Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 339 ... 440 441
Yeez

Sneer naar lotto? Zei in het interview alleen dat hij door de tactiek het nk niet won. Daar leek hij ontevreden over. Raar, aangezien hij later zei dat zijn uitval toen dom was.

jvh93

Hij zei: ik werd geen Nederlands kampioen door bepaalde dingen. Doelt waarschijnlijk op het aantrekken van de sprint en dus het dichtrijden van het gat voor Groenewegen

Canabliz

Dat was toch ook stom op het NK... En vervolgens kwam Groenewegen er niet eens aan te pas.

Fanny

Mooie (gelukkige) overwinning van Boom in de Binck-Bank Tour.
Hij had alle geluk van de wereld dat Küng een lekke band kreeg en zijn BMC het gat voor Boom uiteindelijk dichtte want zelf probeerde of kon hij het niet.
Boom maakte erg goed tactisch gebruik van de situatie toen Sagan de koploper(s) vlak voor de finish terugpakte.
Ja, als tijdrijder weet hij daar wel raad mee.
Maar hij had wel met volle snelheid moeten finishen om nog wat meer seconden te pakken voor het AK.
Dat was dus niet slim.
Hij wilde persé zijn frustratie uitten tegen de staf en ploegleiding nav het NK waar hij niet op zijn waarde werd geschat en dus tegen de afspraken toch zijn eigen ding deed wat hij later uiteindelijk na veel vijven en zessen toegaf.
Op het NK, ik was erbij, kreeg hij van de ploegleiding bij en ook later, van wat ik van anderen gehoord heb, in de bus flink op zijn donder om tegen de gemaakte afspraken in voor zijn eigen zege te gaan ipv om voor een sprint voor Groenewegen te gaan.
Ik vind het gebaar wat hij bij de finish maakte absoluut niet kunnen en als ik de baas van TLJ was zou ik hem daar op aanspreken.
Het was géén vertoning voor TLJ en vermoedelijk ook een deel van zijn fans.
Nee, zo is Boom voor mij als fan zeker niet mijn favoriete renner meer bij TLJ als hij dat al was gezien het afgelopen jaar.
Hij behoort gewoon zijn werk te doen en blij te zijn bij deze mooie overwinning.
Opmerkelijk en vreemd was ook dat na de finish Sagan, van Avermaet en andere geklopte renners behalve Groenewegen hem niet feliciteerden.

Canabliz

Jammer dat Leezer en Wagner er de brui aan hebben gegeven vandaag... Weet iemand de reden? Had de ploeg goed kunnen gebruiken nu...

tight

Naast Wagner is Leezer ook DNF. Dat wordt nog wat met het verdedigen van de leiderstrui morgen.

achtpuntzes

een duidelijke 'fuck you', maar voor wie? voor de ploegleiding van TLJ?

voor de rest een mooie dubbelslag.

kelderfan

Ik val van mijn stoel en ik zit er net op. Wauw die Lars Boom doet 't toch weer even. Het is nu weer U#chapeau en TLJ met z'n 21e. zege.
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar Leezer {DNF} en Wagner {DNF} lijkt mij geen goede zaak en dan zou Vermeulen moeten vertrekken.

Yeez

'@kelderfan jou redering toch weer. Wagner is gevallen en Leezer is ziek. Bovendien de tour gereden. Wel gekeken?

Rawolf

Wagner gevallen en leezer hing lang achterin dus zal wel ziekjes zijn. Met roosen en tankink heeft tlj nog wel 2 mannen die heuvelachtig terrein goed aankunnen.

tendam

Kan Boom zelf heuvelachtig terrein wel aan? Dat is altijd nog maar de vraag.

kelderfan

'@Jessevdalen
Lees jij wel.;)
Ik zeg ik weet niet wat er gebeurd is en ik heb 't twitteraccount van TLJ gelezen, dat Wagner is gevallen met gevolg opgave. Leezer reed al een paar dagen achterin.
@Random
Dank voor je info.

jvh93

Misschien dat rahim hier meer over weet, maar hoe ligt boom in de ploeg? Dit zegegebaar moet voor iemand geweest zijn waar hij heel kwaad op is

Noud89

Dan slaat zo'n opmerking als en dan zou Vermeulen moeten vertrekken dus helemaal nergens op.

achtpuntzes

lijkt me een zaak voor rahimns de fanambassador om uit te zoeken waarom Boom dat zegegebaar maakte. of wellicht vangt fanny nog iets op in de wandelgangen over deze kwestie....

Pietertje2

Dat geldt toch voor bijna alles wat hij zegt.
Er zit totaal geen logica in.

robertowilco

Mag hij zijn frustraties er uit gooien, hij heeft genoeg over zich heen gekregen, binnen de ploeg na het NK en vooral in de media, ook hier bij ons, ik had deze week al aangegeven dat hij ons wel eens kon verrassen. En hij was ook één van sterkste, de laatste keer dat Sagan aanging, heeft hij het gat definitief gedicht, ik stond er toevallig opdat punt te kijken, op TV is dat net niet te zien, omdat ze omschakelde naar het peloton. Sagan probeerde nog ff aan te zetten toen Boom ging, maar kon het niet, als iemand van de anderen nog echt goed was geweest, het was bijna de top van Belgische wielrennen, hadden ze dat wel gedaan. Ik gun hem deze zege, je ziet ook na afloop dat de felicitaties van Groenewegen niet echt spontaan zijn. Het NK he.

Fanny

Op de TLJ nieuwssite wordt er geen woord gerept over de frustratie van Boom bij de finish. Een sportman onwaardig gebaar.
Volgens hem bracht het veel blijdschap met zich mee. Nou dat heb ik dan helaas niet gezien. Was dat maar zo want dan vond ik een prachtige (gelukkige) overwinning. Nu geeft het bij mij een nare bijsmaak.
Ook op de persconferentie wilde Boom hierop niet ingaan en zei alleen "de mensen voor wie het is, weten waarom het gaat".
Als Boom een grote kerel is/was, had hij dit wel genoemd, zeker als het negatieve wielerfans betroffen die zijn slechte voorjaar en NK hebben bekritiseerd.
Dus denk ik dat hij de staf (directie) en sommige ploegleiders die aanwezig waren op het NK bedoeld.
Als dat onwaardig gebaar voor hem dan maar géén consequenties heeft met de selectie voor de komende grote ronde tw de Vuelta.

Update: Boom krijgt een boete van 1000 Zwitserse Frank voor het onwaardige zegegebaar.

Laatst gewijzigd
Rawolf

1000 franc is overdreven maar als het echt nog van het NK is moet dat goed uitgepraat worden. Zo wil je ook niet rondrijden met bonje tussen ploeggenoten. Als dat het is.

Vuelta selectie begint steeds duidelijker te worden.

Kruijswijk
Boom
Lobato
Bennet

Lijken me zeker als ze dat akkefietje kunnen oplossen

Jellegroot

'@fanny waardeer de overwinning van Boom en laat die negativiteit over een zegegebaar is links liggen het is ook nooit goed.

kelderfan

'@Fanny
Ik zag een Lars Boom, die alle frustraties er uit gooide. Hij heeft na een rot voorjaar toch zijn zege in een WT race gehaald. Deze zege was er toch een om in te lijsten. Als je ziet wie hij achter zich weet te houden. Hopelijk kan een en ander worden uitgepraat met de teamleiding.
Stef Clement zegt 't zo. quote: "2nd victory decends from @kuehtaieralm @BinckBankTour @LottoJumbo_road . Here @tourdelain we are shaping up towards @lavuelta 8 days to go!"
Na Lobato is de Boom de 2e man, die na de hoogte-stage de zege pakt en nog onverwachts ook.

Laatst gewijzigd
blokkie5

'@8.6

Gisteren las ik een hele algemene tweet van Boom over rijden in de regen.
Daaronder een reactie van Dumoulin met daarin "ik zal hier maar wijselijk niet op reageren".
Die reactie van Dumoulin leek wat mij betreft helemaal niet passend bij de inhoud van de tweet.
Zou daar toch iets aan de hand zijn en het zegegebaar daarmee te maken hebben? Boom gaf in interview aan dat het te maken had met iets dat gisteren was voorgevallen.

Misschien mis ik iets en zit ik er helemaal naast maar het viel me op.

klassementsrenner

Dit is schelden en haat naar LottoNL (staf) die hem gaan/willen vervangen Terpstra ( en zo misschien niet meer in hem geloven). of schelden en haat naar fans die niet meer in hem geloofde(helaas hoorde ik daar ook bij). of naar Astana.

Verder hoop ik voor hem dat hij de Binckbank nu wint. Al denk ik dat dat Sagan wordt.

Fanny

'@Jellegroot
Je hebt het waarschijnlijk niet goed gelezen of begrepen want ik vond het wel een mooie overwinning maar ......
Ik schreef:
Mooie (gelukkige) overwinning van Boom in de Binck-Bank Tour.
Hij had alle geluk van de wereld dat Küng een lekke band kreeg en zijn BMC het gat voor Boom uiteindelijk dichtte want zelf probeerde of kon hij het niet.
Boom maakte erg goed tactisch gebruik van de situatie toen Sagan de koploper(s) vlak voor de finish terugpakte.
Ja, als tijdrijder weet hij daar wel raad mee.
Maar hij had wel met volle snelheid moeten finishen om nog wat meer seconden te pakken voor het AK.
Dat was dus niet slim.
en:
Volgens hem bracht het veel blijdschap met zich mee. Nou dat heb ik dan helaas niet gezien. Was dat maar zo want dan vond ik een prachtige (gelukkige) overwinning. Nu geeft het bij mij een nare bijsmaak.

Enfin, ik hoop dat het dit weekend wel doorgepraat en opgelost wordt met de leiding van TLJ voordat de Vuelta begint want dan moeten alle neuzen wel dezelfde kant op staan als je als ploeg TLJ hier 3 weken lang wil presteren.

Romāns Vainšteins

Boom is een jongen die zich niet anders voor kan doen dan hij is, dat vind ik altijd wel een fijne eigenschap.

1 2 ... 339 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.