Die verslaggevers snappen 't ook niet.;) Keizer moest 10/20 km harder trappen dan 't peloton om weg te komen. Dat werd keurig door hen uitgelegd. Dat houd je maar 500 meter vol en dan is 't op. Dat is precies wat zich op dat moment afspeelde.
Gebrek aan enthousiasme voor de mislukte vluchtpoging van Lindeman. Heb ik wat gemist?
Die poging van Keizer was niet eens heel gek. Er werd nogal geknoeid aan de voorkant van het peloton, wie weet valt het zomaar stil. Koe en haas vangen, niet schieten en mis, dat soort taferelen.
Vlak voor de poging van Keizer verbaasden de commentatoren zich nog over het werk van de Poolse ploeg op kop van het peloton. Ze hadden het één zo maar met het ander in verband kunnen brengen.
Het laten terugzakken van Lindeman daarentegen kan me helemaal niet bekoren. Okee, de punten voor een dagje trui zijn binnen. Maar als je dan toch vooraan zit, pak dan ook ff maximaal de TV-minuten mee.
Etixx?
De vraag is dan natuurlijk wel wat TLJ nog te zoeken heeft in Schaal Sels, Mandel, Zottegem, Druivenkoers en Jef Scherens..
Eenkhoorn een 3-jarig contract geeft wel een blijk van vertrouwen in die jongen. Wat voor type renner is dit eigenlijk. zie aan zijn resultaten dat hij aardig kan tijdrijden, aardig kan aankomen en aardig kan klimmen maar kan geen lijn ontdekken. een alleskunner maar weet iemand wat zijn specialiteit is?
'@Rahimns, Ik dacht misschien heb jij meer info over van den Broeck, omdat je met info kwam over Kruijswijk en Clement. Daarna kwam ik met een aanname, ik weet namelijk helemaal niet wat van den Broeck aan het doen is op het moment.. Misschien hebben ze voor het seizoen afgesproken dat hij alleen moest pieken tijdens 2 grote rondes, I dont know. No offence in ieder geval.
@xistnc, en hij is nu waarschijnlijk niet mee met Kruijswijk en Clement, dus ik denk ook niet dat hij meegaat.
Volgens Youri is het onwaarschijnlijk dat er directe versterkingen voor het klim- en klassiekerwerk komen. Denk sowieso dat we nog hooguit 1/2 aanwinsten krijgen. De contracten van leezer, tankink, keizer en lindeman zullen wel verlengd worden. Dan tel ik 25 namen. 27 zou een mooi aantal zijn met veel wedstrijden waar een kleiner deelnemersveld zal zijn. In het verlengen van Kruijswijk, Roglic en Bennett zal ook het nodige geld zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.