Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 376 ... 440 441
Spruch

'@xistnc
Waarom altijd zo anderen proberen af te zeiken? Wat heeft dat nou voor zin? Wat brengt dat je nou? Toch nergens voor nodig? Snap niet dat je dat op jouw leeftijd nog nodig hebt. Het zegt helaas meer over jou dan degenen die je elke keer probeert af te zeiken met dat soort nutteloze uitspraken die niks bijdragen aan een site zoals deze. Triest.

Overigens denk ik dat je bedoelt dat die uitspraak van mij opportunistisch zou zijn. Het woord populistisch lijkt me in deze context niet echt van toepassing.

@rahimns
Het gaat me om een paar zaken achter elkaar die er op wijzen dat de communicatie niet altijd even goed loopt voor het gevoel van de renners. Kelderman gaf het laatst aan, Boom, ondanks zijn onhandige reactie, was niet blij met de communicatie en nu geeft Castelijns het aan. Dat lijkt me nuttige feedback voor een ploeg die zich voortdurend wil verbeteren. Niet meer, niet minder.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@Spruch
Waarom voel je je afgezeken? Omdat je wordt geconfronteerd met het populistische karakter van je post en omdat ik je geen gelijk geef omdat ik een duidelijk andere inhoudelijke mening heb dan jij? Stel je niet zo aan.

En in plaats van fatsoenlijk te argumenteren of te verantwoorden, kom je met een (overigens opnieuw populistische) jij-bak. Word je daar gelukkig van?

simplex

werd dubbele post zie volgende

Laatst gewijzigd
simplex

'@Spruch. Je reactie is duidelijk aan beiden en begrijp ik ook wel.
Frappant is dan wel weer dat je afsluit met vier woorden en een komma. die eigenlijk aan xistnc zijn voorbehouden. Wellicht wel tussen je oren blijven hangen na diverse posts van deze enigszins brutale maar onbehouwen poster.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Spruch Boom was niet blij omdat hij op zijn vingers is getikt en dan gaat uithalen naar de ploegleiding terwijl hij dus zelf in de spiegel moet kijken... en natuurlijk is Twan teleurgesteld maar wat had de ploeg dan moeten doen.... je moet het een renner toch een keer vertellen dat er geen verlenging komt, ik kan me echt niet voorstellen dat hij nooit de bui heeft zien hangen. En de dat Wilco het heel prettig vindt om voor een heel jaar duidelijkheid te hebben is heel persoonlijk maar met alle renners wordt altijd zo'n beetje tot en met de Tour een programma gemaakt en dat is vrij normaal. Dat heeft volgens mij niets met slechte communicatie te maken. En dan nog wijzigen die in het loop van het jaar vanwege allerlei omstandigheden. Vind het allemaal niet heel erg sterk.

EmPeHa

Wij zijn er allemaal niet bij, maar moeten Boom en Castelijns het hebben van een bui zien hangen, of is er afgelopen half jaar regelmatig geëvalueerd? Toch geeft Bouwman bijvoorbeeld ook aan in onzekerheid te hebben gezeten over deelname aan de Vuelta. Dat lijkt mij geen goede basis als voorbereiding. Nu moesten de jonkies misschien wel forceren in de vorige wedstrijden, terwijl nu alle ballen op Kruijswijk moeten.

Spruch

'@xistnc
Nergens zeg ik dat ik me afgezeken voel. Lees mijn post nog maar eens goed. Dat zou ook te veel eer voor jouw post zijn. Ik geef aan dat je probeert mensen af te zeiken. Proberen is mi iets anders dan ook echt kunnen. Dat vind ik triest voor iemand die heel goed op de inhoud discussies kan voeren en veel kennis heeft. Dat heb je volgens mij niet nodig en deze site ook niet. En dat jij het als een jij-bak ziet als iemand je daar op aanspreekt, is wat mij betreft jammer. Net als je verkeerde gebruik van het mode-woordje populistisch.

@simplex
Die laatste vier woorden, bedoelde ik zeker niet zoals jij ze interpreteert, zeker niet tegen rahimns die ik hoog heb zitten. Ik bedoelde het vooral om aan te geven dat ik de ploeg en de ploegleiding het goed vind doen, maar dat ze hier wellicht kunnen verbeteren. Als die vier woorden anders worden geïnterpreteerd, als betweterig oid, dan zal ik dat voortaan achterwege laten.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@EmPeHa Als je een voorselectie hebt dan weten de renners inderdaad pas een week van te voren dat ze zeker zijn voor een bepaalde wedstrijd en dat is echt niet iets wat alleen bij TLJ gebeurd. Ik heb in ieder geval niet van Bouwman gehoord dat hij kritiek had hierop, hij wist dat er pas rond de Binckbanktour een beslissing gemaakt zou worden. En verder weten wij inderdaad niet hoe en op wat voor manier er tijdens het seizoen met renners wordt geëvalueerd over hun prestaties. Maar ik kan me niet voorstellen dat renners geen feedback krijgen op hun presteren.

Spruch

'@rahimns
Het zijn signalen. Ik ben het met je eens dat we niet weten of die signalen terecht zijn. Maar als ze van 4 verschillende renners komen (Bouwman blijkbaar ook), dan heb ik het idee dat daar iets verbeterd kan worden. Dat jij daar een andere mening over hebt, snap ik.

simplex

'@Spruch. Die laatste 4 woorden stonden weliswaar als afsluiting bij @rahimns maar slaan uiteraard op de vele te vele en vaak overbodige posts van xistnc .
Het moet jou toch ook opgevallen zijn net als anderen. Ik lees al 8 jaar dit soort "tussen cliché oneliners" als afsluiting net als diverse andere verbale stokpaardjes.
"Inhoudelijk" is er met genoemde vier woorden uitdrukking trouwens dan weer weinig op aan te merken. ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Spruch Jij interpreteert ze nu alleen als kritiek op de ploegleiding dat is dus ook een mening, maar daarom niet perse terecht. De zaak Boom had toch niets te maken met slechte communicatie maar gewoon met een renner die zich niet aan de afspraken hield en daar dus op gewezen werd. Dat hij verongelijkt reageert is toch zijn emotie maar toch geen signaal dat de ploegleiding iets verkeerd heeft gedaan. Nog steeds baseer je een mening op eenzijdige berichten vanuit de media waarbij je vaststelt dat de ploegleiding slecht communiceert naar hun renners.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@rahimns
Volgens mij was Boom ook teleurgesteld omdat hij zo laat te horen kreeg dat hij niet meeging naar de Vuelta, terwijl hij tot dan toe (en velen met hem, ook op deze site, ook jij) in de veronderstelling verkeerde dat hij wel zou gaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@spruch dat was een aanname van Boom en had hij zich aan de gemaakte afspraken gehouden was hij waarschijnlijk ook gegaan, maar net zoals iedereen wist ook Boom dat pas rond de Binckbanktour de definitieve keuzes zouden worden gemaakt.

ti-raleigh

afgezeken ??

Spruch

'@rahimns
Klopt helemaal, en de vraag is of het communicatief handig was om dat pas zo laat bekend te maken. Zeker als de keuze al aan andere dingen lag die eerder in het seizoen zijn gebeurd.

Spruch

'@xistnc
Je hoeft mij overigens geen gelijk te geven. Gaat mij om jouw 'inhoudelijke' manier van reageren. Daar reageer ik op. Daar vind ik weinig 'inhoudelijks' aan. Anders dan rahimns in dit geval, op wiens reactie ik dan ook graag inhoudelijk inga. En dan kun je volgens mij best behoorlijk van mening verschillen en toch respect voor de ander zijn mening houden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Spruch misschien omdat er in die periode iets was voorgevallen misschien waarop die beslissing is genomen... nogmaals wij weten niet alle in en out en dus is het puur speculeren en dan dus helemaal niet te zeggen of er iets onhandig is gecommuniceerd. Dan moet je dus alle feiten kennen en dan kan je het evalueren... iets wat hopelijk binnen de ploeg wel gebeurd.

Spruch

'@rahimns
Daar hoop ik ook op. Een ploeg die evalueert en aan de hand daarvan verbetert, want het is een goede en leuke ploeg die de afgelopen jaren volgens mij echt met visie veel renners beter heeft gemaakt en zo als ploeg beter is geworden.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@ti-raleigh
:) scherp opgemerkt, moet natuurlijk afgezeikt zijn.

@simplex
Ah, dan begreep ik je inhoudelijk verkeerd.

S. Morgenstern

Vier natte scheten bij elkaar opgeteld geeft nog geen dampende drol die serieus geëvalueerd dient te worden.

simplex

Dank je@vlek voor deze mooie zin en inderdaad ook zeer waardevolle uitspraak.

Fanny

'@Spruch
Quote: Rahimns Het zijn signalen. Ik ben het met je eens dat we niet weten of die signalen terecht zijn. Maar als ze van 4 verschillende renners komen (Bouwman blijkbaar ook), dan heb ik het idee dat daar iets verbeterd kan worden. Dat jij daar een andere mening over hebt, snap ik.

Spruch: Dat van Bouwman is echt grote onzin.
Dan mag je even aangeven waar dat dan wel staat want ik heb het nergens gelezen en ben er benieuwd naar.
Ook dat van Castelijns kan ik bijna niet geloven.
Overigens had ik graag gehad dat Castelijns wel mocht verlengen als knecht van TLJ die toch 2 Giro's redelijk goed als knecht heeft gereden.
Daarnaast was het een sociale jongen die volgens mij goed in de ploeg paste.
Maar goed het is nu eenmaal een beslissing van TLJ die we moeten respecteren.
Maar wie weet halen ze hem volgend jaar toch nog op zoals dat ook met Van Winden is gebeurd.
Ik zie nog wel kansen voor hem bij een gerespecteerde (WT) ploeg.

Ik heb trouwens het idee dat je een kennis, vriend of familielid van Boom of zijn omgeving bent en je daar de misschien de verkeerde signalen van krijgt.
Maar ik mag het misschien mis hebben en ben je gewoon een hele grote fan van Boom.
Je probeerde namelijk fanatiek Boom al een aantal weken in de Vuelta ploeg te krijgen wat gelukkig nmm niet gelukt is want dan was hij de eerste die afgestapt was.
Je wilde zelfs dat TLJ de uiteindelijke selectie voor jou ging terugdraaien ten gunste van Boom.
Nogmaals, en dat ben ik ook met Rahimns eens, Boom heeft domme dingen gedaan, naast ook nog eens slecht voorjaar en verdiende terecht geen definitieve uitnodiging voor de Vuelta.
Hij de schuld allereerst bij zichzelf zoeken als voormalige klassieke klasse renner.
Ja, hij zat in de voorselectie en is op hoogtestage geweest, waar men zich trouwens, van wat ik uit de Belgische wandelgangen heb gehoord, ook aan hem geërgerd heeft maar dat terzijde.
In een voorselectie zitten is nog geen definitieve selectie net zoals dat voor de meeste andere renners, behalve Kruijswijk en Clement, gold.
De renners uit de voorselectie incl Boom wisten dat de uiteindelijke selectie op het eind van de Binck-Bank zou plaatsvinden.
Het is alleen iets eerder besloten omdat men er al eerder uit was mbt Boom en Keizer zodat de uitverkorenen zich alvast konden konden voorbereiden op La Vuelta.
Kruijswijk wilde ook onvoorwaardelijke steun voor hem als kopman in deze zware bergachtige Vuelta waar bijna geen vlakke etappes zijn en daarom is er gekozen voor 4 jonge klimmers als knechten en met superknecht Clement en Bennett.

En wat betreft die 4 jonge renners, waarvoor TLJ heeft gekozen ipv Boom.
Deze jonge 4 renners, waarop hier vooraf op dit forum wel enige kritiek op was vanwege de definitieve selectie , doen het tot nu toe nmm uitstekend in deze zware Vuelta.
Ik denk dat we daar als fan de komende jaren echt veel plezier aan gaan beleven in de grote rondes zowel als knecht en ook als aanvaller.
Ik ben benieuwd of ze ook alle 4 Madrid gaan halen al twijfel ik er eigenlijk niet aan of ze moeten zwaar vallen of ziek worden.
Volgens het interviewtje van Filemon met Clement zijn ze alle 4 bloedfanatiek om te knechten voor de kopman en de superknecht(en) en dat vind ik net als Clement mooi.
Wat ik ook mooi vind is dat er bijna elke dag wel een TLJ in de vlucht zit, en dat is op zich al heel moeilijk omdat de vlucht vaak na pas zeer veel aanvalskilometers gevormd wordt.

Rawolf

Poels wist ook niet zeker welke grote ronde hij zou rijden

EmPeHa

Ik heb niet geschreven dat het kritiek was van Bouwman, alleen dat hij in onzekerheid verkeerde of hij mee zou gaan of niet. Dit gaf hij aan in een interview met de regionale televisie. Persoonlijk zou ik liever zekerheid hebben om op een evenement van 3 weken te kunnen voorbereiden. Je zou dan beter een voorselectie kunnen maken en daarbij aan geven wie eerste keuze zijn en wie reserve. De eerste keuze moeten dan alleen aantonen fit te zijn om mee te gaan.
Veel renners zijn controlefreak. Mensen met zo'n persoonlijkheid moet je meer zekerheid geven om onnodige onrust weg te nemen.
Poels was het hele seizoen niet inzetbaar. Overigens was Poels ook zwaar teleurgesteld, maar die tekent zelf bij bij een manager die dingen in het midden laat. (wel of niet een keer voor eigen kansen mogen rijden).

jerteg

Boom, Clement, Roglic, Campenaerts, Van Hoecke en Van Emden op de WK ploegentijdrit

1 2 ... 376 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.