Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 314 ... 440 441
S. Morgenstern

Denk dat TLJ de laatste ploeg is waar Terpstra voor zal kiezen vrees ik…

Nee, wel de voorlaatste waarschijnlijk. Terpstra heeft een andere ploeg waar hij echt allergisch voor is.

Yeez

'@vlek sky ;)

S. Morgenstern

Sunweb.

Romāns Vainšteins

Waarom dan ?

kelderfan

Terpstra is een regenrijder.;)

Yeez

'@vlek gent wevelgem. Ik weet het weer. "Die jongens hebben nog nooit zelf gereden" aldus Terpstra over Sunweb en in dat geval Andersen.

tendam

Terpstra is volgens mij allergisch voor elke ploeg. Een echte individualist. Als je die een smak geld geeft komt hij wel. Ik vind persoonlijk Boom minstens zo goed, maar Terpstra heeft veel meer karakter en staat er daarom ook vaker op momenten dat het moet.

Yeez

Boom heeft talent, maar beter een minder talent met karakter dan andersom... (zoals Boom)

Timocycling

'@tendam: Terpstra is echt wel een dikke klasse beter dan Boom hoor

tendam

'@timocycling
Mwah, als Boom z'n dag heeft kan hij Terpstra wel hebben. Het probleem is, hij heeft niet zo vaak z'n dag, en als het even niet loopt bakt hij er ook gelijk niks van.

Ik heb het ook over de 'oude' Boom he, die van dit jaar is sowieso bagger.

Koogie

Boom gaat de Vuelta rijden bron: hijzelf

wieler4live

Boom voor de vuelta helemaal niet verkeerd met de ttt en op het vlakke knechten voor Kruijswijk en Bennett. Alleen is de vraag of hij wilt knechten( ga er van uit van wel) . En natuurlijk goed voor volgend jaar dan heb je een conditie waar jé in de winter op kan bouwen.

Timocycling

Maar Ten Dam, je vergelijkt hem nu met een parijs roubaix winnaar, dat zie ik boom never nooit doen. En je zegt het al, hij heeft een keer in de 5 jaar zo'n goede dag...

Chrys

Odd Christian Eiking gaat FDJ verlaten. Nieuwe ploeg nog niet bekend. Had hem al een tijdje op het oog, maar lijkt me leuk om hem bij TLJ te zien rijden.

Onbekende gebruiker

Misschien is hij wel de renner die aangetrokken wordt als landgenoot voor Amund Grondahl Jansen, daarnaast leuke renner die past op alle terreinen.

Noud89

Odd gaat echt een goede worden. Zou een hele goede aanwinst zijn voor met name het Ardennenwerk.

kelderfan

'@Chrys
Halen die Odd Christian Eiking, winnaar van een rit in de Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc 2015 met o.a. Koen Bouwman. Hij is jaargenoot van Amund Grondahl Jansen en met Kristoffer Halvorsen een leuk en sterk blok juist voor dat midden-segment.
Voordeel het zijn ook nog oud-ploeggenoten ook. Dan kan Markus Hoelgaard van 't lijstje af; want die zal wel zijn broer volgen naar FDJ. 

tendam

'@timocycling
Als Terpstra er nou iedereen op pure power vanaf had gereden, had ik je opmerking begrepen. Hij won omdat hij bij Boonen in de ploeg zat. Mooie zege hoor, maar ik heb Boom eerlijk gezegd indrukwekkendere dingen zien doen op die kasseien. Alleen hij heeft bepaald geen geluk gehad in Roubaix tot nu toe.

achtpuntzes

'@ tendam:
afgezien van het feit dat ik het daar niet mee eens ben is Terpsta natuurlijk wel een stuk constanter dan Boom.

Timocycling

Terpstra is top 3 kasseienknaller als hij in vorm is, enige nadeeld is dat hij geen sprint heeft. Misschien niet zo goed als Boonen en Cancellara in hun prime maar echt top 5 pure kasseienvreters momenteel.

kelderfan

Tolhoek ziet er goed uit. Doet goed mee in de vluchtgroep.

xistnc

Toch als je kijkt naar de respectievelijke erelijsten van Terpstra en Boom, dan zit er niet zo heel veel licht tussen. Misschien wel geen licht.

achtpuntzes

'@ xistnc:
4 keer podium in een klassieker waarvan 1 winst (Terpstra) versus nul podium in klassiekers (Boom) en jij vindt dat geen verschil?

edit;
ook PCS vindt Terpstra beter dan Boom.
en al helemaal als we het over dit seizoen hebben.

Laatst gewijzigd
kelderfan

TLJ heeft 't prima gedaan in de TdP met 5e. stek voor Battaglin. Ook Tolhoekie heeft zich goed laten zien in de kopgroep. Helaas kregen zij te weinig ruimte door de aanwezigheid van TJ. Floris de Tier lijkt weer goed na zijn crash. Ook Lindeman en Olivier zaten er goed bij tot aan de crash in de finale.
Die jonge garde doet 't toch goed zonder een echte kopman.
Lindeman mogen zij m.i. verlengen.

Laatste man

Boom heeft natuurlijk een rit in de Tour en Vuelta. Als we een palmares vergelijken, vergelijk dan wel alles.

Dat Terpstra veel constanter is, lijkt me duidelijk.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 314 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.