Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 348 ... 440 441
Romāns Vainšteins

Wat is eigenlijk nou het grote voordeel Jumbo om mannen zoals Tjallingii en Tankink aan het team te verbinden ?

Rawolf

Bram kent alle renners is sociaal een handige gozer en heeft de ervaring van rijden in een recent profpeloton, lijkt me heel fijn in de ondersteuning om als extra man erbij te hebben.

Edit: ik wou wel nog even melden dat ik graag wil dat Bram nog een jaar doorgaat! Hij is nog steeds van toegevoegde waarde en kan die rol ook tijdens de koers vervullen.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ kelderfan
Bram is is ook iemand van de grapjes. Het lukt dan niet altijd om zo'n iemand serieus te nemen als hij met de vuist op tafel slaat. Anders gezegd, ik weet niet of hij wel zo geschikt zal zijn als ploegleider.

Rawolf

Ti Raleigh, ik zei als extra ondersteunde man he niet als ploegleider

ti-raleigh

'@ random
Ik zie het eerlijk gezegd niet. Ik zou niet weten hoe en wat. Ik geloof ook niet dat Bram daar gelukkig wordt.

Yeez

Nog even het Interview met Halvorsen zitten lezen. Kristoff geeft hem als advies Sky, omdat hij dan meer voor eigen kansen zou kunnen gaan in kleinere koersen. Ik denk dat er veel vanaf hangt of Van Poppel verlengd bij Sky.

Spruch

'@kelderfan
Vervaecke zou al getekend hebben bij Sunweb, dus dat lijkt niet meer te gaan.

simplex

Ik ben in blijde verwachting van een eerste juiste voorspelling alhier en dan in het bijzonder toch wel van de meest fervente maar ook onberekenbare losse flodder poster ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Simplex Gefeliciteerd man.... weet je al wat het wordt ?? ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdalen
Volgens cyclingfever update 15 augustus 2017 wordt Halvorsen nu gelinkt aan SKY. Dus je hebt gelijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Leezer blijft nog 2 jaar langer bij TLJ... lijkt me geen verrassing

ghostwriter

Het lijkt mij vooral belangrijk dat LottoNL een sprinter (Halvorsen) en een lead-out sprinter (misschien iemand als Mezgec) voor Groenewegen haalt. Met Mezgec (of een lead-out sprinter van een vergelijkbaar niveau) en Groenewegen als koppeltje en Jansen en Halvorsen als koppeltje zal LottoNL zo goed als verzekerd zijn van een behoorlijk aantal overwinningen. Met hardrijders als Van Emden, Leezer, Boom, Keizer, Van Hoecke en Roosen erbij moet het mogelijk zijn om twee sterke sprinttreinen te vormen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan zouden die hetzelfde interview hebben gelezen misschien ;)

kelderfan

'@rahimns
Je gaat 't bijna denken. Ik hoop toch dat TLJ snel zaken met Halvorsen kan doen.
Goede en ook verwachte verlenging van Tom Leezer als coach van de sprinttrein.
Wat @ghostwriter zegt. Nog een man als Mezgec erbij als sprintvoorbereider is misschien ook niet verkeerd.

Komi

Rahimns, je gaf eerder aan dat je verwacht dat castelijns vertrekt. Zijn ze niet tevreden over hem? Leek mij toch redelijk goed te knechten in het voorjaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Komi even voor de duidelijkheid dat is mijn persoonlijke verwachting... en ik vrees dat hij de kind van de rekening wordt van de veranderende regels wat betreft het mogen opstellen van minder renners in WT koersen. Ik denk dat hij op zich een prima renner is maar toch net te kort komt op het hoogste niveau. En dan denk ik dat als je als ploeg moet door selecteren je gaat kijken op welke renner er nog rek zit en dan is Twan met zijn 28 jaar denk ik aan zijn max. Misschien zit ik er volledig naast en komt er volgende week er iets anders uit maar ik vrees het ergste.

ghostwriter

Persoonlijk vind ik Castelijns en Lindeman net iets te kort komen voor een WorldTour ploeg. Een ploeg als Roompot (waar ze een vrije rol zouden krijgen) lijkt mij ideaal voor deze twee. Ik neem alleen aan dat het contract van Lindeman zal worden verlengt aangezien het anders onverklaarbaar zou zijn waarom LottoNL hem (in plaats van Boom) meeneemt naar de Vuelta.

Netraam

Toch deed hij het dit jaar in de Giro een stuk beter dan vorig jaar, en zo lang is hij nog geen prof. Als je ziet dat hij wel gewoon even 30e wordt in die laatste tijdrit, dan zat hij er een stuk frisser bij dan vorig jaar toen hij er best moeite mee leek te hebben.

Ik denk dat hij bij Roompot best wel een leuke proconti renner zou zijn, op WT niveau toch vooral een knecht en aanvaller.

tendam

'@ghostwriter
Jij wilt toch dat ze voor ritzeges gaan in de rondes? Uitgerekend Lindeman won niet al te lang geleden nog een Vueltarit. Het is verder geen geweldenaar, dat klopt. Wel een goede stoemper, en eentje die volgens mij nooit klaagt.

Met Groenewegen en Lobato hebben ze in principe al twee sprinters, voor twee soorten koersen. Ik vind dat eigenlijk wel genoeg. Zeg maar de Kittel-Degenkolb combi, zij het op een wat lager niveau.

Rawolf

Lindeman is echt geen slechte renner, heeft gewoon een Vuelta rit gewonnen heeft :p. Denk dat tlj hem ook wil behouden omdat hij vaak met de jonge renners koerst, blijkbaar kan hij daarmee goed opschieten

Wielerfan1987

'@Netraam

Ik vond Castelijns dit jaar juist tegenvallen in de Giro ten opzichte van vorig jaar waar hij er opeens in de tweede helft in van de Giro in een zware bergetappe (weet niet meer welke) de laatste man was om Kruijswijk te ondersteunen tot de voet van de laatste beklimming

UrbanSteel

Is de naam van Marco Minnaard hier al is gevallen voor het eerste en tweede gedeelte van de klimtrein ?

achtpuntzes

'@ Urbansteel:
jawel, kelderfan heeft het gehele peloton hier reeds genoemd, waaronder dus ook Marco Minnaard.

Loek de Rooij

'@wielerfan1987, Castelijns gaf ook aan daar van geleerd te hebben omdat hij die etappe veel te diep gegaan was en daarna niets meer waard was. Dit mocht hij niet meer doen van de ploeg.

Overins wordt vrijdagavond (meen 21.30u) de documentaire 'alle ballen op Steven' uitgezonden. Na de toch wel teleurstelling van de Giro ben ik er toch wel benieuwd naar. Het zal niet de insteek zijn geweest, maar ook de teleurstelling en daarna de winst van Jos in de laatste etappe kan mooie televisie opleveren.

Chrys

'@luckyloek
Bedankt voor de tip. Weet je ook waar het wordt uigezonden? ;)

1 2 ... 348 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.