Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 358 ... 440 441
xistnc

Geen extra editie van de PZC?

Dekker

http://prntscr.com/gal6my

Beeld precies op tijd stilgezet denk ik. Hij is al voorbij het putje met bijbehorend gat. Ik denk dat OF hij te hard in zijn voorrem geknepen heeft (zijn gewicht lijkt ook wat te ver naar voren te staan. Als je hard in je voorrem gaat knijpen kan je maar beter je gewicht wat naar achter houden). Of dat misschien zelfs wel zijn wiel is vervormd door het putje en daarom opeens vast liep op het (reeds remmende) remblokje.

horsm

Bennett trouwens ook beslist niet in orde.... echt, ik heb het altijd een prima team gevonden, maar het niet-opstellen van Boom is hier super stom. De ploegentijdrit is een faal - en wie zorgt er morgen dat Steven in de juiste waaier zit?

Ik snap dat er een signaal miet worden gegeven aan Boom - maar het moet niet ten koste van Kruijswijk gaan.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@horsm wat in de ploegentijdrit gebeurde had toch ook kunnen gebeuren met Boom erbij. En laten we nu niet Boom als de redder des vaderlands gaan zien.

S. Morgenstern

Ze hebben niet zo’n goed imago qua talentontwikkeling

Bij wie dan? In ieder geval niet bij mensen die actief zijn in het wielrennen en ook nog een beetje letten op de ontwikkeling van de renners die bij deze ploeg actief zijn. Ik neem aan dat de meerderheid van die eerste groep, dat tweede nadrukkelijk doet wanneer ze een overstap overwegen. Daar zul je er weinig aantreffen die vastgeroest zitten in een idee dat eigenlijk enkel leeft bij de wat oudere (professionele) volgers. Die laatste groep als maatstaf nemen voor talenten die ploegen in overweging nemen, lijkt me in deze van weinig inzicht getuigen..

Laatst gewijzigd
tdola

Volgens pcs krijgt van emden het druk vandaag.

Staat zowel in hamburg opgesteld als in gr jef scherens.

Wellicht 1 vd 2 leezer of wagner? (Vdb f roglic zal wel niet).

Javier

'@vlek

Bij Sam Oomen bijvoorbeeld. Die mede om die reden voor Sunweb heeft gekozen en niet voor LottoJumbo

mus van de maasstad

Sam is naar sunweb gegaan omdat zijn trainer (?) vlak daarvoor bij sunweb een contract getekend heeft.

S. Morgenstern

Welke bron heb je daarvoor Javier? Ik heb van Oomen nog nooit iets gehoord wat in die richting leek te wijzen.

Wielerfan1987

Ik ben benieuwd met welke transfers de ploeg nu nog gaat komen.
De tijd verstrijkt en steeds meer noemenswaardige renners vinden elders onderdak.

Ik hoop dat men nog JW van Schip binnenhaalt met het oog op de kleinere koersen en wellicht een mooie rol in de ondersteuning van Dylan.

Daarnaast zal het nu qua klimknecht voor Steven (waar Plugge het over heeft) wel een verrassing gaan worden.

Er gaan ook geen geruchten meer over het internet

Klootje Kriekeljon

Bart de Clerq is nu een kandidaat.

Spruch

'@klootje
Waarom? Heb je dat ergens gelezen?

Klootje Kriekeljon

Nee, maar kijkend wie er nog zonder contract is volgend jaar en wat zijn mogelijkheden moeten zijn om Kruijswijk te kunnen ondersteunen.

Timocycling

De Clerq is een prima renner vooor die rol inderdaad. Dat ze maar eens doorpakken bij LTJ. Duurt allemaal te lang..

Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling dat het nu wat stil is wilt natuurlijk niet zeggen dat er achter de schermen niets gebeurd... best kans dat pas in oktober nieuwe namen bekend worden gemaakt... is ook wel iets wat je de laatste jaren wel vaker ziet.

Spruch

'@klootje
Dat ben ik met je eens. Het zou een leuke versterking zijn wat mij betreft. Maar er zijn nog veel goede renners zonder contract voor volgend jaar die prima bij TLJ passen.

Als het straks waaiers worden dan zou Kruijswijk Boom nog wel eens erg gaan missen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Oktober lijkt mij de ideale maand om renners te scouten; geen drukte altijd prijs.
Als TLJ dan renners als Jan-willem Van Schip gaat halen, dan denk ik, waarom moet Castelijns dan weg.
Tim De Clerq heeft inmiddels verlengd bij Quick-Step en Bart De Clerq rijdt de Vuelta voor zijn team; dus die zie ik wel keurig blijven. 

Timocycling

Bart bijgetekend hoor ik net op sporxa. Welke klinknecht opties zijn er?

Netraam

Vanendert, Cummings, Deignan.

Timocycling

Geen een zit erbij waarvan ik denk dat die in die rol goed zou passen...

Rahim Vlasblom
admin

'@timocycling ik zou zeggen zoek er eentje die je geschikt vind

www.procyclingstats.com/teams.php?c=7&code=wt-riders-with-no-team-next-year

FritsvanHoefelen

Amaro Manuel Antunes en Raul Alarcon lijken me wel leuke aanwinsten

Timocycling

Roche, Devenyns, Brambilla, Hermans en Monfort. Kan zijn dat ze al wel ergens anders getekend hebbeb.

Rawolf

Morton, haig of deignan. Al gaat je een van dit trio je flink wat budget kosten. Heb je wel gelijk een toekomstige kopman

Daboytommy

Brambilla zou ik niet verkeerd vinden. Een attractieve renner, Italiaan (leuk voor Bianchi), niet te beroerd om te knechten en kan een heuvel over.

1 2 ... 358 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.