Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 361 ... 440 441
kelderfan

'@rahimns
Ja, Ik was aan 't klutsen met Lars.
Maar ik vind de analyse van @xistnc helemaal de juiste. TLJ hield zijn kopman keurig uit de wind en zat er mooi op de eerste rij van 't peloton. Dat moet voor jou toch genieten zijn geweest. Dat Kruijswijk verrast werd door de plotselinge aanval van Terpstra en Co. kan gebeuren. De conclusie is, dat Kruijswijk nog niet scherp is.
Ik verwacht hem vandaag wel mee te zien strijden. Op naar de top-tien. Het is wel jammer, dat Bennett ook nog zoekende is naar zijn vorm. Clement is gelukkig wel scherp zo te zien.

Spruch

'@xistnc
Ik weet niet of je op mijn bericht doelt, maar volgens mij heb ik daarin nu juist niet Boom genoemd, om het even onafhankelijk van die eerdere discussie te houden. Het valt mij gewoon op dat de in deze twee ritten een rouleur of rouleurs mist/missen. Dat is waarschijnlijk een bewuste keuze geweest van de ploegleiding, dus deze 35 seconden is wellicht ingecalculeerd. Hopelijk leidt het niet tot meer schade in de komende ritten.

defietser

Goede aankoop van TLJ. Eenkhoorn staat 127ste van 138 man in de Avenir!

S. Morgenstern

De eerste dag zich in de aanval gesmeten, dagje 18de en vandaag waarschijnlijk trouw bij zijn sprinter gebleven. Prima renner inderdaad.

robertowilco

Had verwacht dat Kruijswijk de beste niet zou kunnen volgen, wat me eigenlijk meer verbaast is dat van de "jonkies" er geen was die zich bij het eerste peloton begaf, of hebben ze het laten lopen, om zich te sparen voor de komende ritten. Clement chapeau.

Yeez

'@defietser gister op 200 meter teruggepakt pas en de eerste dag met een mega sterke vlucht mee waar die nog uit wegsprong en in de laatste kilometer sneuvelde! Iets meer kijken dan uitslagen

kelderfan

Clement zag er goed uit deze 1e. dagen. Hij heeft Kruijswijk goed kunnen bijstaan. Jammer dat Bennett nog een weg heeft te gaan.
Die jonkies hebben zich na die zware dag van gisteren koest gehouden, denk ik.
Kruijswijk is er ook nog niet helemaal; maar ja dat geldt ook voor Kelderman. In de afdaling van de laatste berg hebben zij nog veel tijd verloren.
Het lijkt er op, dat TLJ toch nog een ondersteunende berggeit moet halen.

S. Morgenstern

Misschien een idee om gewoon naar zijn hele seizoen te kijken? Of had hij voor zo'n beoordeling bij SUNWEB moeten tekenen?

Laatst gewijzigd
xistnc

Het prestaties van Eenkhoorn

.
Rahimns, help Koel ff met zijn Nederlands.

Canabliz

'@kelderfan waarom een ondersteunende berggeit.. betere kopman hebben ze nodig en dan kan Kruiswijk knechten.

achtpuntzes

een extra ondersteunende berggeit had hier ook niets aan veranderd.

kelderfan

'@Canabliz
Ik denk, dat Kruijswijk nog niet top is. De manier waarop Froome probeerde zijn tegenstrevers te elimineren was wel heel indrukwekkend.
Dat hij daarop 't antwoord schuldig moest blijven is niet goed te noemen. Maar ja, hij was niet de enige, die moest passen.
Ik geef de moed nog niet op.

thombvb

Kerckhoffs zegt dat Kruijswijk verkouden is.

kelderfan

TLJ zegt ook, dat Kruijswijk wordt geplaagd door een verkoudheid. Hij geeft 't nog niet op zegt hijzelf. De verkoudheid moet er uit.
Ook Bennett heeft 't erg moeilijk in deze eerste dagen.

Rawolf

De uitzondering van vandaag, clement. Dat blijft een klasbak, op zo iemand kan je bouwen en vertrouwen. Op het vlakke en in de bergen de laatste man voor kruijswijk, wat ook weer wat zegt over het niveau van de Vuelta mannen momenteel.

Hoop dat kruijswijk aansterkt en zich kan motiveren voor volgend jaar door een etappewinst te pakken in de laatste week.

En hoe mooi zou het zijn als clement een etappe pakt? Gun het hem wel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Eenkhoorn heeft vandaag een lange tijd kopwerk in het peloton gedaan om de kopgroep terug te halen... dus iets verder kijken dan alleen een uitslag is vaak wel handig.

Hopelijk komt Kruijswijk er snel doorheen... zijn Vuelta is nog zeker niet verloren. Nog te vroeg om nu al conclusies te trekken maar wat is Froome enorm sterk. Hij lijkt hier sterker dan in de Tour en dat is al indrukwekkend op zich.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Het is altijd wat met Kruijswijk. Zie hem weer afstappen hier.

LutsenkoFan

Ik zat even te kijken voor eventuele klassieker versterkingen voor Lotto Jumbo..

Dan kom ik bij de volgende namen uit...

Lukasz Wisniowski , kent een slecht jaar bij Sky en heeft einde contract 2017.
Vond hem bij Quickstep zeker een goede en sterke renner en met zijn 25 jaar is hij nog steeds jong.

Dan blijf ik nog even bij Sky maar heb geen oog of ze Ian Stannard willen behouden. In ieder geval zou dit zeker ook een (duurdere) variant zijn op Wisniowski, maar ook ouder.

Jan-Willem van Schip, staat al in belangstelling bij deze ploeg maar is zeker een talent voor het harde werk.

Loïc Vliegen, jong vlaams veulen. Maar wel een hele sterke. Heeft zich dit jaar wel bewezen in mijn ogen. Aflopend contract bmc.

Petr Vakoc, kent een minder jaar maar reed toch een behoorlijke binckbank tour. Zou in Ronde van vlaanderen en de heuvelklassiekers wel uit de voeten moeten kunnen en is nog altijd maar 25.

Niklas

Het is de derde dag van een drieweekse ronde en er wordt geleuterd alsof we de voorlaatste etappe gereden hebben. Over iets minder dan drie weken praten we verder.

achtpuntzes

'@ Niklas:
tot dan.

TheTimmy

Wel grappig dat de teneur nu is dat Kruiswijk moet knechten terwijl vorig jaar iedereen hier riep dat er hard aan gewerkt moest worden om knechten voor Kruiswijk te halen. Kort geheugen en veel waan van de dag hier.

mooiman

'@LutsenkoFan

Leuk en origineel lijstje, maar niet voor de 2e lijn voor sprint/ klim. Maar als Stannerd bij TLJ komt dan .........

kelderfan

'@rahimns
Wordt er nu de Vuelta gereden of de Giro of ben je de draad kwijt.;)

Laatst gewijzigd
horsm

Jammer voor Kruijswijk dat hij wat ziekjes is. Hopelijk kan hij de komende dagen de teugels wat laten vieren om te knallen in de slotweek.

kelderfan

'@horsm
Hij is verkouden, dus hij hoeft niet tot de derde week te wachten.
@Koel
Die Bram Welten is ploeggenoot van Eenkhoorn. Misschien wat voor TLJ? {wel voor de toekomst natuurlijk}.
Sunweb heeft meerdere bronnen om renners te halen. Zij hebben nu ook al wat leuke jonge Duitse renners binnengehaald.

1 2 ... 361 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.