Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 297 ... 440 441
Koosr1946

'@rahimns

Ik ben in elk geval blij dat je het gelezen hebt...
Ik zal op je teksten letten.
Als het buiten jouw TOB ploeg omgaat zal het ook wel moeilijk worden
Dat men jou hier als de professor beschouwt, voor mij meer een simpele doorgever van summiere berichtjes

Koosr1946

'@klootje kriekeljon
Wie kent hem niet, de ploegleider van Wappy-Groep-Camembert.
Misschien eens de taktiekbepalers van jouw ploeg eens een jaartje met hem mee laten lopen
Ik hoop tenminste dat een jaar genoeg is voor hun niveau

Koosr1946

'@UrbanSteel

En wat te denken dan van TJ van Slagteren , toen hebben ze jou toch ook niet aangepakt. We hebben daar snakkelijk om gelachen en jij pakt iemand van wege een verkeerde naam ?

Geef hem de aandacht niet, past precies bij het niveau van zijn ploegje

jvh93

Mannen! Vrouwen! Wat een overwinning! Ik ga het vieren met een biertje, gefeliciteerd allemaal!

Jotto-Lumbo

Wauw geweldig, wat een sprint! Mooi dat alles hier samen komt.

Wielerfan1987

Gewoon twee ritten en vele ereplaatsen.

Gewoon een zeer goeie Tour van de ploeg als je ziet welke bepalende mannen ze zijn verloren en dan zo de Tour afsluiten.
Dan hoor je gewoon met recht bij de 5 beste ploegen in de Tour na miljoenenploegen als Sky, QS en Giant.

xistnc

Hoppa, schitterende revanche van met name Wagner. Mooi afgemaakt door Dylan, wauw. Daar is dan die grote zege. Heerlijk slotakkoord.

En ja, er zijn er al tig naar huis. Jammer dan.

jvh93

Wagner en leezer ook een sterke lead-out vandaag hoor, mooi dat alles vandaag lukt. En dat op de CHAMPS, hoe wil je dit mooier afsluiten na zo'n vervelende tour voor de ploeg.

arviidd

Heel sterk dit. Hier zat ook al het goeie in. Kleine trein maar heel goed van Leezer en Wagner. Groenewegen goed Kristoff eerst aan de kant geduwd en man wat een sprint.

AndriesW

Prachtige overwinning van Groenewegen!
Al die sprints langs de A6 hebben zich uitbetaald.
Felicitaties aan alle fans en opbouwend-kritische volgers van TLJ!

achtpuntzes

alle fanboys gefeliciteerd!

is het toch nog allemaal goed gekomen. twee nette ritzeges, de Tour is geslaagd!

jvh93

pakken hier 2 van de mooiste ritten van de tour man! Alle kritiek die hier afgelopen weken geroepen is en ook over ons heen is gekomen is het wat mij betreft allemaal waard na deze overwinning.

Rawolf

Leezer heeft groenewegen en wagner in de laatste 8 km altijd bij de eerste 20 mannen gehouden, wat een werk. Congratz, hier gaat Dylan nog veel plezier aan beleven

debarreman

Tour geslaagd, voluit. TLJ heeft genoeg klasse in huis voor 3 a 4 zeges. Volgend jaar dan maar.

pirazzi

Amazing feeling.

arviidd

'@Sephiroth: Wauw ! ik wens je succes met je negatief ingestelde leven. Je zou het wel zwaar hebben.

Ik ben benieuwd wat de andere haters nog kunnen verzinnen. Zijn ze vast al druk mee bezig.

Rahim Vlasblom
admin

'@Koos ondertussen ga ik even op de bank genieten van deze fantastische overwinning van Dylan. Je mag van mij op de man blijven spelen, het zegt ondertussen meer over jou dan over mij. Ik heb er geen moeite mee hoor als men grapjes maakt over mijn spelvouten ;)

UrbanSteel

Dikke proficiat voor Dylan en Lotto-Jumbo , de kleine kroonprins wordt schijnbaar langzaam de nieuwe koning.
En wat is de sprint de laatste 100 meter vreselijk slecht in beeld gebracht , dat was een wanprestatie.

Wielerfan1987

'@Urbansteel.

Wat ik vooral miste dit jaar waren de beelden van opzij vanaf een meerazende motor zoals ze voorgaande jaren wel brachten.

Laatst gewijzigd
Retro Lex

Een dikke felicitatie aan Dylan, team jumbo en alle fans. Een geslaagde tour voor TLJ en dat met zoveel pech

Wheely

Missie geslaagd! Helemaal niks op af te dingen.

Kelderman Rules

Inderdaad jammer dat ze de sprint niet beter in beeld brengen, maar dat maakt de overwinning gelukkig niet minder!

ti-raleigh

Wat is dit enorm genieten. En de dikke knuffel en de tranen samen met Wagner, geweldig mooi om te zien. Heel erg dikke proficiat aan Dylan en TLJ.
Overigens begon Dylan niet met duwen. De leadout van Kristoff voegde in voor Dylan en dacht dat Dylan wel ruimte zou maken. Erg knap van Dylan hoe hij voorkwam dat Kristoff ook voor hem zou invoegen. In een van de eerste etappes liet Dylan zich kinderlijk eenvoudig wegzetten door Greipel, deze keer niet. Respect !!

Fanny

YES !
Wat een magnifieke sprint van Groenewegen op de Avenue des Champs-Élysées.
Na het WK de meest gewilde sprintoverwinning van het hele wielerpeloton.
Zéér verdiende etappeoverwinning na al die net niet sprints.
Hij keek nog even slim om waar Greipel zat in het sprintgewoel en omdat die een beetje gevangen zat en daarna ging hij direct vol aan.
TLJ heeft ondanks veel pech met de toppers Gesink (val), Bennett (ziek), van Emden (oververmoeidheid) en Roglic (tijdritten) een goede TdF gereden met 2 prachtige overwinningen in de 2 mooiste etappes.
Gelukkig heeft het ziek uitstappen van Roosen geen gevolgen gehad in de laatste etappe op de Avenue des Champs-Elysées.
Jammer was het ook dat Leezer in het begin van de TdF gevallen was waardoor er steeds een belangrijke schakel ontbrak in het sprinttreintje.
Zie bv de laatste etappe waar hij de sprint voor Groenewegen mede aantrok in de laatste kilometer.
Was die pech er niet geweest dan hadden er misschien nog meer overwinningen ingezeten.
Maar goed, pech hoort ook bij het wielrennen en daar is vaak niets of weinig tegen te doen.
Voor mij een geslaagde TdF met 2 ritoverwinningen en vele top 10 plaatsen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat was zeker genieten met een geweldige Dylan Groenewegen. Met of zonder trein heeft hij erg mooi afgemaakt.
Winnen op de Champs is toch wel heel mooi. Gefeliciteerd @rahimns met je team; toch weer een zege in de TdF erbij.

1 2 ... 297 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.