Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 305 ... 440 441
jvh93

Lindeman is ook een prima knecht hoor en dat Lobato meegaat is denk ik meer commercieel (spanjaard in de vuelta) en misschien doet hij het wel heel goed, hij mag ons nog verrassen

ti-raleigh

Hebben 'we' nog kans in Classica San Sebastian ?
Ikzelf denk van wel. Als Roglic nog iets van zijn vorm uit de Tour heeft meegenomen eindigt hij bij de eersten, top 5.
Ben sowieso wel benieuwd hoe hij het zal doen, want volgens mij is dit zijn eerste grote eendagswedstrijd (coorect me if I'm wrong)

Noud89

Kans is er altijd, maar er zijn toch wel een stuk of 15 namen aanwezig die dit op papier beter kunnen dan Roglic. En dan nog een stuk of 15 die dezelfde kans hebben op de rol van dark horse. ;)

Daboytommy

'@Ti-raleigh, volgens mij reed hij dit jaar ook Milaan San Remo.

kelderfan

'@ti-Raleigh
Het moet wat TLJ betreft van Roglic e/o Bennett komen in de Classica San Sebastian. Hopelijk kan Vermeulen zich onderscheiden.
In de TdP heeft TLJ Olivier, Bouwman en De Tier als dark horses.

On Topic: Lars Boom gaat de Prudential RideLondon-Surrey Classic rijden.

kelderfan

'@Sephiroth
Volgens mij gaat ook Gijs Van Hoecke mee en ik hoop, dat Amund Grondahl Jansen in de Prudential RideLondon-Surrey Classic zich mag laten zien.
Die jongen maakt ook stappen en als snelle man, moet dit werk hem ook wel liggen. 

achtpuntzes

'@ Sephiroth:
Boom meenemen naar San Sebastian als leadout of als sprinter? ik hoop dat ik je echt verkeerd begrijp, anders zit je al vroeg aan het bier.

kelderfan

'@8.6
Je zit nu al aan de bierfles te lurken. Foei.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
en jij denkt ook dat Boom er na 231km over een heuvelachtig parcours er nog bij zit en er zelfs nog een sprintje uit kan trekken?
haal dan zelf je hoofd maar uit die wijn-ton. :p

of hebben jullie het over een andere wedstrijd? de laatste reacties gingen over San Sebastiaan, dus benoem het dan even als je het dan weer over een andere wedstrijd hebt.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 Volgens mij heeft Sepiroth het over de Prudential RideLondon en niet over San-Sebastian

achtpuntzes

'@ rahim
ah, ok. mijn fout, ik had over die laatste zin van kelderfan heen gelezen

Tomprocycling

Door Boom de vuelta te laten rijden krijgt hij misschien weer wat meer inhoud, dat miste hij in het voorjaar vooral. Het missen van de vuelta van vorig jaar gaf hij ook als reden op voor te weining inhoud in het voorjaar.

Dutch Cycling Fan

Ik zou Boom ook meenemen naar de Vuelta indien er voor volgend seizoen voldoende vertrouwen in hem is. Hardheid en vooral inhoud opdoen.

Voor 2018 hoop ik op een paar mooie versterkingen bijvoorbeeld uit het rijtje:
Nathan Haas, Ben Hermans, Dylan Teuns, Edward Theuns, Halvorsson, Danny van Poppel, TJ van Garderen.
Ja, ik snap dat er wellicht ruimte is voor 'slechts' 2 renners uit deze lijst maar al deze renners lijken mij echt van een toegevoegde waarde op verschillende gebieden.

kelderfan

Goed nieuws. Grisha Niermann is de teamleider van dienst bij de TdP. Het kon natuurlijk niet missen met die jongens als Daan Olivier, Floris De Tier, Antwan Tolhoek en Koen Bouwman. Battaglin moet kennelijk de club leiden en Lindeman is wel op z'n plaats en plek met die jonge garde.
Er wordt in ieder geval aanvallend gereden.

Dutch Cycling Fan

Zou leuk zijn mocht Grischa Niermann als ploegleider meegaan maar de Vuelta!

kelderfan

Tour de L'Ain staat ook weer op de agenda met Steven Kruijswijk , Jurgen van den Broeck en Amund Grondahl Jansen {bron} Jansen. Dan denk ik ook aan zijn adjudant Stef Clement.
@DCF
Dat hoop ik ook; zal wel afhankelijk zijn van het aantal jonge talenten.;)

jvh93

Niermann lijkt voornamelijk ingezet te worden als de jonge jongens starten. Hij is dus bij TLJ verder gegaan waar hij bij Rabobank Devolopment mee bezig was, het opleiden van jonge renners

kelderfan

Via TLJ'er Jansen kom ik bij  Markus Hoelgaard {22jr.}, die rit 1 Velleminfroy  ›  Planche des Belles Fille in de Tour Alsace heeft gewonnen voor de hier genoemde Pascal Eenkhoorn. Dus die Pascal Eenkhoorn {20jr} kan goed mee omhoog. Misschien dat opleider Grisha Niermann hier verder mee kan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan klaarblijkelijk was dat niet helemaal de waarheid... hij schijnt uiteindelijk als 20e geëindigd te zijn. Maar ik denk dat je gebeden misschien wel verhoord gaan worden.

Wielerfan1987

'@Rahim

Welke gebeden?

Doel je op een mogelijke transfer van Eenkhoorn?

Of doel je op aanvallend rijden in Polen??

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wielerflan1987 Ik bedoel het eerste.... maar dat weet ik niet met zekerheid.

kelderfan

'@rahimns
Dat is weer eens verrassend te noemen. Vergissing kennelijk bij PCS en ik weer te snel wat betreft Pascal en ja 20e., na ploeggenoot Steff Cras 7e..
Je maakt mij wel heel erg nieuwsgierig.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ tomprocycling / dutch cycling fan
Ik vind dat een renner in koersen van een week moet laten zien dat hij koersen van drie weken aankan en niet andersom.
Bovendien vind ik het nogal een zwakke reden, zeggen dat je geen hardheid hebt omdat je een grote ronde hebt gemist. Er zijn genoeg renners te bedenken die geen grote rondes hebben gereden en toch tot resultaten komen in het voorjaar, om te beginnen met Peter van Petegem.

Spruch

Als ik dan kijk naar wat mannen van de tweede lijn, dan zie ik oa:
- Wouter Wippert, goede sprinter voor de kleine koersen en een aanvulling voor de sprinttrein, en Nederlandstalig.
- Gianluca Brambilla, de voor Bianchi wellicht gewilde tweede Italiaan
- Lawson Craddock, goede Amerikaanse renner, die van betekenis kan zijn in de klassementstrein.
- Dries Devenyns, ervaren kracht, die in de klassementstrein zou moeten kunnen passen. Nederlandstalig.
- Bart de Clercq, ervaren, kan klimmen, Nederlandstalig
- Rafael Valls, ervaren, kan klimmen.

Wat TLJ volgens mij vooral nodig heeft, is wat meer klimmers van de tweede lijn en wat meer ervaring. Om de rust te kunnen brengen die nodig is voor de feitelijk nog vrij onervaren kopmannen Kruijswijk, Roglic en Bennett. Zeker nu Gesink zich meer wil gaan richten op etappes. Talenten zijn misschien goedkoper, maar teveel talenten lijkt me ook niet goed, dan raakt de balans weg. De sprinttrein is al aardig op weg. Voor het klassement is er na Clement niet veel van de tweede lijn, nu Bennett en Roglic zich aan het doorontwikkelen zijn.

Daboytommy

Mooi lijstje Spruch. Vooral Brambilla en Devenyns zie ik graag komen. Ik weet niet of Wippert ook als laatste man in de sprinttrein kan fungeren, maar zo ja, dan zie ik ook hem graag komen.

Ik ben benieuwd waar Plugge mee gaat komen. Tot nu toe heb ik nog maar weinig geruchten gehoord of gelezen.

1 2 ... 305 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.