Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 351 ... 440 441
kelderfan

'@Wielerfan1987
Het is toch niet voor niets, dat cyclingfever in update 15/8 Halvorsen met Sky linkt. Het is nu wel duidelijk waarom toch.
@rahimns
Dat hij een afgewogen keuze maakt bestrijd ik toch niet.;) Dat maak jij er nu van.
Door de move van Viviani wordt de kans, dat hij voor TLJ kiest wel heel klein.

Netraam

'@kelderfan
Nee, het is niet voor niets. Er was namelijk de 14e een interview met hem, waarin de keuze teruggebracht werd tot Sky en LottoNL.

kelderfan

'@Netraam
Dat heb ik ook gelezen; maar de kans dat Halvorsen naar TLJ gaat wordt een stuk kleiner. Daar staat tegenover, dat de kans dat Fabio Jakobsen naar Quickstep-Floors gaat lijkt mij nog kleiner. Dus TLJ je kunt ook plan B uit de kast halen.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan jij bent toch diegene die zegt dat TLJ te laat zou zijn... dan moet je het anders formuleren.

kelderfan

'@rahimns
Sorry gaat 't om de formulering. Nou bij deze wordt 't dan. De kans dat Halvorsen voor Sky kiest wordt wel heel groot.
Alleen krijg je dan, dat dit een TLJ-forum betreft.

tendam

'@8.6
"Pa's wil is wet" was uiteraard een hyperbool... wat ik trouwens ook zeg in die post waar je op reageert. Selectief lezen is een kunst.

diegodon

ik denk dat TLJ naast de grote talenten grijpt
want als Halvorsen naar SKY gaat
Jakobsen naar alle waarschijnlijkheid toch naar Quickstep gaat (kijk maar op z'n twitter
wie hij als laatste heeft gevolgd)
moet je hopen dat je of Danny van Poppel tekent of Bram Welten als getalenteerde
sprinter naast Groenewegen

Netraam

'@diegodon
Laten we Twitter er alsjeblieft buiten laten, dat is al jaren een verschrikking...

Noud89

Ik denk juist dat alle grote talenten uiteindelijk komen. Halvorsen, Jakobsen, Philipsen, Sivakov, Hamilton, Hindley, Powless en ook Bernal.

Kelderman Rules

'@Noud89 is dat jody bernal van que si que no? ;-)

Fanny

Interview met Tolhoek op omroep Zeeland over zijn eerste Vuelta.

http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/100207/Antwan-Tolhoek-rijdt-Ronde-van-Spanje

mooiman

Prachtig interview met Tolhoek. Wat een knulletje nog en dan verwijzen naar Froome als knecht!! Niet zuinig voor een Zeeuw

Gestoorden

Prachtig die Tolhoek idd. Vol erin vliegen en keihard jezelf ontdekken. Daarom top om 'de jonkies' mee te nemen. Op naar beter!

kelderfan

'@Fanny
Nog maar eens dank voor de link. Wauw heeft die Tolhoek geen broers. Ik hoop dat Grisha Niermann die Tolhoekie rustig brengt. De Vuelta is natuurlijk best pittig te noemen.
@Gestoorden
Helemaal mee eens, dat die jonkies het mogen doen voor TLJ in de Vuelta.

Fanny

'@mooiman @gestoorden @kelderfan
Hopelijk hebben de 4 jonge renners ook 3 weken goede benen om te knechten voor Kruijswijk en ook soms ook mee te gaan een vlucht want dat zullen ze echt nodig hebben in deze Vuelta.
Het wordt een nog zwaardere Vuelta dan vorig jaar die volgens velen de zwaarste tot nu toe was.
Vooral de onmenselijke etappe 17 (althans volgens de ploegleiders, wielerkenners en media w.o WF) naar Los Machucos. Monumento Vaca Pasiega met stijgingspercentage van tegen de 30% (180.5k) zullen vele renners in moeilijkheden komen om op tijd binnen te komen.
Ik heb even op You Tube gekeken en gezien dat het een onvoorstelbare zware klim is.
En dan 2 dagen later (20e en voorlaatste etappe) ook nog eens de etappe naar de zeer bekende en eveneens steile Alto de L'Angliru (117.5k).
De jonge renners die in Madrid finishen hebben nmm onvoorstelbaar goed gereden met de maar liefst 50 bergbeklimmingen in deze Vuelta 2017 !
Alvast diep respect voor de jonge renners die het halen.

kelderfan

'@Fanny
Je kunt van die jongens niet verwachten, dat zij er elke dag staan. Het zal voor Clement ook nog een hele kluif worden om Kruiswijk bij te staan nu Bennett pas in de derde week op niveau mag worden verwacht. Ik zie 't zo, dat De Tier en Olivier "afwisselend" de ondersteuning bergop gaan doen met Clement.
Vaak zal die steun nodig zijn in 't laatste deel van de rit. Daarvoor kunnen Lindeman, Bouwman en Tolhoek hun kopman uit de wind houden.
Wat die superzware dag betreft in etappe 17 hoop ik dat de wedstrijdleiding wat ruimhartig is bij tijdsoverschrijding. Je moet er niet aan denken dat Lars Boom die rit 17 tegen de 30% zou moeten overleven. Die mag volgend jaar de TdF gaan rijden.
Ik ben 't met je eens, dat de "overlevenden" mijn diepe respect krijgen en verdienen. Kijken ook hoe Jetse Bol het gaat doen met zijn klimgeiten.

Sandy Casar

Weet iemand waarom Adriaan Janssen toch niet rijdt voor Lotto Jumbo in de Veenendaal Veenendaal Classic? In meerdere persberichten werd deze koers aangekondigd voor zijn debuut als stagiair.

Chrys

Steven Lammertink zou naar het nieuwe team van Pineau gaan.

Wielerfan1987

'@Casar,

Wellicht is hij ziek geworden, zijn ploeggenoot H. de Vries schijnt de Tour de L'Avenir niet te rijden vanwege een luchtweginfectie of iets dergelijks dus misschien heerst er iets van een virusje binnen die ploeg.

kelderfan

Alweer pech voor Hartthijs.

Fanny

Lammertink heeft getekend bij Vital Concept.
Kijken of hij kan aarden en scoren bij deze nieuwe ploeg.
Ze zullen hem genomen hebben vanwege zijn 1e plaats op het EK tijdrijden bij de beloften in 2015.

Rawolf

Vital concept heeft 4 renners van fdj! En met le bon, Reza en manzin niet de minste. Die ploeg zal met een paar versterkingen volgend jaar klaar zijn voor de wt als barguil ook nog komt

hartstikkebedankt

Barguil gaat dus niet naar de Vital Concept ploeg he, maar naar Fortuneo-Oscaro

kelderfan

'@Fanny
Nog geen nieuwtjes uit de wandelgangen?

Retro Lex

Zojuist was Plugge te gast bij BNR ( vanaf 13.00 )om te praten over o.a. de Vuelta
Hij zei ook het een en ander over Boom.....

https://www.bnr.nl/radio/roelof-hemmen/10327898/lottonl-jumbo-op-koers-voor-de-vuelta

1 2 ... 351 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.