Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 315 ... 440 441
Pietertje2

'@achtpuntzes

Over hun gehele carrière zitten ze best dichtbij elkaar.
Alleen heb ik bij Terpstra het idee dat hij er wel alles uithaalt en Boom waarschijnlijk nog geen 75%.

xistnc

'@8.6
Wat is de noodzaak om hetzij alleen naar klassiekers, hetzij alleen naar dit seizoen te kijken? Die draai geef jij eraan. Vermoedelijk om weer ff opgewonden te kunnen doen. En, lekker?

kelderfan

Begrijp ik 't goed zit Terpstra achter de Boom.;)
On Topic:
Battaglin 5e., De Tier 15e. en Olivier 18e. in deze leuke 5e Etappe in de TdP. Zelfs Tolhoek kwam nog met de 1e. groep binnen, na een lange vlucht met toch een leuk klimmetje op 't einde.

Netraam

Points per 100k Terpstra: 3.4
Points per 100k Boom: 3.1

Zo rond 2012 was er een kantelpunt. Daarvoor was Boom duidelijk de betere, daarna kwam Terpstra meer naar voren. Boom is wel nog 2 jaar jonger, maar ik zie hem niet nog 4 of 5 jaar alles geven om er het maximale uit te halen.

Rahim Vlasblom
admin

Onzinnige discussie over Boom en Terpstra... als Niki al naar TLJ zou komen (wat ik zelf ten zeerste betwijfel) dan gaan ze toch niet tegen elkaar rijden maar met elkaar. Misschien stuwen ze elkaar nog wel op naar iets moois. Beide zeer talentvolle renners maar ook met een eigenwijs karakter. Ben benieuwd hoe dit zou uitpakken mochten ze beide in dezelfde ploeg komen te rijden. Maar voorlopig moet ik het eerst nog maar zien gebeuren.

Fanny

'@kelderfan
Quote: Lindeman mogen zij m.i. verlengen.
Gehoord uit de wielerwandelgangen.
T LJ wil/gaat het contract met Bert-Jan Lindeman met 1 jaar verlengen.
Twan Castelijns en Steven Lammertink krijgen géén verlenging van TLJ.
Van andere TLJ renners waarvan het contract in 2017 afloopt weet ik het (nog) niet.
Zodra ik iets meer hiervan weet zal ik het hier vermelden.

Vandaag weer lekker aanvallend gereden door TLJ in de Ronde van Polen.
Nu was het Tolhoek die erg goed reed, maar jammer genoeg werd de kopgroep teruggepakt toen TJ ervan door ging.
De ploeg heeft Enrico Battaglin daarna goed naar voren gebracht waardoor er voor hem een 5e plaats uitrolde.
Jammer van die valpartij door van Asbroeck vlak voor de finish anders hadden de TLJ renners misschien nog veel korter kunnen eindigen.
Volgens mij was TLJ renner Bouwman betrokken bij de valpartij.
Hopelijk zonder erg.
Maar nogmaals wederom goed door het team en als een echt team gereden.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny je moet me toch eens vertellen wat de locatie is van die wandelgangen, ga ik er ook eens doorheen lopen ;)

achtpuntzes

xistnc:

Vermoedelijk om weer ff opgewonden te kunnen doen. En, lekker?

lol, omdat je het niet met me eens bent vind je het nodig om een sneer te geven? of kan je er niet tegen dat ik gelijk heb? maar goed, hoe dan ook een erg zielige reactie van je. :p

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns volgensmij is het gewoon lariekoek wat fanny zegt ;) daar heb je geen bronnen nodig om te kunnen voorspellen wie wss wel of geen contract gaan krijgen...

Leek trouwens inderdaad bouwman te zijn die op de billen schoof. De tier 15e en olivier 18e, dus die waren het in iedergeval niet.

kelderfan

'@Fanny
Het was zeker weer goed te zien, dat Grisha Niermann achter 't stuur zat, want TLJ heeft zeker als team gereden en gelukkig niet op de Boom-manier.
Dat was niet Van Asbroeck, want die kwam later binnen {1:58}. Ik denk dat Davide Villella op de grond lag. Bij die valpartij in de finale ging 't m.i. om Tolhoek; hij bleef wel overeind.
Volgens mij heb ik Koen niet gezien bij de die 1e. groep. Dat waren in 't kielzog van Lindeman {blauwe trui en die heeft hij nog steeds} Olivier, De Tier en Battaglin; er kwam wel nog een TLJ-renner drinken brengen bij die jongens. Had Koen corvee? of was dat Keizer?

Wat betreft de verlengingen vind ik een goed idee om Lindeman in ieder geval 1 jaar langer te binden, dat mag TLJ ook met Keizer en Leezer doen.
Ik hoop dat Tankink een mooi afscheid krijgt en dan op de manier van Tjallingii.

achtpuntzes

rahimns:
fanny is gewoon dik met Frits, net als sooike. :p

S. Morgenstern

Het is nu toch duidelijk dat Castelijns met zijn aanval in Londen die jongens in Polen heeft weten te inspireren..

Tolhoek vandaag natuurlijk niet mee met een groepje prutsers, wat na zijn eigen teleurstelling eerder in de week, voor een positiever gevoel moet zorgen. Ik vind het zelf verder vooral goed om te zien dat De Tier blijkbaar weinig heeft overgehouden aan zijn valpartij. Hopelijk kan hij zich samen met Olivier in de komende lastige ritten goed laten zien.

kelderfan

'@8.6
Jij als toekomstig ambassadeur van TLJ {wandelgangengerucht;)} verwacht ik toch niet met dat soort teksten.

kelderfan

'@vlek
Heb jij weer eens prutsers ontdekt in de TdP. Volgens mij is 't een sterk veld met renners als Wout Poels, Sagan, Danny van Poppel en Wilco Kelderman.
Die aanval in London heeft Castelijns kennelijk niet veel geholpen, wat betreft een langer verblijf bij TLJ.

Fanny

'@ 8.6
Quote: fanny is gewoon dik met Frits, net als sooike.
Ik heb niets met Frits van E en al helemaal niets met Sooike, want die neem ik niet serieus.
Wel mooi dat Frits TLJ sponsort.

@ Rahimns
Quote: fanny je moet me toch eens vertellen wat de locatie is van die wandelgangen, ga ik er ook eens doorheen lopen.

Nee Rahimns, dan wordt veel te druk in de (Belgische en Nederlandse) wandelgangen. Haha.
Maar Rahimns, soms weet ik ook wel eens iets wat jij dan als ambassadeur weer niet weet zoals bv het bericht dat ik enkele weken hier al aangaf dat TLJ verlenging(en) bekend zou gaan maken van renner(s) tijdens de hoogtestage in Kuhtai.
Enige dagen later maakte TLJ bekend dat het verlengingen betrof van o.a. Martens en Bouwman.
Maar misschien is het beter om dat niet meer te doen omdat het dan niet voor serieus wordt aangenomen.

@jessevandalen
Quote: @rahimns volgensmij is het gewoon lariekoek wat fanny zegt.

Wacht dan eerst af voordat je een conclusie trekt.
Trouwens op Cyclingfever staat het gerucht dat Lammertink naar Roompot vertrekt.
En sommige WF horen ook wel eens iets mbt het TLJ wat dat dan ook mogen zijn.

@kelderfan
Quote: Volgens mij heb ik Koen niet gezien bij de die 1e. groep. Dat waren in ’t kielzog van Lindeman {blauwe trui en die heeft hij nog steeds} Olivier, De Tier en Battaglin; er kwam wel nog een TLJ-renner drinken brengen bij die jongens. Had Koen corvee? of was dat Keizer?

Ik denk dat Bouwman was die drinkbus gaf en daarom in een knechtenrol reed.
Overigens gaven de commentatoren van Eurosport op een gegeven moment aan dat Bouwman naar voren werd gebracht omdat Battaglin er niet bijzat.
Dat was volgens mij complete onzin omdat het wel Battaglin was die erbij zat.

@vlek
Tolhoek heeft vandaag prima gereden in de sterke kopgroep en het was jammer voor hem dat hij werd teruggehaald.
Hij had bij die valpartij op 900m van de finish wel geluk dat hij er nog net omheen kon en dus nog kort kon finishen.
Een aanvallend TLJ in een etappekoers vind ik mooi om te zien.
Misschien dat het TLJ de komende 2 dagen nog een keer echt lukt om in een kopgroep weg te geraken tot de finish.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tolhoek vandaag mee met een sterke groep renners. Begrijp je hem dan wel?

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik weet als ambassadeur helemaal niets als het gaat om verlengingen en nieuwe aanwinsten. Daar wordt met ons niet over gesproken. Wij hebben het vooral over hoe het contact met de fans het beste kan worden onderhouden bijv via sociale media. Over beleidszaken gaan dat contact dus niet. Maar blijf vooral in die wandelgangen lopen hoor.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns van Eenkhoorn wist je wel ;)

Wat anders. Het was inderdaad Bouwman die vanuit goede positie viel. Geen schade gelukkig aldus TLJ op haar website.

achtpuntzes

@ fanny:
was een grapje hoor. :)
en ik geloof je wel hoor wat betreft die wandelgangen. ik vind het eigenlijk wel leuk dat jij sommige zaken eerder verneemt via de wandelgangen dan fanambassador rahimns. en natuurlijk moet je de precieze locatie van de desbetreffende wandelgangen voor jezelf houden.

Borsje

Kreeg de indruk dat het de bedoeling was om (ook) Bouwman te laten meesprinten. Als dat zo was, jammer dat ie onderuit ging.

Fanny

'@Rahimns
Van Eenkhoorn wist je het wel. Daar wist ik niets van.
Toch mooi dat we elkaar als WF en TLJ fan elkaar aanvullen op deze TLJ topic.

@jessevandalen
Inderdaad Bouwman die in een goede positie zat om waarschijnlijk voor Battaglin de sprint aan te trekken.
Trouwens wel mooi dat de organisatie zijn tijdachterstand heeft kwijtgescholden net als van Asbroeck, Manzin, Goncalves en Rutkiewicz.

Ik vind trouwens dat Niermann na elke etappe op TLJ nieuws vaak een positief realistisch beeld geeft van bijna alle TLJ renners.
Zoals ook nu weer. Ik denk dat de renners blij zijn met deze ploegleider die de renners laat aanvallen waar het kan (bv voor een trui gaan) of zoals in de TofC waar ze allemaal voor Bennett werkten.

Ploegleider Grischa Niermann is blij met de verrichtingen van zijn renners. “Ik ben trots op onze jongens”, liet hij na afloop niet misverstaan. “Antwan Tolhoek zat mee in een sterke kopgroep en hield lang stand. We hoopten dat de vluchters voorop bleven, maar dat is helaas niet gelukt. In een gevaarlijke sprint reed Battaglin nog naar een mooie vijfde plaats. Koen Bouwman zat ook goed gepositioneerd, maar ging onderuit. De schade lijkt gelukkig mee te vallen. We mogen dus niet klagen.”

@Borsje
De schade lijkt mee te vallen (althans vlgs ploegleider Niermann)
Maar ja, dat weet je pas de volgende dag of het toch enige schade heeft berokkent.
Wielrenners zijn hard voor zich zelf en willen altijd doorrijden en de volgende dag starten na een crash.
De meeste renners die gestart zijn in Polen proberen natuurlijk ook hun selectie voor de Vuelta af te dwingen zoals bv de gevallenen Bouwman en de Tier.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny dat had ik via een andere bron... niet vanuit de ploeg. En zou ik info krijgen vanuit de ploeg dan zou ik het weer niet hier kunnen delen ;)

@8.6 zoals ik al zei. Ik hoor niets vanuit de ploeg dus iedereen is sneller dan mij als die info vindt.

@Jesse maar dus niet vanuit de ploeg. Dit was een toevalligheid. Ik laat me liever verrassen zoals iedereen ;)

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Er zijn er ook die begraven prefereren hoor.

Yeez

'@rahimns snap ik!

kelderfan

'@rahimns
Jij noemde toch Stefan Denifl als kandidaat om Kruijswijk's klimtrein te versterken. Met Eenkhoorn zat je toch mooi op 't juiste spoor.
Zit Denifl nog in de pijplijn?
@Fanny
Het was kennelijk dan toch Van Asbroeck, die Koen meenam in zijn val. Het werd ook niet goed in beeld gebracht.
Hopelijk geen schade voor Koen Bouwman en hopelijk kan hij zich tonen in de komende ritten.
Het is wel gek, dat de tijdverschillen niet worden aangepast volgens PCS.

1 2 ... 315 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.