Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 378 ... 440 441
Loek de Rooij

'@Netraam, dat kan natuurlijk een verklaring zijn, maar de vraag aan Spruch triggerde die gedachte bij me. Vragen kan geen kwaad lijkt me. Fanny is niet verplicht tot antwoorden als hij/zij dat niet wil.

EmPeHa

Joris Nieuwenhuis komt ook 'hier' uit de regio.

Yeez

Net zoals fabio jakobsen en sjoerd bax bij mij uit de buurt komen ;)

achtpuntzes

in die optiek zou heel wielerflits uit de buurt van Gesink moeten komen, want ik heb het gevoel dat iedereen extra op hem let. :p

Netraam

Achterhoek naar Randstad is toch een stukje, maar ik denk dat ze het in Aalten erg leuk zouden vinden als blijkt dat mensen uit het grote Amsterdam aan ze denken :P

Fanny

'@luckyloek
Nee, ik ben géén familie of kennis van Bouwman en woon er ook niet in de buurt. Ik woon in een heel ander deel van NL.
Ik vind het wel een leuke jonge renner die alles redelijk goed kan behalve in een peloton sprinten.
Ik ben een fan van TLJ zoals de meeste hier en mijn voorkeur gaat dan vooral uit naar de jonge renners van TLJ waaronder o.a. Bouwman, Tolhoek, Vermeulen, de Tier, Oliver enz.
Daarnaast gaat mijn voorkeur dan vooral uit naar de AK renners, de klimmers en de tijdrijders van TLJ.
Ook vind ik het interessant hoe de individuele renners omgaan met het presteren in teamverband en hoe de oudere renners omgaan met de jonge renners.
Ik heb niet zoveel met sprinters maar als TLJ wint met een sprint vind ik natuurlijk heel mooi.
Ook ben ik in de loop der jaren een enorme fan geworden van Gesink want dat vind ik echt een klasbak van een renner en trainingsbeest die heel veel pech heeft gehad in zijn wielerleven maar ook in zijn privéleven en vind het telkenmale knap dat hij dan weer terug weet te komen.
Daarnaast vond ik het heel jammer als TLJ fan dat de nog steeds jonge Kelderman vertrok bij TLJ omdat hij nmm veel in zich heeft wat betreft ITT en het AK.
Ik ga vaak naar wielerevenementen en -wedstrijden in binnen en buitenland en dan hoor ik wel eens wat uit de vaak Belgische wandelgangen en spreek ik ook weleens renners, ploegleiders en mecaniciens van TLJ tijdens deze evenementen en koersen.
Daarnaast kijk ik veel op internet en lees ik veel wielernieuws in de kranten en tijdschriften.

Rawolf

Ik ben wel benieuwd, wat zijn de Belgische wandelgangen?

jvh93

Lobato valt toch wel tegen vandaag hoor, zelfs van asbroeck kon meesprinten maar lobato was in geen velden of wegen te bekennen ondanks dat de jonge jongens heel se dag meegedraaid hebben op kop

Jero10

Tja.. dan werkt je ploeg de hele dag voor de sprint, rijd je niet eens in de top tien. Wat een miskoop die Lobato.

MarcelGr91

Ik las dat Lobato tijdens de rit bij de medische wagen is geweest. Geen idee waarom, maar zal er vast iets mee te maken hebben. Dit zou juist zijn terrein moeten zijn.

Kruijswijk wel in het eerste gedeelte. Doet mij toch meer en meer vermoeden dat hij verbeterd.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 Ik las in het live verslag dat Lobato zich een keer bij de dokter was, dus die zal denk ik toch wat zijn tegen gekomen.

kelderfan

Volgens mij deed TLJ niet mee voor de etappewinst. Wel werd Kruijswijk door Clement goed voorin afgezet.
Kelderman is ook bij de les en staat inmiddels op de 4e. stek.

Timothy12

Maar dat was al best vroeg in de etappe en als hij echt wat had gehad, dan hadden De Tier en Tolhoek niet hoeven rijden. Denk dus dat hij gewoon totaal verkeerd geplaatst zat en op een gegeven moment liet lopen.

kelderfan

Tom Van Asbroeck is misschien ook weer te bewegen om terug te keren bij TLJ. Kan hij voor Van Poppel de sprint aantrekken.

Jotto-Lumbo

Ik ben benieuwd naar Kruijswijk de komende dagen. Maakt echt progressie, is ook weer heel attent. Dat is vaak een goed teken bij hem. Daarnaast komende zwaardere ritten aan die hem beter gaan liggen. Scenario lijkt een beetje op die van de Giro van 2 jaar geleden. Daar kon hij de laatste week met de beste mee en werd uiteindelijk 7de in het ak.

kelderfan

Het moet van Kruijswijk komen denk ik, want de kaart Lobato zullen zij niet meer trekken. Door de val van Lindeman vandaag en Olivier gisteren moesten Tolhoek en De Tier kopwerk gaan doen om de sprint voor Lobato mogelijk te maken.
Die jongens konden nu niet meer helpen om Kruijswijk te beschermen in de finale. Die Clement is toch een gouden greep geweest om die binnen te halen. Een extra klimondersteuner a la Stef Clement zou niet verkeerd zijn nu in 2018 de aantallen renners per team worden teruggebracht in WT-koersen.

Yeez

'@kelderfan lees het laatste interview van van Asbroeck maar eens over tlj. Die komt niet terug ;)

Klootje Kriekeljon

Kelderfan, jij denkt serieus dat TLJ voor iets anders dan Lobato achtervolgde vandaag? Wow.

Fanny

'@kelderfan
Alstublieft niet.
Hij heeft zich nog niet zo lang geleden heel negatief uitgelaten over TLJ.
Lekker bij Cannondale laten zitten. Dat soort figuren moet je niet terug willen halen, als hij dat al zou willen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lobato inderdaad ziek, had vannacht maagklachten... bij aanvang van de etappe ging het dus nog wel, later in de etappe werd hij dus weer minder. Het is niet anders. Verder lijkt Steven steeds sterker te worden.

Rawolf

Ik zeg maar is wat:

Steven kan beter voor een etappe zege gaan ipv een top tien plek. Kan die z'n palmares wat mooier maken en het geeft moraal voor Giro volgend jaar.

lemmens

Grappig dat Van Asbroeck zijn opmerkingen over TLJ hier totaal worden weggewuifd, terwijl het gewoon goed zou kunnen dat TLJ hem inderdaad erg slecht behandelde. Maar ja, op dit forum moet je niets anders verwachten natuurlijk.

jvh93

Als je niet de kwaliteit hebt die van je verwacht werd en je daarom opgesteld word in de mindere wedstrijden is het niet gek dat je zegt dat je slecht behandeld wordt. Een voetballer die bijna geen kansen krijgt omdat hij niet voldoende kwaliteit voor in het team heeft zou ook zeggen dat ze hem slecht behandeld hebben door hem geen kans te geven. Neemt niet weg dat het uiteraard mogelijk is dat hem andere dingen voorgeschoteld zouden zijn. Maar Van Asbroeck terug naar Lotto Jumbo lijkt me wel 1000% uitgesloten.

kelderfan

'@jessevdalen
Dat verhaal ken ik en ik had ook veel meer van hem verwacht; dus ja hij hoeft ook niet terug te komen.
Ik dacht, ik gooi maar eens balletje op.

xistnc

Het is dit jaar toch opnieuw weer niets bij Van Asbroeck? Zelfs in een Vuelta zonder sprinters komt hij er in de sprints niet aan te pas. Een keertje derde, vijfde en zevende, nou, wauw, jippie. Rest van het jaar: 4e in een ritje in Belgie, 4e in een ritje in Noorwegen.

Het is nu zelfs allemaal nog veel minder dan de twee jaar bij TLJ. In het eerste jaar bij TLJ reed hij ook flink wat grote koersen, inclusief de Vuelta. De ereplaatsen, nog best een aantal, die hij behaalde waren echter weer in kleinere koersen zoals hij ook deed bij TSV. Die ereplaatsen zijn er nu zelfs amper.

Maar waarom is hij nu opeens weer in the picture?

1 2 ... 378 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.