Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 313 ... 440 441
kelderfan

Die verslaggevers snappen 't ook niet.;) Keizer moest 10/20 km harder trappen dan 't peloton om weg te komen. Dat werd keurig door hen uitgelegd. Dat houd je maar 500 meter vol en dan is 't op. Dat is precies wat zich op dat moment afspeelde.
Gebrek aan enthousiasme voor de mislukte vluchtpoging van Lindeman. Heb ik wat gemist?

Timocycling

VLEK IS SARCASTISCH JONGENS ALSJEBLIEFT HEB HET EENS DOOR :)

xistnc

Die poging van Keizer was niet eens heel gek. Er werd nogal geknoeid aan de voorkant van het peloton, wie weet valt het zomaar stil. Koe en haas vangen, niet schieten en mis, dat soort taferelen.

Vlak voor de poging van Keizer verbaasden de commentatoren zich nog over het werk van de Poolse ploeg op kop van het peloton. Ze hadden het één zo maar met het ander in verband kunnen brengen.

Het laten terugzakken van Lindeman daarentegen kan me helemaal niet bekoren. Okee, de punten voor een dagje trui zijn binnen. Maar als je dan toch vooraan zit, pak dan ook ff maximaal de TV-minuten mee.

vivi

Fabio Jakobsen vertelde bij de ronde van Noordeloos dat binnen enkele dagen bekend word bij welke ploeg hij prof word. Hopelijk bij TLJ.

kelderfan

'@xistnc
Dat begrijp ik, maar Lindeman dacht zelf, dat de vlucht over was. Hij had waarschijnlijk niet verwacht, dat Rémi Cavagna 21jr. zo sterk was in de finale.
@vivi
Ik las ergens, dat Fabio naar Quickstep Floors zou gaan. Ik denk, dat hij goed zou passen bij TLJ naast Groenewegen.  

S. Morgenstern

Een tipje van de sluier wilde de inwoner van Heukelum wel oplichten. "Het is in ieder geval een formatie, die verstand van sprinten heeft..."

Etixx?

De vraag is dan natuurlijk wel wat TLJ nog te zoeken heeft in Schaal Sels, Mandel, Zottegem, Druivenkoers en Jef Scherens..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor de liefhebbers:

George Bennett gaat op hoogte in Andorra en via trainingen naar de Vuelta.
Steven en Stef rijden nog Tour de l'Ain in aanloop naar de Vuelta.

Bron: TLJ

Dutch Cycling Fan

Lammertink gaat niet verder bij TLJ (interview in Tubantia). Voor volgend seizoen heeft hij al wel een contract bij Pro continentale ploeg

Jotto-Lumbo

Weet jij meer over Jurgen van den Broeck en de Vuelta Rahimns? Mij lijkt het logisch dat hij aansluit bij Clement en Kruijswijk in de voorbereiding, als hij mee zou gaan.. Dit gebeurde volgens mij ook richting de Giro.

Yeez

Ik gok dat Jakobsen naar Lotto soudal of Etixx gaat

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jotto-Lumbo ik begrijp niet dat je ervan uitgaat dat hij daar naar toe gaat. Ik heb zelf het idee dat hij niet meer in staat is om in een grote ronde nog van een meerwaarde te zijn. Dan kan je beter een renner als Olivier meenemen.

Chaba

Eenkhoorn een 3-jarig contract geeft wel een blijk van vertrouwen in die jongen. Wat voor type renner is dit eigenlijk. zie aan zijn resultaten dat hij aardig kan tijdrijden, aardig kan aankomen en aardig kan klimmen maar kan geen lijn ontdekken. een alleskunner maar weet iemand wat zijn specialiteit is?

xistnc

'@rahmins
Volgens mij moet je de post van jotto-lumbo andersom lezen.

@jotto-lumbo
Mede omdat hij niet is aangesloten bij de voorbereidingen (niet in Kuhtai, ook niet daarna), lijkt het me zeer onwaarschijnlijk (naast onwenselijk) dat hij meegaat naar de Vuelta.

robertowilco

'@ Rahimns, voor de Giro heeft Kruijswijk geen zware meerdaagse etappe wedstrijd gereden. De Tour de L'ain is dat wel degelijk, met 2 bergetappes, het is toch een ander soort voorbereiding. Vooral de laatste etappe over de Grand Colombier mag er zijn.

Jotto-Lumbo

'@Rahimns, Ik dacht misschien heb jij meer info over van den Broeck, omdat je met info kwam over Kruijswijk en Clement. Daarna kwam ik met een aanname, ik weet namelijk helemaal niet wat van den Broeck aan het doen is op het moment.. Misschien hebben ze voor het seizoen afgesproken dat hij alleen moest pieken tijdens 2 grote rondes, I dont know. No offence in ieder geval.

@xistnc, en hij is nu waarschijnlijk niet mee met Kruijswijk en Clement, dus ik denk ook niet dat hij meegaat.

jvh93

tusveld mag ook van het lijstje, is naar sunweb ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jotto-Lumbo ik had eerlijk gezegd alleen een vraag gesteld over de voorbereiding van Bennett op verzoek van iemand hier. Kreeg de info over Kruijswijk er nog gratis bij ;) ... zie op PCS wel dat Jvdb mee zou gaan naar de Tour de l'Ain. Maar meer weet ik ook niet.

Iskom

Volgens Daniel Benson (journalist Cyclingnews) heeft LottoNL geïnformeerd naar Terpstra.

Yeez

Volgens Youri is het onwaarschijnlijk dat er directe versterkingen voor het klim- en klassiekerwerk komen. Denk sowieso dat we nog hooguit 1/2 aanwinsten krijgen. De contracten van leezer, tankink, keizer en lindeman zullen wel verlengd worden. Dan tel ik 25 namen. 27 zou een mooi aantal zijn met veel wedstrijden waar een kleiner deelnemersveld zal zijn. In het verlengen van Kruijswijk, Roglic en Bennett zal ook het nodige geld zitten.

Yeez

'@iskom terpstra zou ook nog niet zeker zijn van een contract bij etixx.

jvh93

informeren en een contractaanbod is nog een groot verschil, zal wel een grote verrassing zijn trouwens

Laatst gewijzigd
Yeez

Denk dat TLJ de laatste ploeg is waar Terpstra voor zal kiezen vrees ik...

Timocycling

Zou super versterking zijn, maar zie ik niet zomaar gebeuren helaas

xistnc

Terpstra, Boom en Wynants in één ploeg. Uhm... 'bijzonder'.

Romāns Vainšteins

Bink Terpstra hoort niet bij een ploeg als LTJ. Sunweb zou dan een coolere keuze zijn waarmee je Terpstra als keienkopman en extreme lijfwacht vd tour opstellen kan.

1 2 ... 313 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.