'@xistnc
Hij {Tom Van Asbroeck} is niet meer in beeld bij mij en ik denk ook niet bij TLJ; dus geen paniek.
Laat TLJ eerst maar Van Poppel en Van Baarle binnen hengelen en daarnaast nog 1 sterke renner bergop.
Maar wat denk jij van de teams voor Quebec en Montreal. Ik lees als voorlopige lijst
Kopman Maarten Wynants met Battaglin, Castelijns, Leezer, Martens, Roosen, Tankink en Vermeulen. En een leuk detail voor allemaal de 1e. keer.
Ik zie alleen Battaglin, Martens en Roosen uitrijden.
1 september 2017 om 17:32 @kelderfan
en 3 uur later
1 september 2017 om 20:44 @Kelderfan
En ondertussen zo'n 10 reacties die eigenlijk dus niet hadden gehoeven ;)
wat betreft van Baarle verwacht ik ook dat hij gewoon bij Cannondale blijft. Las vandaag dat de renners en ander personeel bericht hadden gehad dat er mogelijk iets heel moois aan zat te komen. Krijgen ze niet voor niets, ga er niet vanuit dat ze zoiets zeggen en met de emoties van mensen gaan spelen als er niet echt iets aankomt. Van Poppel zal al een geweldige versterking zijn voor de klassiekers en sprints, ben benieuwd met wie ze nog meer aan komen
'@kelderfan als dat de voorlopig lijst is, kunnen ze beter niet gaan, wat heeft een Wynants, Castelijns en leezer in zulke koersen te zoeken. Jammer dat Roglic niet meegaat, maar kiest voor de Tour of Britain. Ik denk dat ze genoodzaakt waren met deze renners de oversteek te maken, er waren geen geschikte renners meer voor zulke toch zware wedstrijden.
'@lemmens
Slecht behandelde? Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar had hij het er niet over dat hij altijd leadout was en nooit voor zichzelf kon sprinten?
Van Asbroeck werd binnengehaald als winnaar van de Europe Tour, maar ook toen al viel op dat hij vaak top-10 reed maar nooit won. Voor een sprinter is dat niet echt knap. En dat blijkt dus ook, hij is gewoon niet zo goed. Wel als knecht trouwens, op de kasseien.
Vandaag de zware bergrit naar de Sierra de la Pandera waar een nog jonge Gesink in 2009 enorm goed bezig was.
Wat is het jammer dat deze klasbak niet aan de Vuelta 2017 deel kon/kan nemen als hij dat had gewild en gekund.
Maar ik heb vandaag alle hoop op Kruijswijk gevestigd want volgens mij is hij gezien de etappe van gisteren weer goed in orde.
Misschien toch maar gaan voor een vroege vlucht en dus ook kans op een etappeoverwinning.
Ik denk dat ze hem in eerste instantie wel laten gaan omdat hij bijna 6 minuten achterstand heeft op Froome.
Natuurlijk dan wel wat helpers van TLJ mee (vooruit) sturen.
Benieuwd wat de tactiek vandaag zal zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=bjctO9nkz-Q
En de negatieve koos is weer terug omdat er nog geen etappe-overwinning is behaald en het klassement niet loopt zoals gehoopt voor kruijswijk. Ouwe azijnzeiker dat je dr bent.
On: ik verwacht niet dat kruijswijk direct mee zal kunnen doen om de ereplaatsen, en dus lijkt het mij dat ze weer iemand mee gaan sturen. Hoop dat tolhoek nog een keer mee kan Komen, valt enorm positief op (ondanks weinig media aandacht omdat oomen het ook goed doet)
'@fanny Je komt nu in een fase dat andere renners ook hun plekje in de top 10 willen en dus zal Froome er misschien niet zoveel moeite mee hebben maar ploegen als BMC en Astana toch wel iets meer. Dan heb je nog het probleem dat een eventuele kopgroep die voor de dagzege wil gaan dus voldoende tijd wilt hebben en met een Kruijswijk in de kopgroep gaan ze nooit 7 of 8 minuten voorsprong krijgen laat staan nog meer. Dus die willen zo'n renner er al helemaal niet bij hebben. Steven zal gewoon in het peloton moeten blijven zitten, hopen op goede benen zodat hij op die laatste klim mee kan en er renners tussenuit gaan vallen zoals Roche en Van Garderen of op superbenen zodat hij daar zelf kan aanvallen...
'@ti-raleigh
Bij mij zit helemaal niets diep, maar verbaas me hier over de naïeviteit van het gros van de mensen die hier iets posten.
Al blij zijn dat er iemand in een kopgroep zit.
Namen noemen van renners die ingelijfd moet worden, wetende dat niemand naar deze ploeg toe wil.
Als slaafjes achter de man aanlopen die zich Rahimns noemt.
Maar ga lekker door zo, ik vermaak me geweldig en mijn vrouw vraagt wel eens waarom ik nu weer zit te lachen.
Dus ik denk dat jij, ti-raleigh, beter zelf hulp kunt zoeken en je blikveld iets verbreden.
Iets meer in het leven van de werkelijkheid gaan staan
Oeps, Oomen is afgestapt, weer meer kans voor jullie kopman
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.