Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 301 ... 440 441
tendam

Boompie reed vorig jaar in de klassiekers nog op een zeer hoog niveau, al is dat niet in de uitslagen terug te zien ivm pech en ziekte. Ik weet niet wat er daarna met hem is gebeurd, maar hij rijdt sindsdien echt als een natte krant. Het is altijd een renner van momenten geweest, maar het heiliige vuur is er wel uit, geloof ik (voor zover dat ooit aanwezig was).

kelderfan

'@Fanny
Van die groep renners, die nu in Wallonië rijden, is de jongeling Jansen goed bezig; die heeft de hoogtestage wel goed doorstaan.

Jotto-Lumbo

Is Ligthart geen haalbare goede lead out/ klassieker man voor TLJ?

Chrys

'@jotto-lumbo
Nee, Ligthart is juist naar Roompot gegaan zodat hij kopman kon zijn/voor zichzelf kon rijden.

Klootje Kriekeljon

Is er eigenlijk ooit gecommuniceerd waarvoor Lobato precies is aangetrokken? Toen al veel vraagtekens.. en die zijn er nog steeds bij mij.

Rawolf

Lobato moest net te vroeg aan in Wallonië, wel goede leadout. De jumbos zaten ingesloten op 2 km en lieten zich toen terugzakken en konden er zo via rechts uit met 4 man. Wie het waren weet ik niet zeker maar vgm Campenaerts en Jansen swz

kelderfan

Lobato slechts 4e. na een goede trein; alleen 't afzetten was weer eens niet goed. Te vroeg afgezet helaas.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Lobato 4e. Lange sprint van gemaakt. 75m te lang.

S. Morgenstern

Prima sprint gezien, vooral de beurt van Jansen mocht er zijn.

Rawolf

Lobato is waarschijnlijk aangetrokken als 2e sprinter voor kleinere koersen zoals Wallonië om wat meer te winnen. Zoals je vandaag ziet is hij wel snel genoeg maar juiste timing ontbreekt nog.

kelderfan

'@LM
Hij werd op de meet geklopt dus 75m. is een beetje overdreven.

kelderfan

Jansen is goed bezig in Wallonië; gisteren in een lange vlucht en vandaag weer in de sprintvoorbereiding.

xistnc

Jansen moest als laatste man voor Lobato wat vroeg afgeven. Dat had 50m meer mogen zijn.

S. Morgenstern

Campenaerts was de laatste man, waarschijnlijk doordat ze elkaar daarvoor kwijt waren. Jansen was degene die ontzettend lang op kop van het peloton door wist te trekken.

xistnc

Really? Ah okee. Ik dacht dat ik Lobato in het wiel van Jansen zag zitten toen ze nog met z'n drieën waren, Castelijns voorop. Campenaerts kwam toen buitenom.

In dat geval zag de trein er misschien aardig uit, maar was de volgorde niet helemaal logisch.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Mocht BMC ervoor kiezen om Eenkhorn en Welten geen contract te geven dan lijkt het mij een goed idee voor LottoNL om hun te contracteren. Ze zijn nog erg jong (dezelfde leeftijd als toen Kelderman een contract kreeg) maar niet te jong en hebben veel potentieel. Als BMC ze niet contracteert zullen ze waarschijnlijk relatief goedkoop zijn en kunnen in hun eerste jaar worden gebruikt als opvulling voor kleinere wedstrijden. Naast deze twee zou ik ook graag Gerts, Van Poppel en Jakobsen als grote Nederlandse talenten bij LottoNL zien tekenen. De ploeg kan nu namelijk maar één groot Nederlandse talent (Groenewegen) tegenover de drie grote Nederlandse talenten van Sunweb (Dumoulin, Kelderman en Oomen) zetten. Hoewel Sunweb op een Duitse licentie rijdt zijn ze bezig de rol van LottoNL als dé grote Nederlandse ploeg over te nemen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ghostwriter
Je bent net te laat met je suggestie; Bram Welten heeft al een stagecontract bij BMC.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
maar Welten heeft nog geen contract voor volgend jaar getekend, dus alles is nog mogelijk.

ghostwriter

'@kelderfan
Dat betekent toch niet dat het al zeker is dat ze hem ook daadwerkelijk een profcontract zullen geven?

WieVis

Wat voor renners zijn Welten en Eenkhoorn dan, Welten is een aardige sprinter meende ik maar kan hij meer? Wie kan mij hier meer over vertellen?

Rawolf

Bouwman heeft nog meer laten zien als oomen. Snap die oomen hype nooit zo. Dumoulin is al bewezen en mag je tegenover kruijswijk en Gesink zetten. Beide ploegen hebben dus 1 groot Nederlands talent, groenewegen vs kelderman(oud lotto jumbo).

Rawolf

Wievis, eenkhoorn is een goede tijdrijder en welten is in de eerste plaats snel en kan ook een zware koers aan. Welten zou in de toekomst goed kunnen worden in het voorjaar

Welten is volgens het bericht van wielerflits al aan het onderhandelen voor een profcontract. Of dat met bmc is staat niet vermeld maar ik neem aan van wel.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@Random wielerliefhebber.
Hahaha, Bouwman heeft meer laten zien dan Oomen, grapje toch zeker?! Oomen heeft dit jaar als 21 jarige top 15 gereden in de Ronde van Andalusie, Parijs-Nice, Tour of California en de Dauphiné en top 20 in de Ronde van het Baskenland. Bouwman is twee jaar ouder en komt niet eens in de buurt van het niveau van Oomen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Bouwman kan in zulke rondjes ook top 25 rijden, alleen hij gaat (nog) niet voor het klassement of de ploeg heeft andere belangen, oomen is misschien wat beter voor het klassement maar bouwman heeft meer snelheid. Ik vind het uitrijden van een grote ronde en een etappe winnen + bollentrui op worldtour niveau meer waard. Leeftijd gaat niet op, zijn beide jong en de 1 is nou eenmaal op eerdere leeftijd goed als de ander.

jvh93

ik zie in bouwman toch meer een aanvaller dan een klassementsman hoor (wat ik in oomen wel zie). Bouwman lijkt bergop gewoon nog te kort te komen om echt door te kunnen voor een klassementsman

1 2 ... 301 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.