Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 349 ... 440 441
ghostwriter

'@UrbanSteel
Minnaard is hier (onder meer door mijzelf) een paar keer genoemd. Persoonijk lijkt hij me een goedkope extra knecht voor in de klassementstrein. In de Tour heeft hij laten zien een behoorlijke klimmer te zijn en een grote ronde van drie weken goed te verteren.

UrbanSteel

'@achtpuntzes

Dank voor de info.

Niklas

Minnaard heeft toch nog een doorlopend contract?

xistnc

Minnaard heeft op een relatief zuinige maar vooral vrijblijvende manier de Tour uitgereden. Hij kon zijn ding doen als en zolang het profiel en het verloop van de etappe alsmede zijn benen van de dag dat toelieten. Dat is op geen enkele manier te vergelijken met het rijden in dienst van een 'klassementstrein'.

Minnaard komt bovendien uit de Rabo-opleiding, dus Verhoeven cs zullen best weten wat zijn intrinsieke mogelijkheden zijn en hoe die zich verhouden tot de tros 'vergelijkbare' renners die TLJ al in de gelederen heeft.

UrbanSteel

'@xistnc

Ook dank , maar ik dacht zo na de Tour de l'Ain waarin hij slechts op 33 seconden eindigde van Kruijswijk in het eindklassement , wie weet iets voor Lotto-Jumbo.

defietser

Eerst zorgen voor wat meer sponsors. En dan vervolgens voor de volgende renners gaan. Succes verzekerd.

Lucas Hamilton
Neilson Powless
Fabio Jakobsen
Kristoffer Halvorsen

Fanny

Ik heb al een tijdje geleden al aangegeven dat ik uit de (Belgische) wandelgangen had vernomen dat Castelijns en Lammertink géén verlenging krijgen en dat Lindeman (28) zijn contract wel kan verlengen met 1 jaar.
Vooral van Castelijns vindt ik dit jammer.
Hij lijkt mij een echte teamrenner en goede knecht.
Hij zou misschien naar PCT team, zoals bv Roompot kunnen, anders is het waarschijnlijk stoppen want het lijkt mij niet dat hij gezien zijn leeftijd (28)naar een Continentaal team gaat.
Het contract met Leezer (31) wordt verlengd met 2 jaar (vandaag dus bekend gemaakt door TLJ).
Van Tankink (bijna 39)en Keizer (29) zijn de contracten nog niet verlengd en de vraag is of dat wel gaat gebeuren bij TLJ.
Zal denk ik afhangen wie ze eventueel ervoor aantrekken of ze blijven wel maar dan met een lagere aanbieding.
Misschien hebben ze al aanbiedingen van andere teams zoals bv Roompot.

@Ghostwriter
Waarom Mezgec ook nog eens als leadout voor Groenewegen als je bv Leezer al als leadout hebt.

@Random wielerliefhebber
Quote: Lindeman is echt geen slechte renner, heeft gewoon een Vuelta rit gewonnen heeft :p. Denk dat tlj hem ook wil behouden omdat hij vaak met de jonge renners koerst, blijkbaar kan hij daarmee goed opschieten.

Inderdaad zo denk ik er ook over.

@Ghostwriter
Quote: Persoonijk lijkt hij (Minnaard) me een goedkope extra knecht voor in de klassementstrein. In de Tour heeft hij laten zien een behoorlijke klimmer te zijn en een grote ronde van drie weken goed te verteren.

Minnaard (28) had volgens mij en vrije rol en hoefde dus niet te knechten.
Het zal veel zwaarder zijn als hij moet knechten.
Kan een redelijk stukje klimmen maar tijdrijder is hij niet.
Ik denk dat de meeste jonge renners die nu bij TLJ zitten, in aanleg, beter zijn, zeker naar de toekomst toe gezien hun leeftijd terwijl Minnaard begin volgend jaar 29 jaar wordt.
Deze jonge renners moeten juist wel vaak knechten.
Dus ik weet het niet of het een goed idee is hem te contrateren.

Waar ik echt benieuwd naar ben is of er dit jaar nog 1 of meer stagiaires worden aangetrokken naast de verplichte stagiair (winnaar van het jongere klassement Topcompetitie) Adriaan Jansen.
Ik heb een vermoeden van niet omdat ook Eenkhoorn er volgend jaar bijkomt.
Ik tel nu 22 renners voor 2018.
Er zullen er dus nog wel 4 á 5 renners voor TLJ met verlenging(en) en/of een transfer(s) bijkomen.

Spruch

Het is ook maar zeer de vraag of Minnaard weg wil bij Wanty. Die zit daar volgens mij wel goed.

defietser

Klopt 22 renners.

Niet:

v/d Broeck
Campenaerts
Castelijns
Keizer
Tankink
Lammertink
Vermeulen

En laat de ploegleiding ook aan lange termijn planning doen. Komt de rust en de saamhorigheid alleen maar ten goede.

Dus nu al proberen de contracten van de bepalende renners te verlengen tot 2020.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@defietser nog niet..... denk dat er van die lijst nog 3 bijtekenen. En dat succes verzekerd is natuurlijk nooit zo en denk dat van die 4 er misschien net 1 echt haalbaar is en dan moet die nog willen.

Hermannmg

Lees hier veel geruchten dat Campenaerts zou vertrekken, waarom eigenlijk? Erg talentvolle renner die geregeld zijn overwinningen pakt en daarnaast ook een bruikbare luxe knecht kan zijn. Moet hij vetrekken vanwege het "date-incidentje" in de giro? Zelf vond ik dat vrij onschuldig vergeleken met de actie van Boom. Campenearts werd hier wel openlijk op afgerekend door de ploeg en Plugge, bij Boom werd er bijna geen woord over gerept. Campenearts zelf lijkt het wel naar zijn zin te hebben in de ploeg als je zijn vlogs ziet. Daarnaast lijkt me dat de Bianchi tijdritfiets hem helpt de beste prestaties te bereiken tov de Ridley tijdritfiets van Lotto Soudal waar hij naar toe zou gaan. Sinds 2014 ook maar 2 overwinningen van Lotto soudal uit een individuele tijdrit, weinig focus/expertise op het tijdrijden dus.

Rahim Vlasblom
admin

'@Hermannmg van moeten lijkt me geen sprake, denk dat de ploeg hem graag behoud, volgens mij is het eerder van zelf weg willen.

achtpuntzes

'@ defietser:
erg risicovol, die lange contracten. eerst zekerheid dat de sponsor ook zo lang zekerheid biedt, en ook heb je het risico van vetbetaalde contracten voor renners die misschien wel stilvallen in hun ontwikkeling en dan heb je een probleem want je budget is al op.

kelderfan

'@8.6
Je geeft mij weer te veel eer bij het noemen van gewenste renners.
Vanendert, Eenkhoorn komen uit de koker van @rahimns; hij mag 't zelf bevestigen; anders zeg ik weer iets, wat hij echt niet weet.
Moscon, Jakobsen komen bij voorbeeld uit de top-tien van WF.
Minnaard is ook door een andere WF'er genomineerd; zo kan ik nog wel even doorgaan.
Vraagje: waarom zie ik van jou, als Fan-ambassadeur nooit een onverwachte renner, die zou passen in 't plaatje van.

Spruch

'@defietser
Dat lijstje met 4 talenten had je al genoemd toch?

Denkya

'@defietser

Ze halen natuurlijk nooit Halvorsen en Jakobsen.
Dan hebben ze met Lobato ook meegerekend als sprinter er 4.

Zou 1 van de 2 een goede zaak vinden.

Tankink zou ik altijd verlegen voor nog 1 jaar.
Bewijst gewoon nog een prima knecht te zijn voor alle terreinen

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

'@Chrys, hehe, in mijn beleving had ik dat erbij gezet. Het wordt uitgezonden op Ziggo sport. Zal helaas dus niet voor iedereen te zien zijn.

kelderfan

'@Fanny
Leezer is de coach van de beoogde sprinttrein TLJ; dat is toch iets anders dan een lead-out; nu zijn de treinen wel in ontwikkeling.
Je hebt tegenwoordig meer aan treinleden als Timo Roosen, dan aan lead-outs als Wagner.
Het was grappig om te zien, dat Groenewegen in Parijs gebruik maakte van de trein Katusha en dat in de Binckbank Tour rit 1 Teunissen met Bauhaus in zijn wiel gebruik maakte van de TLJ-trein, die daarop ontspoorde.

UrbanSteel

'@ghostwriter

Dank voor de reactie.

Rawolf

Waarom is mvdp hier nog niet besproken? Vandaag weer goed resultaat, voor vuillermoz oa.

Hoe zit het eigenlijk met de worldtour ploegen? De laagste in de ranking krijgt toch geen licentie meer? Denk niet dat dimension data dat heeft dit jaar dus wanneer dan? En welke ploeg komt er voor terug?

defietser

'@8.6 Ik ga ervan uit, dat er in ieder geval t/m 2020 door wordt gegaan. Zie contract Eenkhoorn. Tevens ga ik ervan uit, dat men jaarbegrotingen opstelt.

Moet je dan wachten tot er andere ploegen komen en die je kopmannen en talenten wegkapen. Heb je niets meer om voor te rijden.
Neem dan een voorbeeld aan Sunweb. Trouwens TLJ heeft dit ook gedaan met Groenewegen.

En ja Spruch, ik heb dit lijstje al eerder gemaakt. Ik heb veel vertrouwen in deze renners voor de toekomst. En zeker niet in Minnaard gelet op leeftijd en prestaties.

@rahimns: Met hoeveel renners gaan ze verder?

Romāns Vainšteins

MvdP zal meteen naar een topteam gaan.

Ik gok hij naar QS en van Aert naar LottoBE, denk dat ze dan goed verdeeld zitten/

kelderfan

'@fietser
Ik dacht gelezen te hebben met 27 of max 28 renners; omdat er volgend seizoen in de Grote Rondes UWT-koersen met 1 renner minder wordt geacteerd.
Die 28 gaat waarschijnlijk om Bram een jaar of half jaar zoals met Tjallingii.

Rawolf

Lotto Jumbo is voor mvdp omdat ze de combinatie met veldrijden kunnen bieden, net als bij boom.

UrbanSteel

'@defietser

Onderstaande renners kwamen ook op leeftijd deze ploeg binnen.

Maarten Tjallingii
5-11-1977 Rabobank 2009
Laurens ten Dam
13-11-1980 Rabobank 2008
Bram Tankink
3-12-1978 Rabobank 2008

1 2 ... 349 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.