'@Sephiroth
Elia Viviani geeft aan volgens cyclingnews, dat hij helemaal niet van plan is te vertrekken bij Sky; ook Danny van Poppel gaf dat al eens aan.
Hopelijk kan TLJ Danny overtuigen om de stap te maken. Je hebt dan een 2e. sprinter en een man, die mee kan strijden in rondjes als VOO-Tour de Wallonie. Ook die Fabio Jakobsen lijkt mij een man, die dat werk aan kan.
@jessevdalen
Je maakt mij weer blij; zonder deze populaire site kom je dag niet door.;)
'@Hengacity
Schip rijdt nu Kreiz Breizh Elites; hij mag daar laten zien, dat hij Roosen kan opvolgen met ritwinst.
Die Pascal Eenkhoorn is toch al verder in zijn ontwikkeling. Jakobsen {Etixx?}, Van Poppel {SKY?}, Halvorsen zijn mooie kandidaten om als 2e. sprinter te worden ingezet bij TLJ. Voor 't klimverhaal lijken mij Hermans {BMC?}, Denifl {Rahimns}, Slagter {Can?}, Pauwels de kandidaten.
Roglic zijn contract is begin dit jaar al open gebroken, had eigenlijk een contract tot eind 2017. Daarnaast zou ik niet weten waarom het contract van Groenewegen open gebroken zou moeten worden. Hij heeft vorig jaar met volle verstand 2 jaar bijgetekend, zit op zijn plek en blijft zich ontwikkelen. Het afkopen van een contract is niet vanzelfsprekend in het wielrennen. Alleen de kapitaalkrachtige ploegen zoals UAE of Bahrein zouden dat kunnen. Maar ik denk niet dat zij een renner als Groenewegen op het oog hebben. Met Ion Izaguirre is dat gebeurd vorig jaar bijvoorbeeld door Bahrein. Met als reden om WT punten te kopen.
TLJ weer in de vlucht van de dag in de Ronde van Polen waar het met bijna met 38 gr. erg heet is.
Nu is het Lindeman die in de kopgroep zit met ongeveer 3 minuten voorsprong.
Zal door de hitte een zware etappe worden met 4 bergen van de 1e categorie.
Er wordt dus weer aanvallend gekoerst door de mannen van Gr. Niermann.
'@Fanny
Kelderman en Oomen goed bezig; Olivier is de coming man voor TLJ. Ik zag 't einde helaas niet. Tolhoek doet 't verrassend goed en Bouwman zat er ook nog bij voor de laatste klim. Waar was De Tier eigenlijk?
Die T.J. Slagter mag van mij na vandaag de joker zijn van Plugge. Die kan mijn Kelderman niet loslaten.
'@Kelderfan
Quote: Waar was De Tier eigenlijk?
De Tier op bijna 24 minuten van de winnaar.
Had dus geen beste dag.
Olivier reed heel attent en goed en was de beste TLJ renner op slechts 46 sec van winnaar Teuns.
Tolhoek op 3.45 min
Bouwman op 4.12 min
Battaglin op 8.37 min
Lindeman op 13.57 min
Keizer op 14.04 min
De Tier op 23.51 min
Edit: De Tier gevallen vandaar de achterstand.
'@Fanny
Bedankt voor de info. Ik zag dat Hermans ook was gevallen en is afgestapt. Dan was De Tier daarbij betrokken kennelijk. Hopelijk niet al te erg, want ik wil die jongens graag nog zien in dit sterk bezette veld.
@Vlek
Die Olivier heeft nog een achterstand in te halen en het is zeker netjes van hem. Maar Tolhoek valt mij ook erg mee.
@Alliebalie
Ik bedoelde met de laatste klim de beklimming van de Tallon? Die voorafging aan de finale met een klimmetje naar Szczyrk.
Toen zaten Tolhoek, Battaglin en ook Bouwman er nog bij. Toen moest ik afbreken en heb ik de laatste ontwikkelingen niet meer kunnen volgen.
Tolhoek zit toch gewoon zo'n beetje op zijn plek met deze uitslag? Had je hem echt op nog grotere achterstand verwacht? Zelfde voor Bouwman. Ik zou de kwalificatie 'verrassend goed' voor dat soort jongens bewaren voor het moment dat ze op zo'n dag als vandaag tot de slotklim mee kunnen komen.
Bij een 20-jarige jongen is een driejarig contract toch eigenlijk heel logisch? Veel renners beginnen pas vanaf 23, 24ste te presteren. Ik heb tweejarige contracten voor heel jonge jongens nooit zo gesnapt. Zeker niet als ze daarna gewoon weer worden afgedankt. Wat dat betreft hoop ik op een verlenging van Vermeulen, om hem ook echt de kans te gunnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.