Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 403 ... 440 441
TiesW

'@jessevdalen, aha. Dacht dat die overgang toch niet helemaal zeker was, helaas.

gardeyn

'@jellegroot: veel DNF-jes dit jaar en lijkt mij een mindere versie van Lobato.

Een van de twee zal wel Sepp Kuss zijn (staf TLJ volgt hem op Twitter, net als bij Powless).

zie dat Sander Kruis na Kuss ook Nathan Brown is gaan volgen. :)

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Keukeleire?

Hermannmg

Die Floris Gerts rijdt de laatste tijd ook erg goed en finished vaak van voren. In Engeland bijna elke dag top 10/20. Lijkt me toch een prima knecht ter vervanging van Castelijns/Capenaerts en Vermeulen mits hij niet te duur is. Lijkt me overigens wel duidelijk dat hij zich in de kijker wil rijden omdat zijn contract afloopt.

TiesW

'@hartstikkebedankt, Keukeleire gaat waarschijnlijk naar de belgische Lotto

Jellegroot

'@Gardeyn je hebt gelijk zijn resultaten vallen vies tegen.

kelderfan

'@Netraam
Ik baal ook, dat Alexey Vermeulen moet vetrekken; 't zal wel weer komen, omdat de teams kleiner moeten worden door de UCI-regelementen.
Het wordt nu zoeken bij de emails.
Tot nu toe 2 neo's en misschien een 2e. sprinter erbij. Ook de verlenging van de Tank is dan apart in dit verhaal.
Die nieuwe man moet wel heel speciaal zijn om echt te kunnen zeggen, dat 't team sterker wordt.
Het zal weer moeten komen van die jonge garde, die volgend seizoen de gaten moeten opvullen.
@TiesW
Ik denk ook, dat de overgang wel erg lang op zich laat wachten; dus Victor sluit nog niet uit.

Yeez

'@gardeyn als het voor die laatste plek tussen Kuss en Brown gaat altijd voor de eerstgenoemde gaan. Die is ruim 3 jaar jonger (1994 om 1991) en rijdt nu al vele malen beter dan Brown. Zowel in klassementen als bergop.

gardeyn

'@jesse: idd. Voor Brown zou je volgens mij net zo goed Vermeulen kunnen houden.

(maar dit is informatie op basis van volgers op twitter! wellicht sla ik geheel de plank mis)

Wielerfan1987

Volgens mij had ik trouwens op Sporza gehoord dat Keukeleire al verlengd had bij Orica??

hartstikkebedankt

Wat denken jullie van Felix Grossschartner van CCC Sprandi Polkowice: 23 jaar, bovengemiddelde klimmer en aardig goede tijdrijder. Kan geen geruchten vinden over andere ploegen, behalve dat hij vertrekt bij CCC.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Hartstikke bedankt, lijkt me niet dat ze die halen want dan hadden ze net zo goed Vermeulen kunnen behouden. Renner 27 word een man voor de sprinttrein of een type keizer of een man voor het voorjaar denk ik.

Yeez

Die ging toch naar Bora?

tendam

Misschien waren Kuss en Brown opties totdat Powless tekende. Het is duidelijk zoeken naar een Amerikaan met enig talent die bij LottoNL wil rijden. Amerikanen zijn gewild om sponsorredenen, dus dat ze Powless hebben kunnen halen is al heel wat.

Sandy Casar

Ik heb zo'n vermoeden dat TLJ ook praat met Niklas Eg. De nummer 3 van de ronde van de toekomst. Hij geeft zelf ook aan dat er een WT team geïnteresseerd is en dat die volgende week meer hoort. Jonge getalenteerde klimmer.

Romāns Vainšteins

Die hele Vermeulen nog nooit gezien ik.

Dan moet je wel een hele goeie hoogtestagesfeermaker zijn om verlenging te krijgen.

Netraam

'@RV
Regelmatig goed gereden in tijdritten, en was ook mee die etappe in de Dauphiné die Bouwman won.

tdola

Kung of dylan theuns zou hele leuke 27e renner zijn maar onhaalbaar ben ik bang. Zou serge pauwels kandidaat zijn?

Yeez

'@casar eg zou een hele goede zijn. Die was bij de junioren een van de grootste talenten ter wereld. Is lang erg ziek geweest en laat nu (nog steeds pas 22!) zien tot de beste klimmers ter wereld te behoren in zijn categorie.

Jellegroot

'@tdola Serge Pauwels is serieus een goede optie en heeft nog geen contract voor volgend jaar!

Noud89

Edmondson?

Netraam

Edmondson heeft dat probleem met de no-needle overtreding natuurlijk, lijkt me niet handig om die nu te contracteren.

EDIT: of bedoel je Alex van Orica? Denk dat ze die niet zomaar laten gaan.

Laatst gewijzigd
Noud89

Alex, is nog zonder contract in ieder geval, zou ik echt een mooie aanwinst vinden. Maar zal wellicht niet echt weg te halen zijn bij Orica, al vind ik het toch opvallend dat er al behoorlijk veel contracten verlengd zijn en dat Edmondson daar nog niet tussen zit.

TheArt

Edmondson zou in mijn ogen een prima aanwinst zijn, maar het is natuurlijk puur speculeren. Deed het dit voorjaar bijzonder goed in het Vlaamse werk (Panne en RVV) en is iemand die perfect in de trein van Groenewegen of Van Poppel past.

Yeez

Die laten ze bij orica echt niet gaan.

1 2 ... 403 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.