Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 278 ... 440 441
sooike

Ging Jan Raas maar eens praten of desnoods een boek schrijven...Maar helaas...Ik denk dat veel ex-profs een zucht van verlichting slaken nu hij nog altijd zijn lippen stijf op elkaar houdt. Want als hij echt alles zou vertellen gaat er een beerput open, waar zelfs enkele huidige ploegleiders het slachtoffer van zouden worden.

UrbanSteel

Ik blijf één citaat van Jan Raas onthouden , als ik mijn mond open doe dan kan de Rabobank zijn wielerploeg opdoeken.

kelderfan

Daarom is hij zo stil, want Rabobank bestaat niet meer!; of is er nog een Lotto kans, dat Rabobank weer een handje toesteekt?
Want dhr. Plugge van TLJ had toch 't plan om ook met een jonge neo-ploeg te komen.

robertowilco

Waarom probeert Roglic nou niet mee te gaan in de ontsnapping vandaag, morgen is het rustdag. En al weer Van Baarle en Barguin erbij als je persé wil kan het toch.

achtpuntzes

'@ robertwilco:
Roglic zit gewoon in de ontsnapping hoor.

Loek de Rooij

Jammer dat Mollema doet wat ik verwacht/gehoopt had dat Roglic zou doen. Voor NL natuurlijk mooi, maar ik heb persoonlijk niet zoveel met Mollema. Nooit gehad overigens, ook niet toen hij voor Rabo/Blanco/Belkin uit kwam. Pauwels of Roglic had ik liever als winnaar gezien.

achtpuntzes

'@ luckyloek
boeien, jouw voorkeur.
goed gereden van Roglic, jammer dat hij net buiten t podium valt. en Bennett? toch nog gelost op die kleine klimmetjes op t eind?
edit; nee, hij zat er dus gewoon nog bij.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@luckyloek
Jammer voor jou, maar Bauke Mollema heeft geweldig gereden en hij heeft een verdiende zege behaald. #chapeau Bauke
Roglic kennelijk niet meer in spaarstand heeft 't prima gedaan en hopelijk gaat hij in de Alpen nog eens aan de haal met een groepje.
Zijn 4e. plek is toch niet verkeerd in zo'n zware rit met die muur halverwege.

ti-raleigh

Met de vorm van Roglic zit het wel goed. Die zit woensdag en/of donderdag wel weer in de ontsnapping. Top 10 voor Bennett gaat lastig worden. Ligt er aan of Contador waarde hecht aan zijn plek.

Loek de Rooij

@ luckyloek
boeien, jouw voorkeur.

Wat wil je zeggen hiermee? Mag ik het niet zeggen als het jou niet boeit?

Laatst gewijzigd
jvh93

Morgen een sponsor announcement bij lotto jumbo, gaan ze nog minimaal 2 jaar door?

achtpuntzes

'@ luckyloek:
natuurlijk mag je dat zeggen. ik wil alleen maar aangeven dat het waarschijnlijk niemand interesseert. met zo'n reactie krijg je geen inhoudelijke discussies, alleen maar zoiets als 'jammer voor jou' van bijvoorbeeld kelderfan, of mijn 'boeien jouw voorkeur'.
@ sooike:
Roglic de hele dag in de aanval. het zou je sieren als je hier nog even komt melden dat Frits hiermee 'tevreden' is. :p

Laatst gewijzigd
robertowilco

Ben toch blij voor Bennett dat er morgen een rustdag is en Dinsdag rustig aan, als hij weer de vorm krijgt zoals in de eerste bergetappes zit er misschien nog een Top 10 plaats in, Caruso en Quintana kan hij misschien nog achter zich laten, wie weet.

mooiman

'@jvh33

Bron?

kelderfan

'@8.6
Frits: "shit naast 't podium; kan ik niks mee." Oh, nee die Mollema maar snel toevoegen.

Loek de Rooij

Duidelijk @achtpuntzes, ik was ook niet uit op een inhoudelijke discussie. Soms wil je gewoon iets zeggen waar je niet perse een reactie op hoeft. Dat heb ik in ieder geval.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik heb genoten van Roglic en ook die Serge Pauwels was goed bezig.

Laatst gewijzigd
jvh93

'@mooiman de Twitter van maxim horssels (wielerflits)

Romāns Vainšteins

Roglic laat vandaag gewoon zien dat ook hij de klasse heeft om een touretappe te winnen.

horsm

Roglic en Bennett prima vandaag. Sprintte Rogla nou niet voluit mee of is hij gewoon niet zo explosief?

Yeez

Die sprintte echt wel volle bak, alleen het komt wat "nuchter" en niet voluit over. Barguil kan het bijvoorbeeld niet meer. Ulissi en Gallopin zijn ook redelijk explosief.

sooike

'@8.6
Frits net even gesproken. '" Mooi van Bennett , maar een vierde plaats bij de kassa kost me al zoveel geld dat ik met een vierde plek niet echt tevreden kan zijn".

sooike

Ik tegen Frits: "het was Roglic die vierde werd. O, is die ook van ons "?

Rahim Vlasblom
admin

'@Sooike blijkbaar is hij zo blij met de prestaties dat ze morgen bekend gaan maken nog een paar jaar te verlengen ?

oscarito1908

Ze stoppen met wielrennen en gaan alleen door met de schaatsers.

1 2 ... 278 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.