Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 283 ... 440 441
xistnc

De Telegraaf laat zich weer heerlijk kennen met een suggestief artikel.

Tja, waarom zou je haast maken als het grootste sportevenement van dit jaar aan de gang is en je bovendien aan de slag moet op de transfermarkt? En hoezo is de schaatsploeg 'not amused', die aanname doet hij zelf zonder ook maar een enkele referentie.

kelderfan

'@Fanny
Ja, Keizer was al aan 't vissen geslagen in Kuhtai.
Hopelijk kan Plugge ook goed vissen in verband met de mogelijke versterkingen.
Wat de contractverlengingen betreft, hoop ik op Bouwman, Vermeulen, Martens, Lindeman en Leezer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc bij nu.nl was het in ieder geval allemaal een stuk genuanceerder klik

S. Morgenstern

De schaatstak heeft hier waarschijnlijk iets te vaak gelezen dat die sponsoren eigenlijk alleen geïnteresseerd zijn in Sven Kramer..

xistnc

'@Koel
Haast en overhaast zijn twee verschillende woorden, toch? Blijven proberen hoor!

ghostwriter

Quote uit het stuk van De Telegraaf: "Waarom er zo’n haast was , is niet duidelijk. De sponsoring gaat immers pas per 1 januari 2018 in". Zijn ze daar nou echt zo dom dat ze niet begrijpen dat LottoNL het budget voor 2018 eerder rond moet hebben aangezien ze dan weten welke wielrenners ze vast kunnen leggen?

Delamauser

Is van Baarle out of contract?

jvh93

De betreffende journalist van de telegraaf heeft iets tegen TLJ. Hij doet altijd enorm negatief over de ploeg en dat is in zijn stukken goed terug te zien

Timothy12

Het zit TLJ niet mee. Bennett al flink gelost (ziek?), ben bang dat hij er mee gaat kappen. Misschien al vandaag...

Timothy12

Bennett opgegeven. Spijtig

Rebellin

'@jvh93

Het is ook best lastig om positief te zijn over team lotto jumbo deze tour. Zeker ook na zo'n Giro. Het is te hopen dat Primoz nog wat kan laten zien.

Kraaijvanger

Toch een mooie ritoverwinning in de Giro!

Laatste man

Rebellin. Voor jou is dat altijd moeilijk..

robertowilco

'@Rebellin, Ja ik ben maar gaan wielrennen, als je dan Radio Tour de France, hoor ik alleen maar de namen van Sun Web, hoe goed zij het wel niet doen, en bij de eerste 130 renners alleen nog Roosen vooraan, dat Roglic niet mee is begrijp ik niet, ze hadden er alles aan moeten doen om op dat bergje bij te blijven, nou rij je mee voor Jan met de korte naam. Als ik eerlijk ben was de beste dag van TLJ deze Tour de derde rustdag. Zij zullen in de World tour ranking flink zakken.

Laatste man

Waarwchijnlijk hebben alle mannen rondom Groenewegen dat geprobeerd, maar is hij net gelost..

En Bennett is ziek en opgegeven. Roglic kan ook niet alles elke dag alleen. Moet Gesink qua aanvallen ook opvangen.

kwiatkowski10

Lotto Jumbo fan zeker zelf uitgezogd een mailtje gestuurd na Lotto - jumbo team . Antwoord 3 bij de tijdrit zijn er 4 mechaniekers !

skylimit

Een dikke faal vandaag voor de ploegleiding! Geen idee met welk plan ze vandaag uit de bus zijn gestapt.

sooike

Het is bijna genant hoeveel moeite de TLJ-fanaten het hier hebben om toe te geven dat hun ploeg deze Tour zich moet beperken tot één of twee opzienbarende feiten. En natuurlijk ligt het aan het uitvallen van Gesink, natuurlijk ligt het aan een slechte dag van Roglic en Bennett, natuurlijk was Groenewegen dankzij een falende trein niet in staat de wereldtop te verslaan etc. etc. etc.
Geef het gewoon toe: TLJ was op enkele uitzonderingen na, compleet onzichtbaar in deze Tour en dat zal de komende dagen niet anders zijn. Het gemak waarmee vooraf wordt geroepen dat Groenewegen, Gesink, Van Emden, Roglic of Bennett kandidaten zijn voor etappezeges, sprintoverwinningen, bolletrui of een top 10-plek vond ik vooraf al verbazingwekkend, maar als je dat dan schrijft ben je negatief en een azijnpisser. Iedere wielerkenner kon vooraf zeggen dat TLJ met dit team al blij zou mogen zijn met misschien een etappezege. De behoudende en pessimistische reacties van diegenen , voordat er 1 kilometer was gereden, werden weggehoond. Diegenen die vragen stelden over de capaciteiten van TLJ, werden nog net niet voor gek verklaard. En nu: met de Alpen voor de deur dreigt de deelname een drama te worden. Op naar het nieuwe seizoen: Met Melk Meer Mans ! (kent u 'n nog ?). Nieuwste aanwinst in het peloton straks: Joris Driepinter ! En de melk wordt nog zuurder als die andere Nederlandse ploeg (ja, ja, met een Duitse licentie) de successen aan elkaar rijgt .

S. Morgenstern

Het gemak waarmee vooraf wordt geroepen dat Groenewegen, Gesink, Van Emden, Roglic of Bennett kandidaten zijn voor etappezeges, sprintoverwinningen, bolletrui of een top 10-plek vond ik vooraf al verbazingwekkend

Volgens mij heeft deze Tour de France voldoende aangetoond dat die renners wel degelijk kandidaten zijn voor etappezeges (Gesink en Roglic), sprintoverwinningen (Groenewegen) en een top 10-plek (Bennett). Je verwart de warmte in je borst na een vervelende dag voor je geel-zwarte vrienden, met een feitelijke constatering dat ze ze daar niet voor in aanmerking kwamen.

Iedere wielerkenner kon vooraf zeggen dat TLJ met dit team al blij zou mogen zijn met misschien een etappezege.

Precies! Wanneer je met die wetenschap naar de Tour de France aan het kijken bent, op een gezonde manier, is er ook gewoon weinig aanleiding om hier met je vergiet op je kop en een pollepel in de had vol op de trommel te slaan en een drama te constateren.

Laatst gewijzigd
skylimit

'@vlek Je probeert weer krampachtig de TLJ ploeg te verdedigen. Maar je moet toch ook toegeven dat de ploegleiding met Nico Verhoeven volledig faalt vandaag (en niet alleen vandaag). Ze hollen constant achter de feiten aan en dan komt er ook pech om de hoek kijken, al is dat dan ook haast geen toeval meer.

S. Morgenstern

Verdedigen was vooral wat ze vandaag zelf moesten doen, met een sprinter die niet bij de beste omhoog gaat en een zieke klassementsman. Ik neem aan dat ze daardoor vandaag voor Groenewegen hebben gereden. Volgens mij niet zo moeilijk om zo'n beslissing te verdedigen toch? Binnen de mogelijkheden van de selectie lijkt het mij in ieder geval de meest logische insteek van zo'n dag als vandaag. Ik vraag me enkel af wat Martens vandaag heeft gedaan. Nogal nutteloos om hem in de groep vooraan te houden.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

ik vind het nog niet eens zo heel slecht, zeker als je ook naar de pech/ziekte kijkt. maar ik wacht wel met mijn eindoordeel totdat de Tour afgelopen is.

Laatste man

Wat een stom gelul voor de zoveelste keer van sooike. Nonsens wederom.

Iedereen snapt dat een etappe een prima Tour betekent, niemand verwacht vooraf dat het even allemaal gebeurd. Kap gewoon eens met onzin verkondigen! Er waren vooraf kansen met van Emden, Roglic, Gesink en Groenewegen. Met 2 tweede plaatsen en een 4e voor Roglic laat zien dat ze die kansen ook geprobeerd hebben te pakken en dat ze er dicht tegenaan zaten. Dit was vooraf aangekondigd en laat het ook in de praktijk zien. Dat Gesink uitvalt met een breuk is pech en ontneemt kansen op een ritzege. Het zorgt er ook voor dat Roglic vaker alleen zat in de aanval.

Ze gan nog steeds voor een etappe en hebben daar met Roglic en Groenewegen nog steeds kans op. Een mooie top 10 met Bennett is helaas vandaag verloren gegaan. 10x top 10 en mee aangevallen vergeet je steeds..

Dat jij al jarenlang ongeremd anti-supportert, jezelf als slachtoffer ziet, dingen verdraaid en dan gaat huilen is je eigen probleem.

skylimit

'@vlek Vandaag leek het mij tamelijk nutteloos om alles op Groenewegen te zetten. Ze hadden dan 1 maximaal 2 man bij Groenewegen kunnen laten, en
met bijvoorbeeld Roglic, Roosen en Martens mee te zitten in de voorste groep. Dan was er tenminste nog een kans, nu was het na 40km koers helemaal klaar met TLJ.

S. Morgenstern

Roglic, Roosen en Martens waren vandaag vooraf inderdaad grotere kanshebbers dan Groenewegen. Ik weet wel wie hier degene is die krampachtige pogingen doet een armoedig punt te verdedigen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 283 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.