Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 381 ... 440 441
xistnc

Ook vandaag wens ik je weer een fijne dag, Koos!

jvh93

Heel benieuwd hoe de jonkies van TLJ het vuurwerk vandaag gaan verteren. Korte etappe met 3 pittige beklimmingen. Kan vandaag ook wel eens een cruciale dag worden voor Kelderman, zo zonder ondersteuning gaat hij hetzelfde krijgen als Kruijswijk vorig jaar in de Giro.

tendam

'@koosr1946
Kelderman is deze Vuelta al meermalen gevallen... dat hoort bij de renner Kelderman.

Tevens snap ik niet waarom types als jij die ploeg TLJ zo intensief volgen, terwijl je er overduidelijk een enorme hekel aan hebt. Wat is daar leuk aan? Het is toch je vrije tijd?

Laatst gewijzigd
Koosr1946

'@tendam

Ik volg dit forum en zeker deze ploeg niet.
In mijn optiek is een forum een instituut waar voor- en tegenstanders iets mogen schrijven.
Dus ook negatieve dingen mogen geplaatst worden.
Als je hier een negatieve noot plaatst wordt je neer gemaaid.
Je moet hier dansen naar de pijpen van een paar betweters die vaak tegen beter in iets zeggen.
Dus dat is de reden dat ik hier regelmatig iets neer zet en dat zal ook zo blijven.
Dat is mijn invulling van mijn vrije tijd.
Ik hoop ook dat Kruijswijk het goed doet, maar om de renner en niet om de ploeg met die pseudo leiding (bla bla bla bla bla)

Spruch

'@jvh93
Er is wel een groot verschil tussen de positie Kruijswijk vorig jaar en Kelderman vandaag. Als je in de leiderstrui rijdt, gaat iedereen bij elke aanval naar jou zitten kijken. Dat breekt je dan op een gegeven moment op. Kelderman heeft niet de leiderstrui en kan daardoor vaak van anderen profiteren die het gat dicht rijden. Dat zag je gisteren wat mij betreft heel mooi. Daarnaast heeft Kelderman een stuk minder plichtplegingen en is de druk ook minder groot als je niet in een leiderstrui rijdt.

gardeyn

'@koos: het doel van een forum is om positieve of negatieve opmerkingen te voorzien van argumenten.
En jouw bijdrages (vooral gebaseerd op onderbuikgevoelens) zijn vaak makelijk te voorzien van argumenten die inderdaad jouw stellingname onderuit maaien.

Bulcke

Toch bijzonder. De ploeg niet volgen, maar wel een heel sterke mening hebben over de leiding.

ti-raleigh

'@ koos
Je volgt de ploeg en dit forum dus niet. Aha, ik dacht al.
Maar als je nou dit forum wel had gevolgd, had je ongetwijfeld andere conclusies getrokken. Want alles wordt hier besproken, zowel positief als negatief. Maar de meesten komen hier met argumenten. Mensen die alleen schoppen om het schoppen heb ik een hekel aan. Daar heb ik geen pilletjes voor nodig.

klassementsrenner

Ik verwacht eerlijk gezegd vandaag geen Tolhoek, de Tier of Olivier in de aanval, Ze gaan eerder kijken hoelang ze mee kunnen en kijken of ze daarvan sterker worden voor de toekomst. Ik weet niet hoe gezond Bouwman zich voelt want ik las dat hij ziek is/was. Dus niet iedereen straks gaan klagen als er weer niet van tlj renner in de kopgroep zit!

Niklas

De laatste weken lees ik de reacties van @koosr1946 anders. Ik kom niet meer bij van het lachen. IJzersterk zoals hij een sneu typetje neerzet!

ti-raleigh

'@ klassementsrenner
Ik verwacht vandaag wel iemand mee. Het parcours van vandaag ligt Steven wel, dus iemand vooruit zou wel handig zijn. Misschien hebben ze gisteren 'gespaard' om vandaag alles op alles te zetten om mee te zitten.

T80JZ

In een interview in Procycling zegt Kelderman: "Ik moest gewoon nieuwe mensen om me heen hebben, andere uitdagingen aangaan. Wat dat betreft is Sunweg de perfecte omgeving."

Leuke reportage over Kelderman in het NRC van 21 augustus j.l. ‘Als iemand een grote ronde kan winnen, dan is het Wilco Kelderman’ https://www.nrc.nl/nieuws/2017/08/21/altijd-de-belofte-nooit-de-grote-man-12600830-a1570555.

Of Boom gemist wordt in de Vuelta weten we niet. Misschien had hij Lobato aan een etappe overwinning kunnen helpen, misschien had hij zelf een etappe kunnen winnen. Hij had meer voor de ploeg kunnen betekenen dan Bennet, die na zijn virusinfectie in de Tour zich nauwelijks kon voorbereiden op de Vuela en daardoor beter thuisgelaten had kunnen worden.

ti-raleigh

Geen TLJ'er in de kopgroep. Tot zover mijn vooruitziende blik :-(

MarcelGr91

Maar goed ook, lijkt erop dat Astana Lopez naar een 2e ritzege wil brengen.

Fanny

'@T80JZ
Bedankt voor het plaatsen van het leuke interview over Kelderman.
Mooi dat hij ook bleef trainen met zijn oude ex kamergenoot van Emden.
Indien hij vandaag goed rijdt zie ik zeer goede kansen voor deze ex TLJ renner op een podiumplaats in de Vuelta.
Maar hij moet dus de komende dagen niet ziek worden net als zijn collega's want er waait duidelijk een virus in het peloton.
Volgens zijn ploegleider van Dongen hadden ook de ploegen van o.a. Bora en TLJ er last van.
Dit wordt o.a. bevestigd in een interview van gistermorgen in het AD met Bouwman.

https://www.ad.nl/video/production/in-het-wiel-vuelta-2017-koen-bouwman~vp7818

MarcelGr91

Kruijswijk in de aanval. Sprong achter Bardet en A. Yates aan.

Rawolf

In het kleine peleton nog Tolhoek de tier en Bouwman. Waar is clement?

Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber die is al gelost

kelderfan

'@rahimns
Clement zit er wel bij?
Update het lijkt erop, dat hij de leidersgroep nu moet laten gaan. Clement dus.

Laatst gewijzigd
klassementsrenner

Dapper gestreden van Kruijswijk, niet geschoten altijd mis. Mooi dat hij het probeert, Misschien later nog een poging, als daar energie voor is te minste

klassementsrenner

Kruijswijk is nu 12 in ak ben benieuwd hoe hij het doet dinsdag in de tijdrit.

Rawolf

Kruijswijk nu 12e, kan de la Cruz nog wel voorbij swz dan sta je op 11. Dan hopen dat nieve een slechte dag heeft zodat Poels vroeg moet knechten en dan sta je in de top10. Dan heb je nog meintjes die vandaag weer sterk was maar daarop kan je tijd pakken in de tijdrit. Zal vast nog wel iemand tussenuit vallen, aru als die voor Lopez gaat rijden, Woods die weinig ervaring heeft als klassementsrenner. Zakarin/Lopez/Kelderman die vaak vallen.

Conclusie: kruijswijk eindigt de Vuelta rond plaats 9

Rawolf

Groenewegen op 2 min in tour of britain, ik daar wat gebeurt?

mooiman

'@ random: en moeten we daar dan enthousiast over worden?

Ik blijf van mening dat Kruiswijk 1x de kans heeft gehad een grote ronde te winnen en dat een volgende kans niet voorbij gaat komen. Hij gaat ook geen grote progressie meer boeken denk ik. Dus maximale is plek 4 tot 7

Yeez

'@randomliefhebber nee er gewoon afgereden

1 2 ... 381 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.