Iets met een gebroken ruggenwervel... en daarna ziet hij voor zichzelf geen kansen op etappesucces als de ploeg daar gaat rijden voor een klassement met Steven. Zie stuk in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/telesport/28509358/__Gesink___Normaal_gesproken_geen_Vuelta___.html
'@Xistnc mijn rol als liefhebber en fan bedoel je... je doet nu net alsof ik alleen maar met inside informatie rondstrooi. Ik weet niet meer als een ander en krijg geen startlijstjes te zien van te voren. Dat heb ik toch al meerdere malen hier gezegd. Dus net zoals iedereen speculeer ik gewoon. Mijn fout dat ik niet even op de kalender heb gekeken. Maar hou op mij hier in een rol te duwen die ik niet heb.
'@romainvainstains [email protected] of stel je vraag via twitter of Facebook ;)
'@xistnc als ik beschikbare info heb vanuit de ploeg zeg ik dat er altijd bij hier. Andere info vindt ik net zoals de rest op internet. En soms speculeer ik inderdaad net zoals een fan. Maar ik zal er proberen meer op te letten en dus duidelijk te melden als ik info heb die rechtstreeks vanaf de bron TLJ komt.
Ik laat iedereen in zijn waarde..Ook Rahimns die ik graag mag omdat hij nooit scheldt, nooit over de schreef gaat voor wat betreft fatsoenlijk reageren en zelfs degenen die minder fan van TLJ zijn dan hij, tot zijn vrienden rekent. Ik waardeer het dan ook dat ik zijn vriend mag zijn, ook al zijn we het (bijna) nooit met elkaar eens. Over TLJ gesproken.... ik vind hun Tour tot nu toe niet echt imponerend...jullie wel ?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.