Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 362 ... 440 441
S. Morgenstern

Ik vermoed dat SUNWEB geen enkele belangstelling voor Eenkhoorn had, indien wel zouden ze hem ongetwijfeld in de opleidingsploeg hebben geplaatst, die heeft SUNWEB namelijk.

Eenkhoorn had inderdaad een hele interessante renner geweest om eerst een jaar in SUNWEB DEVELOPMENT te stallen, om hem daarna naar SUNWEB te halen. Althans, op basis van zijn prestaties dit seizoen, niet wanneer je enkel naar het EK kijkt natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@vlek

Wellicht is dat contact tussen Sunweb devo en Pascal Eenkhoorn er ook wel geweest maar heeft Eenkhoorn zelf de keuze gemaakt voor het aanbod van TLJ....

xistnc


Deze jongen is jong en talentvol, daar is niet zoveel aan te begrijpen, mooi dat hij een kans krijgt!

.
En je deed nog zo je best. Heb je niet echt lang volgehouden.

Laatst gewijzigd
defietser

Er dienen renners door TLJ gehaald te worden, die mee kunnen komen in de diverse wedstrijden. Je zal ook WT punten moeten scoren. Dus geen Eenkhoorn, geen Welten. Maar renners met toegevoegde waarde. Tevens dienen nu al de contracten tot 2020 verlengd te worden van (potentiēle) kopmannen. Er dienen minimaal 4 goede renners bij te komen. Ik heb diverse keren namen genoemd van nu nog betaalbare renners. Aan Halvorsen zal ook een redelijk prijskaartje hebben gehangen. Je loopt nu steeds achter de feiten aan.

defietser

'@xistnc jammer, dat jij het niet begrijpt.

gardeyn

'@defietser: op de een of andere manier haalt TLJ toch nu ook wel aardig wat WT-punten binnen. Ze staan 12e(?) zonder dat er punten gehaald zijn in de voorjaarsklassiekers of met een top10 plaats in een grote ronde. Best straf!

De focus ligt duidelijk op de 2e lijn, dus grote namen die voor veel punten zorgen zijn niet te verwachten. Plugge heeft ook al gezegd dat de kopmannen van wereldniveau zijn (let wel: hij zegt dat, niet ik!), maar dat de ondersteuning beter moet worden.

mus van de maasstad

'@defietser

Kruiswijk, Gesink, Bennet, Roglic en Groenewegen.

Dat zijn toch voldoende renners voor een ploeg met één vd kleinste budgetten om punten mee te scoren?

Spruch

'@defietser
Waarom moet er van jou van alles? Ik denk dat het heel realistisch is wat vlek aangeeft, namelijk dat er hooguit twee a drie nieuwe renners bij zullen komen. En de ploeg heeft al vaak aangegeven dat ze hun kopmannen al hebben en nu op zoek zijn naar renners die die kopmannen ondersteunen. En waarom loopt TLJ achter de feiten aan? Weet jij waar ze mee bezig zijn? Misschien hebben ze de versterkingen al binnen en wachten ze op een geschikt moment om ze bekend te maken. TLJ is ieder jaar wat later met het bekend maken van nieuwe aanwinsten. Komt bij dat er nog aardig wat renners zonder contract zijn voor volgend jaar zoals het lijstje van procyclingstats wat rahimns hier ook heeft geplaatst, laat zien. Dus geen enkele reden om paniekerig te doen.

Wel jammer van Kruijswijk gisteren. Voordeel is dat de 35 seconden verloren seconden van eerder nu in ieder geval een stuk minder van belang lijken.

defietser

Het heet een wielerploeg. En bij een goede ploeg horen, rust, saamhorigheid, samenwerking etc, etc. Daar dient de ploegleiding voor te zorgen.
Dat krijg je o.a. door de contracten te verlengen van de meest WT scorende renners, dit kweekt rust, vertrouwen, etc etc. En ervoor te zorgen, dat er goede renners uit de zgn. tweede lijn bijkomen met veel potentie. Dan haal je niet Pascal Eenkhoorn t/m 2020. Maar je begint eerst met het verlengen van de contracten van de kopmannen t/m 2020.

gardeyn

'@defietser:
Contract Roglic is nog geen half jaar geleden opgehoogd en verlengd.
Contract Kruijswijk is nog geen jaar geleden verlengd en flink opgehoogd. Dat heeft hij dit jaar niet waar gemaakt. Wil TLJ tegen dezelfde voorwaarden verlengen? Ik vraag het mij af. Zou Kruijswijk met een contract voor 2018 voor 1,5 miljoen(?) terug willen naar een contract voor 2018 en 2019 tegen een lager salaris? Ik denk het niet. Die wacht 2018 gewoon af.
Contract Groenewegen: Als die inderdaad nog met zn eerste contract zit zou die idd opgehoogd en verlengd kunnen worden.
Contracten van Bennett en Gesink zijn vorig jaar verlengd t/m 2018.

Het heet een wielerploeg en in de wielrennerij is het heel gebruikelijk om pas in het laatste contractjaar een contract te verlengen. Zelfs bij een rijke ploeg als SKY (Thomas en Kwiatkowski bijvoorbeeld).

Daarnaast is het nog maar de vraag wat er met de sponsoren gebeurt. De contracten lopen na 2018 af (minus Vifit), dus is het nog maar de vraag of en welk budget er voor 2019 en verder beschikbaar is.

kelderfan

'@gardeyn
Je begrijpt toch ook wel, dat TLJ geen renner vastlegt t/m 2020, als er geen afspraken zijn met de sponsoren t/m 2020. Vifit dekt toch de lading niet.
Het was juist een goed teken, dat Plugge op 1 augustus kon vertellen, dat zij Eenkhoorn hebben vastgelegd voor die periode.
Dus @defietser heeft een goed punt om te stellen, dat zij met de door hen gewenste kopmannen afspraken gaan maken voor een langere periode.
Dat brengt rust en vertrouwen in de ploeg.
Plugge heeft zelf in dat interview aan gegeven, dat hij vertrouwen heeft, dat zij nog meer sponsoren kunne strikken.

S. Morgenstern

Vifit zou wat Eenkhoorn betreft best de lading kunnen dekken..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Hoe zit 't dan met Bouwman, Martens en Leezer; het contract liep toch t/m 2018 of komt 't uit dat potje voor extra onverwachte uitgaven.

S. Morgenstern

Dat zijn ook renners wiens contracten in niets te vergelijken zijn met die van jongens als Kruijswijk, Groenewegen en Roglic.

veld

'@mus en defietser Ik vind dat Gesink niet meer in het rujtf Kruiswijk, Groenewegen, Roglic en zelfs Bennett hoort.Is intussen echt wel een niveautje minder m.i. en zou dat ook qua salaris moeten zijn. Hoogstens nog 4 ton waard en BOOM de helft daarvan.

horsm

'@veld, tja, ik zie niet in waarom Gesink niet zo'n touretappe als Mollema had kunnen winnen dit jaar & daarna toptien Vuelta. Wat mij betreft is hij daarom in potentie zeker niet minder dan de andere renners die je noemt. Sterker nog, in die minion-brace van hem haalt hij zonder te fietsen al meer publiciteit dan George Bennett.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waarom toch altijd speculeren over salarissen terwijl geen ploeg of renner daar ooit uitspraken over doet. Niemand weet hier voor welk salaris renners rijden. Het enige wat je kan concluderen of een renner bij een verlenging eventueel meer of minder zal verdienen op basis van zijn prestaties. Maar dan nog is dat zelfs speculeren.

Niemand weet met wat voor afspraken Boom is binnengehaald en of Robert al lang niet meer hetzelfde verdiend als in zijn topjaren. We weten niet wat er achter de schermen gebeurd qua onderhandelingen en gesprekken. Ondertussen hebben sommige al een mening klaar over wat Plugge allemaal wel of niet moet doen. Alsof hij pas net een directeur is van een wielerploeg. Verder zijn er nog altijd 2 partijen bij een onderhandeling betrokken, Richard zou best nu met Roglic al willen onderhandelen terwijl misschien hij nog de boot wilt afhouden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koel dat was een voorbeeld daarom staat er ook misschien .... verder had ik ook Groenewegen of een andere renner kunnen noemen.

Laatst gewijzigd
MarcelGr91

Dat deed Lobato toch knap in z'n eentje zo naar voren schuiven. Begon helaas te vroeg aan zijn sprint.

Rawolf

En dat opschuiven in de laatste kilometer kost veel energie

daveb83

A la Freire kwam hij in de laatste km goed naar voren. Net te vroeg aan gegaan inderdaad. Wel jump waar veel snelheid in zat.

kelderfan

Prima sprint van Lobato, maar Quickstep was te sterk en plaveide de vloer voor Matteo Trentin.  

Niklas

Plugge doet het prima!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lindeman vervult zijn rol als knecht voor Kruijswijk op het vlakke deel tot nu toe prima, houd ook vandaag Kruijswijk weer goed voorin en uit de problemen. Lobato deed een prima sprint, misschien iets te vroeg aangegaan maar lijkt me prima in vorm en maakt zeker nog wel een kans op een zege. TLJ kan deze opsteker (al is het dan geen winst) wel gebruiken... prima dag voor de ploeg en volgens Bert-Jan is de moraal heel goed in de ploeg.

kelderfan

PLugge deed toch niet mee of zat hij ook in de teamcar.
Timo Roosen is leuk 7e. geworden in GP Stad Zottegem en Amund Jansen die 11e. werd in de rit heeft zich kranig geweerd. Hij werd met een groepje renners in de laatste 3 km ingehaald. Die oude ploeg van Amund zat er ook goed bij met Kristoffer Skjerping en Markus Hoelgaard.
Ook Taco van der Hoorn doet 't steeds beter en laat zich goed zien. Jammer dat Lars Boom niet meer kon meedoen door een lekke band in de laatste 15 km.    

1 2 ... 362 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.