'@Wielerfan1987
Het is toch niet voor niets, dat cyclingfever in update 15/8 Halvorsen met Sky linkt. Het is nu wel duidelijk waarom toch.
@rahimns
Dat hij een afgewogen keuze maakt bestrijd ik toch niet.;) Dat maak jij er nu van.
Door de move van Viviani wordt de kans, dat hij voor TLJ kiest wel heel klein.
ik denk dat TLJ naast de grote talenten grijpt
want als Halvorsen naar SKY gaat
Jakobsen naar alle waarschijnlijkheid toch naar Quickstep gaat (kijk maar op z'n twitter
wie hij als laatste heeft gevolgd)
moet je hopen dat je of Danny van Poppel tekent of Bram Welten als getalenteerde
sprinter naast Groenewegen
'@mooiman @gestoorden @kelderfan
Hopelijk hebben de 4 jonge renners ook 3 weken goede benen om te knechten voor Kruijswijk en ook soms ook mee te gaan een vlucht want dat zullen ze echt nodig hebben in deze Vuelta.
Het wordt een nog zwaardere Vuelta dan vorig jaar die volgens velen de zwaarste tot nu toe was.
Vooral de onmenselijke etappe 17 (althans volgens de ploegleiders, wielerkenners en media w.o WF) naar Los Machucos. Monumento Vaca Pasiega met stijgingspercentage van tegen de 30% (180.5k) zullen vele renners in moeilijkheden komen om op tijd binnen te komen.
Ik heb even op You Tube gekeken en gezien dat het een onvoorstelbare zware klim is.
En dan 2 dagen later (20e en voorlaatste etappe) ook nog eens de etappe naar de zeer bekende en eveneens steile Alto de L'Angliru (117.5k).
De jonge renners die in Madrid finishen hebben nmm onvoorstelbaar goed gereden met de maar liefst 50 bergbeklimmingen in deze Vuelta 2017 !
Alvast diep respect voor de jonge renners die het halen.
'@Fanny
Je kunt van die jongens niet verwachten, dat zij er elke dag staan. Het zal voor Clement ook nog een hele kluif worden om Kruiswijk bij te staan nu Bennett pas in de derde week op niveau mag worden verwacht. Ik zie 't zo, dat De Tier en Olivier "afwisselend" de ondersteuning bergop gaan doen met Clement.
Vaak zal die steun nodig zijn in 't laatste deel van de rit. Daarvoor kunnen Lindeman, Bouwman en Tolhoek hun kopman uit de wind houden.
Wat die superzware dag betreft in etappe 17 hoop ik dat de wedstrijdleiding wat ruimhartig is bij tijdsoverschrijding. Je moet er niet aan denken dat Lars Boom die rit 17 tegen de 30% zou moeten overleven. Die mag volgend jaar de TdF gaan rijden.
Ik ben 't met je eens, dat de "overlevenden" mijn diepe respect krijgen en verdienen. Kijken ook hoe Jetse Bol het gaat doen met zijn klimgeiten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.