Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 303 ... 440 441
hartstikkebedankt

'@Random Kangert heeft nog een contract voor volgend seizoen met Astana, zelfde geldt voor Cataldo. Pello Bilbao loopt wel uit contract maar is niet iemand die in het echte hooggebergte een kopman zal kunnen bijstaan.

Ik pleitte hier gisteren ook al voor Ben Hermans, als je met een goed plan komt voor hem dan zou ik hem niet als onhaalbaar willen beschouwen. Zou echt een goede aanwinst zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hermans lijkt mij ook de beste oplossing om Jurgen van den Broeck op te volgen. Als Clement al weet wie er komen, dan kun je ook denken aan jongens met een IAM-verleden. Larry Warbasse en Stefan Denifl {winnaar van Tour of Austria} zullen blij zijn weer op WT-niveau te kunnen strijden.
Denifl voor de Giro klimploeg en Warbasse {sterke renner} voor rondjes als TdP.

Rawolf

Heeft hermans wel een aflopend contract?

jvh93

Ja Hermans zijn contract loop af volgens PCS

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hier alle renners zonder contract voor komend jaar (zover bekend) ... speculeer er op los zou ik zeggen ;)

http://www.procyclingstats.com/teams.php?c=7&code=wt-riders-with-no-team-next-year

sebastianslots

Das nogal een aardig rijtje....

Noud89

Oeh leuk, ik zou het proberen met:

- Roche - heeft gewerkt met hele succesvolle kopmannen als Froome/Porte. Als je hem een vrije rol geeft in bijvoorbeeld Parijs-Nice, Catalunya en Vuelta en hem voor Kruijswijk laat knechten in de Giro gaat hij er qua rol ook zeker op vooruit. Heeft ervaring die TLJ verder mist

- Hermans - Zie Roche, vrijheid geven in bijvoorbeeld T-A + Ardennen en hem laten knechten voor Kruijswijk/Roglic/Bennett in één van de grote rondes.

- Sinkeldam - Aantrekken als Semi-kopman voor voorjaar en leadout voor Groenewegen.

- Proberen één of twee talenten uit het rijtje Hindley, Storer, Hamilton, Powless, Halvorsen, Jacobsen te halen. Bij voorkeur één van de eerste vier en één van de laatste twee.

Maar dit is natuurlijk wel bijna Pro Cycling Manager spelen. :P

Rawolf

Inxausti met een comeback bij TLJ?

hartstikkebedankt

En Monfort voor een dergelijke rol? In plaats van weer eens anoniem naar plek 13, 14, 15 of 16 rijden in een grote ronde? Zie liever Hermans komen maar wellicht als alternatief. Roche lijkt me voor deze rol ook wel een goede toevoeging, en eerder deze week opperde ik Taaramae.

Voor de sprintploeg zie ik Reinardt Janse van Rensburg ook wel graag komen, dat is een naam die volgens mij hier nog niet genoemd is maar kan uitstekend voorbereiden en ook zelf nog wel meedoen voor een klassering.

Rawolf

Montfort gaat verlengen bij lotto soudal toch? Van rensburg niet echt een meerwaarde, pollit heeft veel meer potentie. Taaramae heel wisselvallig. Roche ja misschien maar wil bmc hem wel laten gaan? Ik denk dat bmc renners voor de bergen wil houden om porte te ondersteunen, of ze hermans of Roche willen houden weet ik niet maar het is niet zo dat een van die 2 heeft aangegeven weg te willen bij bmc.

Chrys

Bij de renners van BMC weet je ook nooit zeker of ze wel echt een aflopend contract hebben. Die maken daar nooit iets over bekend.

Fanny

Als ik TLJ was zou ik, indien er voldoende geld beschikbaar, is alles in het werk stellen om voor Bob Jungels (einde contract 2017) te gaan als super knecht voor o.a. Kruijswijk in de grote rondes.
Hij lijkt mij een hele goede vervanger voor vd Broeck die ook niet echt een koopje was.
Hij is als bijna 25 jarige multi inzetbaar in de grote en kleine rondes en in grote klassieke wedstrijden.
Daarnaast is hij ook nog eens een goede tijdrijder.
Ook kan hij goed als kopman fungeren in de kleine rondes van 1 week.
Daar zit nog heel veel potentie in voor de komende jaren om door te groeien naar een absolutes kopman in de grote rondes.
En hij rijdt de laatste jaren bijna altijd in rood-wit-blauw en spreekt waarschijnlijk ook een beetje Nederlands.
Niet onbelangrijk voor de beeldvorming van de supporters. Haha.
Maar ja, wat is het prijskaartje, kan TLJ dat ophoesten en niet onbelangrijk wil hij de overstap maken van QS naar TLJ.
Ik zou als ik TLJ was het in ieder geval proberen.
Voor aanvulling van de sprinters zou ik voor de wat jongere renners kiezen zoals halvorsen en/of Jacobsen.
Lead-out renners zoals bv Sinkeldam (waarschijnlijk FDJ) of van Poppel (blijft waarschijnlijk bij Sky) zal heel moeilijk worden.
Misschien is Whippert nog een mogelijkheid daar hij waarschijnlijk weg moet bij Cannondale.

kelderfan

Arme Addy Engels wat moet hij hierover zeggen; geen TLJ'er die Lobato van voren wilde houden in de TdW.

S. Morgenstern

vd Broeck die ook niet echt een koopje was.

Vergeleken met Jungels...

jvh93

Jungels lijkt mij verre van haalbaar. Jongen die zelf al top 10 kan rijden in een klassement, gaat echt niet knechten voor kruijswijk denk ik en veel te duur. Tj van Garderen lijkt mij een goedkopere optie.
Eerlijk gezegd zie ik plugge wel weer komen met renners als sprengers (prima in pro continentale circuit, maar denk niet goed genoeg voor worldtour. Al zou je dat niet weten als je het niet probeert)

S. Morgenstern

Vifit sport gaat ze inderdaad echt niet opeens doen concurreren met ploegen als Sky (o.a. om Jungels), Etixx (ook om Jungels), BMC (waarom ook niet om Jungels) of zelfs Katusha (om een jong Duits talent als Politt).

Laatst gewijzigd
Noud89

Haha denk dat Jungels eerder vindt dat Kruijswijk voor hem moet werken dan dat hij het andersom gaat doen.

defietser

Marko Kump?

Laatst gewijzigd
defietser

Ik zou voor de volgende gaan:

- Bert van Lerberghe
- Fabio Jakobsen
- Bjorg Lambrecht
- Bram Welten
- Rasmus Guldhammer

Yeez

Lambregt gaat volgend jaar voor de belgische lotto debuteren.

Spruch

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat Jungels heel graag wil verlengen bij Quick Step en dat dat al rond zou zijn. Lijkt mij dus geen haalbare kaart.

robertowilco

'@Kelderfan, ja eigenlijk een beetje min wat zij laten zien, bij de TvW, zo'n sterk deelnemersveld was het toch niet, zo gauw als er ook maar een heuveltje in het parcours is, blijft er niet meer veel over van de renners van TLJ, of heeft het toch met de hoogtestage te maken, vandaag was het helemaal niks, Lobato zat sowieso bij het in gaan van de laatste kilometer weer veel te ver van achter, maar geloof ook niet dat hij goed genoeg was om een rol te kunnen spelen.

Fanny

Tour de Wallonië (2 HC).
Ploegleider Engels gaf aan dat de acht renners na de hoogtestage hun conditie hadden verbeterd en goed waren.
Ze hebben aanvallend gekoerst maar het ontbrak hen aan wedstrijdritme.

Vooral dat laatste, ontbreken van wedstrijdritme, vind ik wel wat vreemd omdat de renners toch al bijna een half jaar aan het koersen zijn.
Ook is deze groep renners maar kort op hoogtestage geweest.
Boom eindigde overigens als laatste TLJ renner op bijna 31 minuten ?!?
Wat is er met Boom aan de hand in deze vandaag geëindigde heuvelwedstrijd Tour de Wallonië die hem toch zou moeten liggen als klassieke renner.
Hoogtestage misschien niet goed verteerd ?
Of in de knechtenrol voor Lobato die ook niet geweldig presteerde in deze heuvels ?
Ik vond het van deze heren, met name Boom, in ieder geval minnetjes.

achtpuntzes

'@ fanny:
huh? heb je niet meegekregen dat Boom het hele jaar al slecht is? eerlijk gezegd verbaast hij mij pas als hij een goede uitslag in een fatsoenlijke wedstrijd weet te rijden.

jvh93

Het lijkt alsof Boom gewoon te veel verdiend voor wat hij presteert, heeft dit jaar geen deuk in een pakje boter gereden tot dusver en ik zie eerlijk gezegd weinig tot geen verbetering het hele seizoen al. Hij leek redelijk in zwitserland maar daar bleef het ook bij, wat is er aan de hand met Lars Boom?

1 2 ... 303 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.