Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 276 ... 440 441
Niklas

Leuk die waardering voor Bennett. Zou de ploegleiding misschien ook een rol gespeeld hebben in zijn ontwikkeling...? ;-)

ghostwriter

'@rahimns
Inderdaad, en gisteren was Bennett nog de enige klassementsrenner die een echte aanval durfde te wagen.

kelderfan

Een van Marc Lambrechts pupillen Stef Crass doet 't prima in de Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc in dit klimgeweld, waar Hartthijs De Vries weer ritme in 't bergwerk moet opdoen.

sooike

'@rahimns
Heb je ook de vluchtpogingen geteld waarbij TLJ betrokken was? Excuus 1: we moeten Dylan fit naar de streep brengen. Excuus 2: we moeten Roglic en Bennett een goed klassement en misschien wel een top 10-uitslag bezorgen. Excuus 3 (in Parijs): het zat ons deze Tour niet mee, maar we zijn toch tevreden. Of de sponsors tevreden zijn is een heel ander verhaal.

S. Morgenstern

Excuus? Waarvoor? Wanneer had je voor het laatst een echt interessant punt? Vroeger zat er nog wel eens wat gif in je opmerkingen; tegenwoordig is het enkel nog posten om het posten, beetje zoals meezitten om het meezitten. Heb je een sponsor die deze zichtbaarheid van je eist? Anders zou ik overwegen om even te herpakken en te proberen om terug te komen met een inhoudelijk interessant perspectief waarmee je wel denkbeelden van anderen aan het wankelen kan brengen. Want op deze manier ben je slechts armoedige pelotonvulling geworden, waar in de rest van het peloton smalend over gesproken wordt, wanneer je weer eens op zijn Van Keirsbulcks in je eentje tegen windmolens aan het vechten bent..

Laatst gewijzigd
StonedCamel

'@sooike:
Wat een lariekoek, de enige interessante rit om mee te zitten waar ze dat niet zaten was gisteren, en daar redde de vlucht het uiteindelijk toch lang niet. De twee andere ritten pakte Gesink bijna de winst en Roglic een reeks bergpunten (en werd de vlucht teruggehaald). In de vlakke etappes is het pointless om mee te zitten en hebben ze bovendien met Groenewegen een van de snelste sprinters die zeker ondersteuning verdient. De etappes waar vluchters echt een kans maken komen nu pas.

Als er ergens kritiek op gerechtvaardigd is is het dat de positionering van Groenewegen in week 1 stroef verliep en dat hebben ze in week 2 heel netjes opgepakt met o.a. een aanpassing in de sprinttrein.

kelderfan

Jammer dat Bennett in de afdaling van de laatste col niet is terug kunnen komen. Het zal nu een klus worden om weer in de top tien te komen.

Timothy12

Het is natuurlijk zeer jammer dat hij best veel tijd heeft verloren, maar dit geeft hem natuurlijk wel weer de ruimte om in de aanval te trekken. Nog niks verloren dus.

Timothy12

'@Koel
Quintana en Contador hebben toch ook ruimte gekregen vandaag en die stonden op veel minder dan dat Bennett nu staat, dus ik zou niet weten waarom hij geen ruimte zou krijgen.

robertowilco

Het is makkelijk gezegd maar toen Quintana aanging had Bennett mee moeten gaan, nou kon Roglic op kop gaan rijden om het verschil nog zo klein mogelijk te houden, Je zag Bennett terug komen toen hij gelost was, net op dat moment ging Froome demareren, slechter moment was er niet. Toen was het gedaan met hem.

Klootje Kriekeljon

Grote kans dat hij de plek van Contador in het klassement in zal nemen. Want Bert gaat natuurlijk helemaal niet voor het klassement meer maar overal waar het kan alles of niets voor een etappeoverwinning.

ti-raleigh

'@ rechterhand van Jumbofrits 9.33 uur
Dus een 9e plek van George heeft niks te maken met zijn kwaliteiten, maar alles met het uitvallen van enkele toppers.
Hoe schaal jij de Girowinst in dan van Tom ? Daar vielen o.a Kruiswijk en Thomas uit. Maar belangrijker nog een hele rij toppers was er niet eens bij, Froome, Valverde, Bardet, Porte etc...
Een top 10 van Bennett is in verhouding net zo knap als winst in Giro van Dumoulin.

skylimit

Iemand nieuws wat er met Bennet in de laatste afdaling is gebeurd. Hij zat 42 sec. achter aan het begin en verliest uiteindelijk 2 min.20 sec.
Even gestopt om wat te drinken ? Roglic had ook nooit op kop moeten gaan rijden. Gewoon bij de grote klassementsmannen in de beurt blijven, dan weet je dat nooit veel tijd en/of plaatsen gaat verliezen.

Pietertje2

'@vlek

Heerlijke post.

Abandon sooike.

ti-raleigh

Ik denk dat er voor Bennett zeker nog wel een mogelijkheid is om naar voren te kijken. Los van de bergetappes, komen er ok nog verraderlijke tussenetappes. In zo'n etappe kan het zo maar voor komen dat er breuken in het peloton ontstaan. En dan zie ik renners als Contador en Quintana niet als eerste meezitten. Teams als Sunweb (voor Bling) en BMC (voor Greg) en zelfs SKY (Om Aru te vermoeien, want die heeft geen team) zie ik in zo'n overgangsetappe nog wel een keer de knuppel in het hoenderhok gooien. Hopelijk kunnen ze George goed van voren houden.

oscarito1908

Heb het idee dat Jumbo wel klaar is met sponsoring.

Voorgaande jaren altijd wel een bepaalde Tour actie. Nu totaal niets. Begrijpelijk is het zeker.

Wielerfan1987

Het had achteraf gezien beter geweest om te proberen Bennett (wellicht zelfs samen met Roglic) mee te laten schuiven met een van de vertrokken groepjes klassementsmannen om te proberen op die manier zijn klassement te beschermen, maar ook dan had je niet kunnen voorspellen hoe het af zou lopen.

oscarito1908

Wat boeit het. Zolang ze tevreden zijn is alles goed.

sooike

'@oscarito
Jij bent een van de weinigen hier, die snapt waar het echt om gaat in een commerciële sport wat het wielrennen helaas is geworden. De oude Hillaire geeft het voorbeeld met een veel mindere ploeg als TLJ. Maar goed, als alle "fans" dik tevreden zijn met twee tweede plekken en een kort verblijf in de top 10, wie ben ik dan om dat enthousiasme te temperen. Maar gelukkig ben ik niet de enige die tempert. En met die gedachte troost ik me dan maar.

simplex

Temperen of pamperen of wat dan ook, wat maakt het uit.
De ontwikkeling van commerciële sport hou je niet tegen. Er komt altijd wel een andere gekleurde sponsor en management of zender of deskundige(n) die er mee om weten te gaan.
Het simpelste is de wielersport te benaderen in en met al haar authentieke kenmerken(die helaas steeds minder te zien zijn) zonder enig serieuze fan verbondenheid maar kijkend naar de nog steeds mooie momenten die de sport zo nodig kan gebruiken.

ti-raleigh

Fout 1
Wielrennen is ALTIJD een commerciele sport geweest.
Fout 2
Hilaire heeft maar 1 doel. Zijn renners moeten in beeld komen, voor de rest niks. En dat kan alleen in kansloze ontsnappingen. Niet te vergelijken met WT-teams.
Fout 3
Op een enkeling na is hier niemand van de fans tevreden. Behalve dat men hier links en rechts positief is, wordt er ook regelmatig kritiek geleverd en gediscussieerd over wat er beter zou kunnen. Jij hebt dus niet het patent op negatieve kritiek.
Verder hoop ik dat Frits je lieflijk zal troosten.

Pietertje2

Pijnlijk dat als je pas zo op je plek bent gezet om weer zo hoog van de toren te blazen.
Beter kun je dan jezelf verschuilen in een Frans vakantiehuisje.

Laatste man

Ziekelijk is het. Zo vol van jezelf en zo vaak er naast zitten. Daar kan je hulp voor zoeken.

skylimit

We hikken met TLJ-Jumbo nog steeds aan tegen de prestaties uit het verleden en uit een ver grijs verleden met de Raleigh ploeg van Post. Momenteel
heeft de ploeg aardige renners, die in voornamelijk kleinere koersen een mooi resultaat kunnen boeken. Toch willen ze zich meten in Tour/Giro/Vuelta met de grote mannen en uiten zich daarover zeer ambitieus en hebben grote plannen. Helaas moet geconstateerd worden dat het vaker bij mooie woorden en hoop blijft en dat als puntje bij paaltje komt de beoogde doelen uit zicht verdwijnen.
Dit levert (bij de fans) een hoop frustratie op en (terechte) kritiek op de ploeg, ploegleiding en renners wordt zeer moeilijk verteerd.
TLJ is een worldtourploeg maar presteert minder dan Team Sunweb en in vergelijking met een pro-continentale ploeg zoals Direct Energie.
Is een Barguil dan zoveel beter dan een Gesink/Bennet/Roglic ? Maar ja, dan komt het weer aan op het feit dat TLJ altijd pech heeft......
Ik weet niet hoe de sponsors Lotto, Jumbo, Brand Royalty tegen de prestaties en de ploeg aankijken, maar als een van de grote sponsoren zou afhaken,
vermoed ik dat het toch langszaam een probleem gaat worden nog voldoende sponsoren aan te trekken.
Dus in prominent in beeld rijden van de Tour de France is zeker wel een item bij een sponsor als Jumbo.

ti-raleigh

In beeld rijden weegt niet op tegen een etappezege. En daar hadden ze reele kansen. Sterker nog, dat hebben ze nog steeds. Wie zijn die mensen van de sponsors dan. Denken ze nou dat met dit budget zo maar even 5 etappes worden gewonnen en dat een top drie in het AK mogelijk is ? Kijk naar de etappe-uitslagen en de posities in de top 10. De grote ploegen met dikke budgetten zijn de baas.

1 2 ... 276 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.