Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 309 ... 440 441
kelderfan

'@Fanny
Ik heb naar de Clásica Ciclista San Sebastian met weer een hele goede Mollema en een verrassende Dumoulin. Helaas kon TLJ niet mee doen in de finale, doordat Bennett door bekende malheur nog wat te kort kwam en Roglic nog moet groeien in dit werk. Vermeulen deed krampachtig zijn best om bij te blijven en is wel binnengekomen. De rest heb ik niet gezien. Ook bij Sporza had men van Jurgen van den Broeck wel wat meer verwacht.

Het is goed om te horen, dat deze jonge groep met Koen Bouwman als beste TLJ'er zich in de Tour de Pologne hebben laten zien. Ook Martijn Keizer heeft zich met twee truien kunnen tooien. Die was duidelijk de betere van 't viertal vluchters. Ik ben ook benieuwd naar de komende ritten.

Rahim Vlasblom
admin

Net wat info gevraagd bij de ploeg. Hij is op dit moment fit, en zijn bassisconditie is gewoon goed. Er wordt nagevraagd hoe zijn voorbereiding eruit gaat zien richting de Vuelta daar kom ik dus later op terug.

kelderfan

'@rahimns
Bennett blijft nog 2 dagen langer in San Sebastian. Dan zal hij daar wel willen blijven trainen {geen hoogte-stage} op die pukkels.
Lijkt mij niet verkeerd om die beklimmingen nog eens te doen. {bron:Bram Tankink}

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Ik ga ervan uit dat zijn voorbereiding iets langer duurt dan 2 dagen San Sebastian

skylimit

Bennet gaat naar de Vuelta om te winnen niet om te leren. Was gewoon slecht vertaald uit het kiwi-Nieuw Zeelands;)
Als schaduwkopman van Kruijswijk, want er staan nogal weleens ergens paaltjes in Spanje, je weet maar nooit toch wat er kan gebeuren.

kelderfan

'@rahimns
Dat denk ik ook. Fijn om te horen, dat Bennett weer ok is. Kruijswijk heeft voor de Vuelta a España met Clement, Bouwman en Bennett mannen, die hem kunnen steunen in de bergritten. Alhoewel het probleem met die steken in zijn zijde nog niet is opgelost.
Hopelijk heb je gelijk met Denifl, als helper voor Kruijswijk in de Giro 2018.

Fanny

'@kosmonaut
Quote: Kom op nou zeg, “Bouwman knap 12e”…. Zeer matig deelnemersveld qua sprinters…. kennelijk redelijk geplastst gezeten, net als Poels bijvoorbeeld Poels (22e).

Ik vind een 12e plaats voor Bouwman een keurige plaats voor een niet-sprinter in deze chaotische massasprint van de eerste etappe in de TdP.

Rawolf

Een goede Bennet in de Giro is ideaal als meesterknecht voor kruijswijk. Tlj moet wel goed kijken of Bennet dit aan kan en niet oververmoeidheid raakt.

Elke renner blijft leren toch, tot je stopt, kwiatkowski bijvoorbeeld gaf laatst in een interview aan weer veel nieuwe dingen te leren van froome.

Denilf prima knecht denk ik, is lasse Norman Hansen van Aqua blue ook niet wat?

nickdt

'@Random

Misschien dat ze kunnen switchen (Bijvoorbeeld 1 dag Bennett die lang bij Kruijswjk moet blijven en dan de volgende dag Clement/Bouwman). Zo kunnen ze hun renners wat meer sparen.

Rawolf

Clement en bennet zijn in principe renners die goed herstellen en die gewoon elke dag kunnen werken lijkt mij. Iemand als bouwman, als die meegaat kan je weleens een rustdag geven ja.

S. Morgenstern

Bouwman is sowieso geen renner waarvan je moet verwachten dat hij lang met Kruijswijk mee kan in de zwaarste bergritten. Bennett, Clement en waarschijnlijk De Tier zullen de klimmers zijn die daarvoor meegenomen worden. Bouwman zou dan daarachter samen met bijvoorbeeld Lindeman het 'middenveld' kunnen vormen.

jvh93

'@vlek die gedachte had ik ook. Lindeman en Bouwman kunnen ook goed mee in ontsnappingen om later nog iets te kunnen doen. Al is t maar een flesje geven of een afdaling op kop rammen

Rawolf

De tier is vaak ziek, zal een grote ronde waarschijnlijk niet uitrijden, vraag me af of die meegaat. Dan eerder van den Broeck.

Ik verwacht zoiets:

Kruijswijk
Bennet
vdB
Keizer
Clement
Boom
Bouwman
Lindeman
Lobato

S. Morgenstern

De Tier is vaak ziek? Vlak na het Baskenland en in de Dauphine toch? Dat is een reden om hem niet in een grote ronde op te stellen? En waarom zou je Bennett, JVDB, Bouwman en Lobato dan wel meenemen? Of zelfs Kruijswijk..

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Twan Castelijns zijn contract wordt niet verlengd.

Rawolf

Jammer maar verwacht

Yeez

'@lutsenkofan bron?

kelderfan

Ik denk, dat Koen Bouwman beter 't bergwerk verteerd, dan bijv. Lindeman en Koen is ook een betere tijdrijder en de Vuelta begint met een ploegentijdrit. Floris De Tier en/of Daan Olivier meenemen naar de Vuelta lijkt mij een goede zaak voor de ontwikkeling van die jongens, omdat 't klimwerk en ook tijdrit hun goed afgaat. Zij kunnen Kruijswijk en Bennett goed ondersteunen, zoals zij in de ToC hebben laten zien. Anderzijds er moeten ook jongens met klimbenen mee naar Canada. Roglic mag toch ook ondersteuning krijgen in Canada.
Mijn opstelling voor de Vuelta: Steven Kruijswijk, George Bennett, Koen Bouwman, Stef Clement, Floris De Tier/Daan Olivier, Martijn Keizer?, Bert-Jan Lindeman, Lobato en JvdB?
update en aangepast: Tankink gaat de Binckbank Tour doen; dus geen Vuelta

Laatst gewijzigd
jvh93

Castelijns heeft voor een laatbloeier wel echt goed werk geleverd als knecht maar niet sterk genoeg voor de 2e lijn mijne inziens. Heeft toch wel mooi de giro uitgereden en kruijswijk daarin goed ondersteund. Zal het begrijpelijk vinden (net als lammertink) als het waar is, benieuwd wat ervoor terug komt

Chrys

Heb zelf nog geen info/bron gezien tav Castelijns, maar het is natuurlijk niet onlogisch. Hij heeft op zich wel een prima seizoen gedraaid tot nu toe met een paar uitslagen en het uitrijden van de Giro. Als hij vertrekt neem ik aan dat er een duidelijke versterking in de plaats komt.

Yeez

Ik denk dat vermeulen, lammertink en castelijns game-over zijn. Lindeman en keizer zitten nog op de wip. Daarvan zal er 1 verlengen. Daarnaast gaat campenaerts weg en stopt van den broeck. leezer en tankink zullen wel met 2 en 1 seizoen(en) verlengen. Dan zit je op 23 namen.

Rahim Vlasblom
admin

Keizer weer in de aanval vandaag.... de breakaway kid van de Ronde van Polen.

jvh93

Ik ben het eens met de namen van Jesse al denk ik dat Vermeulen ook nog wel kans heeft. Enorm jammer dat campenaerts waarschijnlijk gaat vertrekken maar denk dat hij teveel geld zou gaan vragen aangezien hij nog wel eens een tijdrit won en het akkefietje tijdens de giro.....

jvh93

Hahaha keizer is echt een contractverlenging aan het verdienen. Verwacht eerlijk gezegd ook een verlenging voor Lindeman

Loek de Rooij

Vermeulen is nog erg jong en maakt toch gestaag progressie. Ik zou het jammer vinden als ze hem niet verlengen. Wat was het plan dan met deze jongen? Hadden ze verwacht dat hij nu al veel beter zou zijn? Zo'n jonkie is toch nog niet zó goed te beoordelen na 2 jaar. Ik zou hem nog minimaal 1 jaar de kans geven.

1 2 ... 309 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.