenewegen toch nog heel veel zelf opknappen. 

Fanny

'@Sepiroth
VCSNOR is volgens mij Victor Campenaerts.
Kijk op het grappige onderstaande filmpje van 09-07-2017 op het twitteraccount van Victor Campenaerts met kamergenoot Koen Bouwman en de rest van het team die op hoogtestage zijn in Kuhtai Oostenrijk.
Zo te zien hebben ze naast de trainingen veel plezier.
Kijk ook naar de prachtige zithoudingen van de 3 renners (Campenaerts, Bouwman en ?) die op de TT fiets zitten op de wielerbaan.

https://twitter.com/vcampenaerts?lang=nl

Laatst gewijzigd
Laatste man

Dylan zoals de hele Tour al qua snelheid op niveau. Nu moeten hij en de trein nog wat beter positioneren. Parijs lijkt me daar mooi voor!

Overigens al 7x top 10 deze Tour voor de ploeg.

kelderfan

'@Fanny
Koentje oh nee Koen kan er ook wat van. Als hij de kamergenoot van vcsnor ;) is, mag hij wat mij betreft met vcsnor gaan babbelen voor 't slapengaan. Zoiets wat Tankink met Van Emden heeft opgebouwd.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Het moet Groenewegen toch eens lukken, dan valt heel wat van hem af, en hij verdient het. Hij is met kittel de snelste sprinter dat is duidelijk, en toch raakt hij zelf heel vaak de trein kwijt, ook vandaag weer, maar dat hij sterk is is zeker. Morgen weer een kans, en weer hoop.

Charlie33

Volgens mij is Wagner de zwakke schakel. Kunnen we hem niet omwisselen in de trein met Roosen?

kelderfan

Timo Roosen geeft in AD aan dat Groenewegen en Wagner het wiel van Tom, Timo en Paul Martens niet konden houden bij een rotonde op 3 km voor de aankomst. Dus om dat alleen maar Wagner aan te meten gaat een beetje te ver. Wagner en de TdF is echter geen goed huwelijk. Met Martens en Boom erbij kun je dat probleem toch ook oplossen.
Timo Roosen morgen als laatste man in de finale met Groenewegen lijkt mij zeker het proberen waard; omdat er nu meer ruimte is, kan Timo Roosen zijn sprinter Groenwegen op 400/ 500 meter afzetten.

daveb83

Onze Noorse vriend Jansen heeft op een ander niveau bewezen hier zeer goed in te zijn. Lijkt me een mooi plan om hem volgend seizoen of evt een jaar later (als we dan nog bestaan ;-) )in te passen.

horsm

Ik vond de sprint van Groenewegen toch wel indrukwekkend En begin er nu echt in te geloven.

Iemand gehoord hoe het met Gesink is?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Horsm vandaag via twitter

https://twitter.com/RGUpdate/status/884674718019858433

https://twitter.com/RGUpdate/status/884831017546256385

Jotto-Lumbo

Morgen vliegt hij terug naar Nederland en gaan ze verder onderzoek doen.

ghostwriter

Wéér lijkt Wagner de zwakke schakel in de sprinttrein van Groenewegen. Ik blijf erbij dat Groenewegen volgens mij meer heeft aan een sprinttrein met hardrijders als Van Emden, Leezer, Boom en Roosen dan aan een trein met een sprintaantrekker van het kaliber Wagner.

Laatste man

Wat een waardeloos ontbijt zeg. Karig.

Sandy Casar

Campenaerts heeft voor 2 jaar getekend bij Lotto Soudal volgens het Nieuwsblad. Zonde

Abdoe

Tijdens de Giro kreeg ik de indruk dat hij het niet zo naar zijn zin heeft bij LottoNL, dus dat hij weggaat, vind ik dan niet gek. Waarom dan juist Lotto Soudal zou ik ook niet weten, maar op zich natuurlijk geen gekke ploeg voor een Belg. In de Tour in ieder geval ook een leuke vrijbuitersploeg in de niet-vlakke etappes.

1 2 ... 273 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.