Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 307 ... 440 441
Yeez

'@vlek ik probeer meer aan te geven dat Eenkhoorn leuke resultaten laat zien, maar net als Roosen geen toptalent is/was bij de beloften. Zo'n vergelijking geeft echter geen garantie dat hij dezelfde groei gaat doormaken als Roosen, maar het kan zijn dat er nog veel potentie in die jongen zit.

xistnc

Jij ziet brood in elke renner die ook maar ergens iets van een uitslag rijdt. Alle renners van de voormalige Rabo-jeugd, (Top-)Sport Vlaanderen, Axel Merckx en SEG zijn al minimaal een keer voorbij gekomen, afhankelijk van hun laatste uitslag. Je snapt toch ook wel dat zo'n manier van redeneren niet opschiet? Wielrenners zijn nu eenmaal geen Panini-plaatjes.

Wie is overigens Antwan de Vries?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ja jij zag Roosen ook zitten?

Ik vond het niet verkeerd om hem een kans te geven, zeker niet in de situatie zoals hij op dat moment was. Dat hij heel regelmatig in jou opsomming van de week voorbij is gekomen heeft verder niet zoveel met mijn opmerking hierboven te maken.

Noud89

Pff dus als je 30ste kan worden in een 2.2. koers dan ben je tegenwoordig al een potentiele kandidaat voor een WT-ploeg volgens sommige hier. Zo gaat je tweede lijn wel sterker worden ja. Ik denk dat zelfs Roompot in sommige van de namen die nu langskomen nog geen heil ziet op dit moment.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Youri kijkt wel verder dan uitslagen op pcs.

kelderfan

'@Noud89
Ja die Wippert kan er wel mee door bij Roompot?
@xistnc
Hartthijs De Vries natuurlijk; foutje bedankt aangepast. 

Rawolf

In mijn ogen heeft het geen zin nu al te investeren in jongens van 20 jaar, laat die lekker nog een jaar op lager niveau rijden en haal ze dan later op. Iemand van zo jong moet je alleen halen als je denkt dat het een topper word. Voor iemand die de potentie heeft een goede knecht te worden zou ik geen kostbare plek in de selectie weggeven. Bovendien heeft tlj met tolhoek, Vermeulen, Olivier, Jansen, Bouwman en de tier al een aantal jongelingen.

kelderfan

Tour de L'Ain beginnende 9 augustus 2017 met Kruijswijk, Jansen en Jurgen van den Broeck nu ook volgens PCS.
Komt Jurgen weer op stoom in voorbereiding van de Vuelta a España?

jvh93

Ik verwacht hem wel in de Vuelta, zonder fysieke blessure moet hij echt in staat zijn goed te kunnen ondersteunen

ghostwriter

'@vlek
Persoonlijk dacht ik dat Eenkhoorn en Welten onhaalbaar waren omdat ze bij de opleidingsploeg van BMC reden. Nu BMC heeft bekent gemaakt dat ze met deze ploeg stoppen lijken ze mij wel haalbaar. Ze horen zeker bij de grootste talenten van Nederland en ik vind dat LottoNL daar vooral naar moet kijken voor versterkingen. Ik zou ook graag Gerts, Meijers, Van Poppel, Tusveld en Jakobsen naar LottoNL zien gaan.

xistnc

'@ghostwriter
Misschien heeft kelderfan ze dubbel voor je?

jvh93

'@ghostwriter zullen we dan gelijk maar even een opleidingsploeg opstarten met zoveel jonge talenten?

ghostwriter

'@xistnc
Wat bedoel je?

@jvh93
Ik ben niet onder de veronderstelling dat al die talenten daadwerkelijk bij LottoNL zullen tekenen en zeg alleen dat ik zelf die talenten graag naar die ploeg zie gaan. Ik vind het namelijk leuk om de grootste Nederlandse talenten bij de grootste Nederlandse ploeg te zien rijden. Hoewel ik een fan ben van talenten als Dumoulin en Van Baarle denk ik dat ik een nog grotere fan van hun was geweest als ze bij LottoNL hadden gereden.

Laatst gewijzigd
Yeez

1 augustus zal de lotto-jumbo special van Youri wel online komen, dat is al 2 jaar zo. Zullen vast wel wat nieuwtjes tussen staan.

kelderfan

'@xistnc
Dat dubbelzinnig zien mag jij doen. Ik dacht dat de ploegen kleiner in aantal worden. Dus 5 nieuwe renners lijkt mij te veel van 't goede.
Met een bril op je neus moet je toch goed kunnen zien.

Spruch

'@ghostwriter
Xistnc doelt op de Panini-plaatjes van kelderfan :).

achtpuntzes

'@ kelderfan:
welke ploegen verdwijnen er dan?

of bedoel je wellicht dat er volgend jaar minder renners per ploeg zullen zijn?

en wat is dubbelzinnig zien? een combinatie van dubbelzinnig zijn en dubbel zien?

elke reactie van jou roept een veelvoud aan vragen op.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ze horen zeker bij de grootste talenten van Nederland en ik vind dat LottoNL daar vooral naar moet kijken voor versterkingen.

Klopt, maar wat maakt ze voor jou dan de twee die er (samen met Jakobsen) bovenuit steken? Ik vind het zelf namelijk lastig om op basis van hun uitslagen vast te stellen dat ze beter bij TLJ zouden passen, dan enkele andere jongens van hun leeftijd.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Kelderfan: Het is toch allemaal scorebord. Als direct WF met 10 mooie kandidaten komt, is ’t geen scorebord.;)

Daarom gooi ik niet zo snel met namen. Ik heb geen idee wat renners kosten, wat de ploeg kan uitgeven, waar ze naar zoeken en wat voor andere belangen er nog spelen. Dat Youri met een rijtje van 10 namen komt is ook deels uit de hoge hoed maar hij probeert het tenminste wel op een normale manier te onderbouwen. Jouw onderbouwing over Pascal sloeg helemaal nergens op.... terwijl ik de renner op zich nog wel kan begrijpen waarom ze die erbij zouden willen hebben. Maar dan puur op het type renner. Verder ben ik het eens met Vlek dat het heel moeilijk is om jonge renners in te schatten waar ze staan of wat bij de profs haalbaar is. Ik bedoel TJ Slagter is ooit 4e geworden in de Tour de l'Avenir voor renners als Landa en Bardet... als we dan daar dus op af zouden gaan rijdt er dus bij Cannondale een potentiële rondewinnaar rond.

Rahim Vlasblom
admin

Interview met Roglic over zijn toekomst. Hij wilt gaan proberen om in de toekomst een renner te worden voor een AK in een grote ronde, maar beseft zelf dat hij nog enkele stappen moet maken. Hij geeft zichzelf daar nog de tijd voor. Bron Wielerupdate

kelderfan

'@rahimns
Volgens mij heeft Roglic al eerder aangegeven, dat hij zich wil verbeteren in 't rondewerk. Hij liet in de TdF al zien, dat hij potentie heeft.
Wat betreft de jonge talenten heb ik toch duidelijk aangegeven, dat de Tour de L'Ain en de Tour de L'Avenir mooie momenten zijn om de potentie van die jongens te beoordelen. Alleen in Tour Alsace zit dezelfde klim, als in de TdF met winnaar Aru. Dan vind ik 't leuk, dat die genoemde neo's + die Noor het ar opnemen in die klim tegen sterke leeftijdgenoten. Daarbij heb ik ook vermeld, dat De Vries en Maas terugkomen van zware blessures.
Dat inschatten laat ook ik aan de trainersstaf over. Dat is moeilijk genoeg.
De huidige groep met Olivier, Tolhoek, Bouwman, Vermeulen en De Tier hebben hebben er toe bijgedragen, dat Bennett en Roglic stappen hebben gemaakt. Ook die jongens hebben daardoor stappen kunnen maken met als mooiste voorbeeld Koen Bouwman in de Dauphine.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Hoe hebben de huidige jongelingen bijgedragen aan ontwikkeling van Bennet en roglic? Denk eerder andersom

Rahim Vlasblom
admin

Wel eens met Random, denk niet dat de ontwikkeling van Roglic en Bennett iets te maken heeft met die jonge renners, die stappen hebben ze toch echt gewoon zelf gemaakt met de begeleiding vanuit de ploeg. In dat opzicht mag je die toch echt complimenten maken want ze laten renners toch echt stappen maken. Zeker ook als je kijkt naar de ontwikkeling van bijv Groenewegen die is echt enorm. Denk ook wel dat er een goed plan zit achter de ploeg.

Dat in Alasce de zelfde klim zit als in de Tour, dat is leuk maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het zegt verder helemaal niets als je niet de data kan vergelijken.

EmPeHa

Dat clubje jonge renners heeft, samen met Gesink, wel Bennet geholpen om Californië te winnen. Daarmee ging Bennet ook meer geloven in eigen kunnen.

kelderfan

In Wielerverhaal een leuk artikel Quote: "Dit zijn ze dan: de 10 grootste talenten van Klaas Lodewyck bij de opleidingsploeg van BMC"
o.a. Bram Welten en Pascal Eenkhoorn,
Wielerupdate hint op een mogelijke terugkeer van Slagter naar Nederland. In gesprek met TLJ? 

1 2 ... 307 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.