http://prntscr.com/gal6my
Beeld precies op tijd stilgezet denk ik. Hij is al voorbij het putje met bijbehorend gat. Ik denk dat OF hij te hard in zijn voorrem geknepen heeft (zijn gewicht lijkt ook wat te ver naar voren te staan. Als je hard in je voorrem gaat knijpen kan je maar beter je gewicht wat naar achter houden). Of dat misschien zelfs wel zijn wiel is vervormd door het putje en daarom opeens vast liep op het (reeds remmende) remblokje.
Bennett trouwens ook beslist niet in orde.... echt, ik heb het altijd een prima team gevonden, maar het niet-opstellen van Boom is hier super stom. De ploegentijdrit is een faal - en wie zorgt er morgen dat Steven in de juiste waaier zit?
Ik snap dat er een signaal miet worden gegeven aan Boom - maar het moet niet ten koste van Kruijswijk gaan.
Bij wie dan? In ieder geval niet bij mensen die actief zijn in het wielrennen en ook nog een beetje letten op de ontwikkeling van de renners die bij deze ploeg actief zijn. Ik neem aan dat de meerderheid van die eerste groep, dat tweede nadrukkelijk doet wanneer ze een overstap overwegen. Daar zul je er weinig aantreffen die vastgeroest zitten in een idee dat eigenlijk enkel leeft bij de wat oudere (professionele) volgers. Die laatste groep als maatstaf nemen voor talenten die ploegen in overweging nemen, lijkt me in deze van weinig inzicht getuigen..
Ik ben benieuwd met welke transfers de ploeg nu nog gaat komen.
De tijd verstrijkt en steeds meer noemenswaardige renners vinden elders onderdak.
Ik hoop dat men nog JW van Schip binnenhaalt met het oog op de kleinere koersen en wellicht een mooie rol in de ondersteuning van Dylan.
Daarnaast zal het nu qua klimknecht voor Steven (waar Plugge het over heeft) wel een verrassing gaan worden.
Er gaan ook geen geruchten meer over het internet
'@rahimns
Oktober lijkt mij de ideale maand om renners te scouten; geen drukte altijd prijs.
Als TLJ dan renners als Jan-willem Van Schip gaat halen, dan denk ik, waarom moet Castelijns dan weg.
Tim De Clerq heeft inmiddels verlengd bij Quick-Step en Bart De Clerq rijdt de Vuelta voor zijn team; dus die zie ik wel keurig blijven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.