Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 279 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Oscarito1908 Als dat het nieuws zou zijn dan maken ze dat denk ik niet bekend tijdens de tour ;)

S. Morgenstern

De frituur is iets voor elf nog gewoon geopend?

Dutch Cycling Fan

Lotto-Jumbo presenteert morgen een nieuwe shirtsponsor. Serieuze nieuwe partij erbij. Daarmee kan budget vergroot worden.

Aldus Raymond Kerkhoffs (Telegraaf via Twitter)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Afwachten maar.... benieuwd waar ze morgen dan mee gaan komen.

Dutch Cycling Fan

Voor 1 jaar heb je er niet (heel) veel aan. Hoop stiekem ook op verlenging van huidige sponsoren of dat de nieuwe (extra) sponsor erg groot is en komende jaren door gaat of garant staat. Ben nu wel heel nieuwsgierig. Klinkt in ieder geval als goed nieuws :-)!

simplex

Elders haalde den Max ook een 4e plaats net als bijv. Roglic vandaag. Knap toch!
Frits en sooike vergeten dat dan wel even te melden.
Of heeft de nieuwe(?) sponsor die morgen bekend wordt gemaakt daar mee te maken.
Is Max straks niet meer in de winkelgangen te bewonderen?

mus van de maasstad

Vraag me af of Bennet Parijs gaat halen. Gister met keel en hoofdpijn de finish gehaald. Voelde zich doodziek onderweg.

jvh93

Volgens telegraaf Campina nieuwe shirtsponsor die zorgt voor extra budget. Het speculeren over nieuwe renners kan weer beginnen. Als er serieus budgetverhoging komt hoop ik ook op serieuze versterkingen als van baarle etc.

xistnc

Ik lees nog altijd niks concreets over de periode ná 2018. Dan kun je een extra sponsor en extra budget hebben, maar dan kun je alsnog geen tweejarige contracten aanbieden.

Zou overigens wel zuur zijn als dan juist 'Campinaerts' vertrekt :p

Laatst gewijzigd
Laatste man

Benieuwd naar het nieuws vandaag. Voorlopig slaat Plugge er elke keer in, dus vertrouwen is er wel.

Dat sooike niet alleen de nieuwsberichten vervuild maar nu ook dit forum is bijzonder.

Bulcke

Hopelijk heeft de telegraaf nog niet alles gehoord en wordt ook de verlenging van het sponsorcontract bekend gemaakt. LIjkt me ook niet heel onlogisch als dat gebeurt.

FritsvanHoefelen

Campina stapt dus op de Olympische Spelen-trein

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Maar ik lees ook nergens dat het maar om 1 jaar zou gaan. Lijkt me sterk dat je al sponsor maar voor 1 jaartje instapt, dat doe je toch alleen maar als er een lange termijn visie is. Misschien stappen ze nu in als subsponsor om straks na 2018 1 van de 2 hoofdsponsoren te worden. In ieder geval is het goed nieuws voor de ploeg, die wel wat goed nieuws kan gebruiken. Al nemen ze maar 2 miljoen mee kan je in ieder geval weer een stapje vooruit maken.

Laatst gewijzigd
nobrakes

Zou echt geweldig zijn voor de ploeg en het Nederlands wielrennen als zo'n groot bedrijf in de sport stapt. Ik hoop dat de telegraaf een keer gelijk heeft. Enig punt van zorg, wat voor shirtje krijgen ze dan volgend jaar, campina kleuren matchen nou niet bepaald met lotto geel. Iemand al ideeën?

FritsvanHoefelen

'@rahimns Oei, als zelfs de FAN Ambassador het al niet meer positief in ziet

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Frits laten we eerlijk zijn ... deze tour is zeker geen kleurloze voor de ploeg maar je kan mede door wat tegenslag nog niet spreken over een succesvolle. Ik blijf natuurlijk hopen op een etappeoverwinning en/of Bennett nog in de top 10 maar anders zal er achteraf toch weer gezegd worden dat het een teleurstellende tour is. Maar laten we hopen op nog een mooie laatste week en het kan nog absoluut. En wat goed nieuws vandaag kan zeker nog wat extra motivatie geven.

jvh93

'@nobrakes het zwart weer vervangen door de witte melkkleur en je bent al een heel eind onderweg ;)

Canabliz

Nog 3 sprints (groenewegen), 2 berg etappes (Bennett/roglic) en een tijdrit (roglic). Er zijn nog mogelijkheden voor tlj om de tour te redden. Misschien op de laatste dag net als in de giro? Of toch weer een tijdrit? Time will tell!

jvh93

In de tijdrit zal het toch echt gaan tussen Froome, sterke Tony Martin en Roglic denk ik, hoop dat Roglic die tijdrit kan vlammen. Daarnaast Bennett mee in de bergetappes en groenewegen hopen op een geweldige sprint

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Sepiroth als het betekend dat het voortbestaan van de ploeg daarmee voorlopig verzekerd is zal het me een worst zijn hoe de kleuren en logo's op het shirt staan.

Laatst gewijzigd
jvh93

'@rahimns mee eens, al verwacht ik echt wel dat er goed nagedacht word over een mooi shirt. Hoop vooral dat het budget ook beetje omhoog gaat en er betere renners gehaald kunnen worden. Kunnen we misschien ook eens gaan concurreren met Sunweb etc.

robertowilco

Ik neem aan dat Campina er voor 2 a 3 jaar instapt, dat zal dus betekenen dat ze verwachten ook na 2018 door te gaan en de ploeg blijft bestaan, onder welke naam dat is is afwachten, er is nog verder nog veel onduidelijkheid over de huidige sponsors maar denk wel dat Plugge er al een hele tijd mee bezig is, je moet nieuwe renners meestal een contract van minimaal 2 jaar aan kunnen bieden.

mus van de maasstad

'@jvh93
Dat laatste zal lastig worden aangezien die blijkbaar rond de 18 miljoen zitten volgens Spekenbrink in het AD een paar dagen geleden. Denk niet dat Campina rond de 8 miljoen in de wielerploeg steekt.

Maar aan de andere kant doet TLJ het dit jaar meer dan behoorlijk als je kijkt naar het relatief kleine budget wat ze hebben. Ze hebben alleen de pech dat de "grootste ster" van de ploeg met een blessure aan de, voor de ploeg, zowat belangrijkste wedstrijd vh jaar moest beginnen en daardoor de andere favorieten niet kon volgen.

Nee, ik zeg niet dat Kruiswijk van Dumoulin gewonnen had. Maar als hij wel het niveau van vorig jaar had kunnen benaderen hadden we grote kans op 2 Nederlanders op het podium gehad. Daar ben ik van overtuigd.

Maar goed. Met een paar mooie WT etappes en winst in Cali doen ze het gewoon goed naar mijn mening. Hopen dat het kwartje deze tour nog ff hun kant op valt en dat Kruiswijk kan vlammen in de Vuelta. Al iets bekent over wie daar naar toe gaan? Kruiswijk, Clement, vd Broeck?

@robertwilco
Ik las in de telegraaf dat Jumbo wel de intentie heeft om na 2018 door te gaan

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimms
Het kleurenpalet is veelzijdig; dus er zal wel wat moois uitkomen. Met het binnenhalen van Campina moet Campenaerts wel blijven natuurlijk. Want die combinatie is goud.

kelderfan

Tankink is in onderhandeling met TLJ/Campina over een langer verblijf, lees ik bij Cyclingfever.

1 2 ... 279 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.