Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 357 ... 440 441
Romāns Vainšteins

En dan moeten ze ook nog eens zien de topperts Roglic en Bowly binnen te houden. Bij de 2e zal dat zeker wel lukken voor as seizoen maar bij die eerste twijfel ik nog wel wat. Of hebben ze opengebroken en opgewaardeerd ?

Rawolf

Ze hebben opgewaardeerd, voor de tour al.

Ik hoop dat tlj Danny van Poppel haalt en een klimmer.

Romāns Vainšteins

Dat hebben ze dan goed gedaan.

tendam

'@romans vainsteins
Beiden staan al onder contract voor volgend jaar, dus dat zal niet zo moeilijk zijn. Roglic is by far het grootste talent in die ploeg, Kruijswijk is natuurlijk ook top bij vlagen maar die kan het niet een heel jaar brengen. Bij Roglic heb je alleen het nadeel dat hij geen Nederlander is, en dus zowel voor sponsors als voor hemzelf weinig reden om bij die ploeg te blijven als er elders veel $$$$ valt te halen.

kelderfan

Jammer val in de ttt met tolhoek en De Tier.

Kelderman Rules

Leek wel of er iets blokkeerde, vol over de kop!

Rawolf

Voorwiel kwam scheef op een drempeltje, zo leek het voor mij.

robertowilco

Theuns die gaat toch naar Sun Web met Vervacke

Rawolf

Toch geen drempeltje, heb eigenlijk geen idee.

https://streamable.com/6wfei

Koosr1946

Maar jullie hebben je publiciteit al weer gehad

achtpuntzes

erg slim om je alvast op achterstand te laten rijden met het oog op meezitten met de komende ontsnappingen. :)

Rawolf

Er gaat iets fout en koos is er weer, blijf is een keertje

FritsvanHoefelen

Mij is geleerd dat als je je voorrem te hard inknijpt, dan kukel je over je kop.

achtpuntzes

'@ FritsvanHoefelen:
ik heb net de proef op de som genomen en mijn voorrem zo hard mogelijk ingeknepen, maar er gebeurde helemaal niets.

xistnc

Is dat nou een blikje dat daar op de grond ligt?

Zou De Tier daarover heen gereden zijn, waarna het op het wiel ging klemmen?

Tolhoek was zwaar aan het hinken voor hij opstapte. Hij kwam huilend over de finish.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc lijkt me een betere verklaring dan die van de putdeksel... die was in geen velden of wegen te bekennen.

kelderfan

Volgens Kruijswijk is Tolhoek gevallen en kon De Tier hem niet meer ontwijken.
Het leek mij dat Tolhoek wat tussen zijn voorwiel kreeg. Ik kon alleen niet zien wat 't was. Misschien heeft iemand beelden van de crash.
Geen goed begin voor TLJ. Hopelijk kan Tolhoek verder, want dat zou wel heel sneu zijn.
Maar dat zie je dan aankomen met eerst geen Kristoffer Halvorsen en ook geen Fabio Jakobsen als versterking.  

Spruch

'@8.6
Dan moet je wel aan het fietsen zijn natuurlijk. Als je stilstaat en je knijpt heel hard in je voorrem dan gebeurt inderdaad niks ;).

Lijkt inderdaad iets van een blikje of zo.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://twitter.com/chevalierguil/status/898957129519947778

Toch een put... op beelden van de andere kant zie je duidelijk een put liggen met daarnaast een stukje verzakt wegdek... met zijn achterwiel lijkt hij daarover heen te vallen....

mooiman

Wat een matige dag voor TLJ en dat in veel opzichten. Niet om vrolijk van te worden

jvh93

Geen paniek mannen, dit waren slechts de eerste 13 kilometer. Kan nog zo veel gebeuren

Loek de Rooij

'@koel, naast die putdeksel zit een vierkant gat, daar rijdt hij in. Dan nog vind ik het er erg vreemd uitzien, maar het doet er in dit geval ook niet zo veel toe. Het gaat de feiten in ieder geval niet veranderen. In vele opzichten vandaag een teleurstellende dag voor TLJ :(

robertowilco

Roglic rijdt niet de Canadese klassiekers, wel de Tour of Britain en dan het WK, vraag me af welke renners dan nog overblijven om ook maar enige kans te hebben in deze Klassiekeres.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Robertowilco en ook nog de Bretagne Classic Ouest France eerst.

kelderfan

Floris De Tier is kennelijk ok en wil er morgen weer tegenaan. Go Floris.
Nog geen nieuws over Atwan Tolhoek.

1 2 ... 357 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.