Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 300 ... 440 441
kelderfan

'@xistnc
Wie zaten er nog bij van TLJ in de finale, want Jansen werd ingehaald bij de 1e. keer op die steile muur.

Chrys

Volgens mij zaten er inderdaad nog 2 of 3 TLJ's in het uitgedunde peloton, maar die reden naar het scheen allemaal voor zichzelf.

mooiman

Iemand al iets gezegd over Boom vandaag? Man wat was die er al snel af. Geen idee met welke doelen hij nog rondfietst, geen schim meer van wat hij ooit kon

robertowilco

Castelijns was nog bij de kopgroep met lobato, hij rijdt al een paar dagen sterk, wat er met Boom aan de hand weet ik niet, hij laat het steeds lopen. En Lobato kwam wel van echt ver met een wel erg grote versnelling t.o.v de anderen.

jvh93

die dylan teuns had ik al eerder genoemd. Lijkt me ook een potentieel heel erg sterke versterking voor TLJ. Ook einde contract, dus in mijn ogen een perfecte kandidaat zowel voor de klimtrein als heuvelklassiekers

kelderfan

'@mooiman
Die Lars Boom is echt goed bezig, maar nu is wel duidelijk waarom Astana hem niet meenam naar de Vuelta.
@jvh93
Wat mij betreft mag TLJ die twee Edward Theuns en Dylan Teuns halen. Alleen Theuns wordt gelinkt aan team Lotto Soudal.

gesink3101

I prefer bettiol over teuns i think that he is better in pave and montains and he has a good sprint and he will be easier to get

ti-raleigh

Als ik het hierboven lees, dan trekt Lobato zichzelf in vorm voor de Vuelta. Mag ook wel, want hij heeft nog weinig laten zien dit jaar. Misschien is Vuelta zijn hoofddoel, maar dan nog...Ik denk trouwens dat het wel handig is om een Spanjaard in de Vuelta te hebben, ivm communicatie. Misschien is het nodig om eens een keer een dealtje te sluiten en hij kan zijn oor te luister leggen wat er in het peloton aan de hand is, spioneren dus.
Ik zit vaak te zeuren over Boom, maar ik begrijp er langzaam maar zeker helemaal niks meer van wat die aan het doen is. Hij probeert wel openlijk Erik Dijkstra voor lul te zetten. Hij verlaat eerder het trainingskamp in Oostenrijk, maar ik heb nergens gelezen waarom. En nu, in België wil het ook niet vlotten.

@ rechterhand van Jumbofrits.
Waarom trap je eigenlijk altijd tegen de schenen van TLJ-ploegleiding en vooral ook tegen die van Gesink, maar nooit tegen die van Lars ?

S. Morgenstern

Hij verlaat eerder het trainingskamp in Oostenrijk, maar ik heb nergens gelezen waarom.

In welke zin heeft hij het trainingskamp eerder verlaten? In vergelijking met de oorspronkelijke planning? In vergelijking met de klimmers die naar Polen trekken? Of in vergelijking met de andere non-klimmers die naar Wallonië moesten?

simplex

Het juiste antwoord ligt in de reactie van @vlek besloten.

Rawolf

Lobato zal in de Vuelta ook wel op zichzelf aangewezen zijn, dan moet er gereden worden voor kruijswijk.

ti-raleigh

Dat is dus de vraag, want dat weet ik niet, jij wel ?

Rahim Vlasblom
admin

'@ti-raleigh hoe kom je erbij dat Boom eerder vertrokken is ??? Hij is tegelijk vertrokken met de rest van groep 1 die nu weer is gaan koersen. Op dit moment zijn daar nu de renners die in voorbereiding zijn op de Vuelta. Dus ik weet niet hoe je daarbij komt. Dat hij nu slecht is in Wallonië dat kan ook een terugslag zijn op die hoogtestage, sommige renners reageren daar de eerste dagen koers slechter op. Afwachten maar verder. Wel eens met je mening over Lobato, hopelijk werkt hij toe naar een goede Vuelta. Verder inderdaad nog wat tegenvallend, begon dit jaar met wat tegenslag vanwege ziekte, verder zie je ook dat buitenlandse renners in een nieuwe ploeg soms een aanpassingsjaar nodig hebben. Ik wil eerst nog eens zien of hij volgend jaar vooruitgang boekt.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik heb geen idee, ging er eerlijk gezegd vanuit dat de hoogtestage voor renners die in Wallonië moesten rijden gewoon korter duurde, dan die voor de klimmers die naar Polen gaan. Ik heb tijdens de Tour de France echter niet echt veel meegekregen van die hoogtestage, dus misschien heb ik iets gemist. Wat is de aanleiding om te vermoeden dat er rond Boom sprake is van een 'eerder verlaten van het trainingskamp'?

Rahim Vlasblom
admin

De hele opzet van de hoogtestage was dat de renners die niet naar de Tour gingen (uitgezonderd nog 2 of 3 renners) in verschillende periodes en samenstelling aanwezig zouden zijn. Dus er is een planning geweest voor een periode van enkele weken waarin renners afgestemd op hun programma daar enkele weken aanwezig zouden zijn.

ti-raleigh

'@ vlek / rahimns
Als dat zo is, wat Rahimns zegt dan excuus. Ik dacht ergens gelezen te hebben (misschien wel op dit forum) dat Boom eerder wegging uit Oostenrijk. Blijkbaar dus niet het geval.

xistnc

Is nu al duidelijk waarom ti-raleigh denkt dat zijn favoriete TLJ-renner het trainingskamp eerder heeft verlaten? Als hij dat hier gelezen heeft, dan kan hij dat immers vast wel terugvinden. Of elders. Hij zal allicht niet uit de heup schieten, als het om Boom gaat.

Laatst gewijzigd
simplex

Als niet echt een TLJ fan, heb ik toch de info van rahimns al eerder en vermoedelijk op dit forum topic gelezen. Want er was wel redelijk wat ophef om Boom wederom de grond in te boren, bijv. de familyman Boom wil en/of kan niet zo lang van huis voor dit soort zaken als hoogtetraining.
Of er moet toch echt iets gaan veranderen in zijn beleving en inzet.
Of ontslaan e.d.

Niemand hier weet wat de echte reden is waarom Boom dit jaar zo tegenvalt.
Ook Gio en zeker simplex ook niet.

Laatst gewijzigd
xistnc

Ach ja, als het zo uit komt kun je elke losse flodder van één van de kelderfannies schouderophalend gebruiken als excuus dat je 'het toch echt hier gelezen hebt'.

simplex

Ach ja, zonder schouders op te halen kan ik wellicht één van mijn opmerkingen zelfs aan een xtc in gekleurd truitje uit de "kelderfannie" family halen. De kleur van de truitjes komen komen deels wel overeen. In welke topics ik iets van TLJ betweters lees is dan niet zo relevant.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

17 juli om 21 uur was er een bericht van Fanny. Een zekere xistnc heeft er zelfs nog op gereageerd.

Rahim Vlasblom
admin

'@ti-raleigh dat is wat ik zeg ... op 17 [s]juni[/s] zijn alle renners inclusief Lars Boom die vanaf die week erna weer gingen koersen naar huis gegaan, de mannen voor de Vuelta kwamen toen net aan. Zo lastig is het allemaal niet.

edit 17 juli idd

Laatst gewijzigd
simplex

Inderdaad rahimns! En als je er juLi van maakt dan blijft er geen reden meer tot een post hierover.

Fanny

'@Rahimns
Quote: @ti-raleigh dat is wat ik zeg … op 17 juni zijn alle renners inclusief Lars Boom die vanaf die week erna weer gingen koersen naar huis gegaan, de mannen voor de Vuelta kwamen toen net aan. Zo lastig is het allemaal niet.
Onzin Rahimns.
De mannen voor de Vuelta die jij noemt ( Kruijswijk en Clement) kwamen pas donderdags aan terwijl Boom en consorten net na het weekend weekend al vertrokken waren.
De jongeren w.o. Olivier, Bouwman, De Tier, Vermeulen, Tolhoek en Lindeman zijn toen voor nog een week achter gebleven.
Met 17 juni zul je wel 17 juli bedoelen.

De groep die aanstaande zaterdag start in de Ronde van Polen is gisteren na bijna 3 weken hoogtestage naar huis gegaan.
De oudere renners van deze groep tw Keizer en Battaglin zijn slechts een kleine 2 weken gebleven.
Van deze groep verwacht ik ook dat de meeste renners hiervan starten in de Vuelta.
De groep die nu in Wallonië rijden waaronder Boom, Castelijns, Wijnants, Campenaerts, van Hoecke en Jansen zijn ongeveer 12-14 dagen op hoogtestage geweest.
Lobato, die naar ik aanneem start in de Vuelta, en Tankink zijn volgens mij helemaal niet op hoogtestage geweest.
Kan zijn dat Boom, die volgens mij met zijn eigen grote Audi naar Kuhtai is gekomen, een dag eerder naar huis is gegaan met zijn eigen auto dan zijn ploeg.
Feit is wel dat de oudere ervaren familierenners zoals bv Boom, Keizer en Battaglin een korte hoogtestage hebben gedaan en dat Lobato en Tankink helemaal geen hoogtestage hebben gedaan.
Vraag me trouwens af wie er nu, behalve Kruijswijk en Clement, ook op hoogtestage in Kuhtai zijn.
Ik denk dat vd Broeck niet in Kuhtai is. Maar misschien komt hij nog.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik heb het dan niet zo uitgebreid gebracht als jij net maar onzin was het natuurlijk niet. Hoe en op wat voor manier men is gekomen doet verder toch niet ten zake... de opmerking over dat Lars eerder was gegaan dat klopt gewoon niet..

1 2 ... 300 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.