Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 293 ... 440 441
kelderfan

Wie gaan ermee naar de Tour de Pologne 29 juli 2017 {Clement, Bouwman, Keizer, Lindeman, Vermeulen} en de Clásica Ciclista San Sebastian 29 juli 2017{Kruijswijk, De Tier, Olivier, Martens}.

Timocycling

Waarom niet Gesink in de Vuelta?

Rahim Vlasblom
admin

Iets met een gebroken ruggenwervel... en daarna ziet hij voor zichzelf geen kansen op etappesucces als de ploeg daar gaat rijden voor een klassement met Steven. Zie stuk in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/telesport/28509358/__Gesink___Normaal_gesproken_geen_Vuelta___.html

gesink3101

'@kelderfan Team for San Sebastián by cyclingfever: JVdB bennett roglic lammertink tanking Lobato roosen vermuelen

Timocycling

'@rahim: thanks, wist niet dat Gesink een dergelijk zware blessure had. Canada misschien dan?

Dan zal het we Kruijswijk - Bennet - Roglic worden hopelijk.

Romāns Vainšteins

bwelhg, Canada ... :(

Laat Gesink gewoon dat heerlijke Italiaanse najaar rijden, of gaan ze daar weer onbenulig niet starten ?

Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling Roglic niet... die zal waarschijnlijk ongeveer hetzelfde programma rijden als vorig jaar. Dus Ronde van Polen en daarna de BinckBanktour.

skylimit

'@rv denk als Gesink gerevalideerd is, dat hij eerst weer op trainings/hoogtestage moet;)

kelderfan

'@gesink3101
Bedankt voor de link. Ik kijk daar eigenlijk wel voor geruchten, verlengingen enz.; dat is ook weer een bron voor selecties dus.
Alleen snap ik Lammertink niet in deze opstelling.

lnnrt

'@rahims: gaat Roglic serieus én Polen én Bink Bank rijden na de tour? Die wordt lekker opgerookt dan. Polen start een week na de tour, en de Bink Bank start 3 dagen na Polen.

xistnc

Na de Tour opstappen in zowel Polen als de BinckBank Tour? Natuurlijk niet. Ga er maar vanuit dat hij ze allebei niet rijdt.

Bedenk ook dat hij vorig jaar geen Tour reed en dat de Eneco Tour toen in september was.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ach, zolang de Tier er maar bij zit toch ?

Rahim Vlasblom
admin

'@Innrt @Xistnc sorry... die verschuiving van de Eneco Tour was mij niet opgevallen.... dan zal het alleen de Binck Bank Tour zijn en dan misschien naar Canada ??

@Kelderfan je moet Lammertink toch ergens opstellen....

Laatst gewijzigd
lnnrt

Ik moet ook nog steeds maar zien of Sagan ze beide rijdt, Polen en BB-tour.

xistnc

'@Rahimns
Misschien moet jij in jouw rol a) beter nadenken en b) minder speculeren.

Rahim Vlasblom
admin

'@Xistnc mijn rol als liefhebber en fan bedoel je... je doet nu net alsof ik alleen maar met inside informatie rondstrooi. Ik weet niet meer als een ander en krijg geen startlijstjes te zien van te voren. Dat heb ik toch al meerdere malen hier gezegd. Dus net zoals iedereen speculeer ik gewoon. Mijn fout dat ik niet even op de kalender heb gekeken. Maar hou op mij hier in een rol te duwen die ik niet heb.

Romāns Vainšteins

Shit, ik wilde je net vragen om even de bloedgroepen en lievelingsdieren van de hele selectie op te dreunen ...

Rahim Vlasblom
admin

'@romainvainstains [email protected] of stel je vraag via twitter of Facebook ;)

xistnc

je doet nu net alsof ik alleen maar met inside informatie rondstrooi.

Nee, juist niet. Soms wel, soms baseer je je gewoon op beschikbare info en soms speculeer je er op los. Die afwisseling is in jouw rol niet handig.

Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc als ik beschikbare info heb vanuit de ploeg zeg ik dat er altijd bij hier. Andere info vindt ik net zoals de rest op internet. En soms speculeer ik inderdaad net zoals een fan. Maar ik zal er proberen meer op te letten en dus duidelijk te melden als ik info heb die rechtstreeks vanaf de bron TLJ komt.

jvh93

'@xistnc als fan ambassadeur mag hij niet speculeren? hij is net zoveel fan als ieder ander, en misschien zelfs meer aangezien hij ambassadeur is. waarom mag hij dan niet speculeren? en als hij een keer informatie heeft en dit deelt met de andere fans is dat toch alleen maar super mooi

achtpuntzes

'@ xistnc:
zit niet zo te zeiken/zieken, vent.

@ rahimns:
laat je niet kisten, doe gewoon voort zoals altijd en je hoeft echt nergens op te letten.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@Sephiroth
Zo'n bijsluiter is echt niet voor iedereen duidelijk. Het opportunisme in dit topic is daar een goed voorbeeld van.

Blaudzun

Lekker volwassen mensen......!
Wat houdt een rol als fan ambassador eigenlijk in? Moet je daar voor solliciteren?

sooike

Ik laat iedereen in zijn waarde..Ook Rahimns die ik graag mag omdat hij nooit scheldt, nooit over de schreef gaat voor wat betreft fatsoenlijk reageren en zelfs degenen die minder fan van TLJ zijn dan hij, tot zijn vrienden rekent. Ik waardeer het dan ook dat ik zijn vriend mag zijn, ook al zijn we het (bijna) nooit met elkaar eens. Over TLJ gesproken.... ik vind hun Tour tot nu toe niet echt imponerend...jullie wel ?

1 2 ... 293 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.