Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 406 ... 440 441
gardeyn

'@random: eens, maar ik vraag me af of Vanendert dan de meest logische naam is.
Hij heeft dit jaar redelijk gereden in de heuvelklassiekers, maar heeft verder geen enkele WT-ronde uitgereden en geen grote ronde gereden.
Vorig jaar 92e in de Giro... Dat toont ook niet dat hij een meesterknecht zou kunnen zijn voor een klassementsman. Vanendert lijkt me dan een gevalletje De Weert/JVDB, waarbij iedereen achteraf concludeert: dat hadden ze beter niet kunnen doen.

Netraam

Ik waarschuw wel vast: Dan krijg je wellicht dezelfde situatie als met Boom.

Je wil iemand die binnen het budget past, in het verleden aangetoond heeft te kunnen winnen en niet bang is om te knechten? Dan kan je beter genoegen nemen met wisselvallige prestaties want iemand die daar consequent aan voldoet is veel te duur.

EDIT: Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat Vanendert een bewezen winnaar is, maar hij past wel binnen Nederlandstalig, ervaren, redelijke klimmer.

Laatst gewijzigd
tdola

Vandaar dat ik eerder pauwels opperde, maar dus de vraag of ie wil/kan?

Yeez

'@defietser en Lucas Hamilton is inderdaad naar Orica ;)

xistnc

Nu ze Powless aangetrokken hebben, lijkt het me onhandig om ook Pauwels te contracteren.

Yeez

'@xistnc ivm met de namen? ;)

defietser

'@jessevdalen bijzonder jammer

tdola

Van hoecke vandaag nog in kampioenschap van vlaanderen, terwijl zondag in ploegentijdrit?

tdola

Nee dus, pcs niet crrect zie ik op twitter van tlj.

S. Morgenstern

Lijkt me niet. Neem aan dat die ploeg ondertussen al in Noorwegen zit.

tendam

Zeker die Denen zijn vaak bij de beloftes en junioren in het voordeel tegen jeugdgenoten omdat ze gewoon een fysieke voorsprong hebben qua kracht. Met regelmaat lijken er gigantische talenten uit Denemarken te komen die vervolgens bij de profs nauwelijks doorontwikkelen.

Ach ja, dat werd ook altijd over de Nederlanders gezegd die bij de Rabo opleidingsploeg vandaan kwamen. En moet je nou eens kijken... het blijkt dat zo'n generatie toch even de tijd nodig heeft.

Dit soort wijsheden wordt altijd uiteindelijk ontkracht, dat zal bij die Denen en Noren ook wel gaan gebeuren. Het is wel jammer dat tot die tijd de opleiding van die gasten de grond in wordt geschreven, waardoor we nu in Nederland die fantastische voedingsbodem van talent moeten missen.

achtpuntzes

generaliserende opmerkingen maken over renners van landen die zo dicht bij elkaar in de buurt liggen is nogal dom en zegt vooral iets over degene die dat stelt. 'hullie hebben andere genen' gaat in ieder geval totaal niet op. het is gewoon toeval, meer niet.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdaalen
Sepp Kuss en Neilson Powless combineert ook beter dan Powless en Pauwels; de laatste combi lijkt ook teveel op elkaar.
Het lijkt mij ook handiger om Kuss erbij te halen {al snap ik dan niet waarom Vermeulen moet opstappen}; omdat Bouwman, Tolhoek en misschien ook wel Olivier/De Tier naar de Giro 2018 zullen gaan en dan heeft Gesink en Bennett te weinig steun in de ToC met Olivier/De Tier en Powless

kelderfan

Anders Skaarseth is met z'n 22 jaar ook wel toe aan een overstap; hij doet 't ook goed in 't Vlaamse werk en daarnaast kan hij de heuvels ook goed verteren.
Le Tour de Bretagne Cycliste was de beste jeugdrijder en de nr.2 in 't AK. Hij samen met Jansen?

Noud89

'@ten dam

Hopelijk is het onzin, die Denen zijn over het algemeen wel leuke coureurs om te volgen. Maar voorlopig is die doorontwikkeling bij de profs vaak wat minder. Net als dat Italianen en Spanjaarden juist pas vaak opkomen bij de Profs. Wellicht toeval, en wellicht toch iets te maken met hoe er getraind/gekoerst wordt in combinatie met een fysiek voordeel in de jongere jaren. Maar er zal ongetwijfeld een keer een generatie Denen komen die wel volledig doorbreekt.

8.6 vind jij het oke als ik je vanaf nu volledig negeer met je denigrerende reactie? Al de zoveelste keer dat je door dit soort irritante posts een confrontatie lijkt te willen zoeken met een ander forumlid. Je kunt het ook met me oneens zijn zonder gelijk termen als dom & 'dat zegt vooral iets over degene die dat stelt' te moeten bezigen.

Laatst gewijzigd
Jellegroot

Hieronder de link van het interview met Victor Campenaerts. (over de ploegentijdrit met Lotto nl zondag)
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170912_03068022

Laatst gewijzigd
TiesW

'@jellegroot, mooi interview. Heb het idee dat 'ie TLJ toch met best een fijn gevoel verlaat..

kelderfan

'@jellegroot
Bedankt voor de link en een leuk interview met Campenaerts. Waarom die gaat vertrekken is mij nog een beetje onduidelijk.

xistnc

Omdat hij bij Lotto-Soudal het dubbele kan verdienen. Hoe duidelijk wil je het hebben?

kelderfan

'@xistnc
Bedankt voor de info; maar het dubbele is dat wel duidelijk. Dan gaan alle toppers direct aan de wandel toch.

xistnc

Het ging nu specifiek over Campenaerts toch? Hou het daar dan bij.

Charlie33

Ik vind al jaren dat Edvald Boasson Hagen erg goed bij ons zou passen. Wat vinden jullie? Is hij haalbaar?

Imbatido

Eg naar Trek-Segafredo, kan dus doorgestreept worden.

Noud89

Boasson Hagen past overal goed. Is zeker haalbaar als je Gesink en Groenewegen laat vertrekken en zo budget voor hem vrijmaakt om hem absolute kopman van het team te maken in sprints en het voorjaar.

Nee dus. ;)

ghostwriter

Als LottoNL een talentvolle klimmer aantrekt dan hoop ik dat het Power is. Het talent wat die jongen (voordat hij werd gediagnoseerd met een beenmerg oedeem) heeft laten zien is niet verdwenen. Roglic heeft laten zien dat als er van nature een grote motor in iemand zit dat er op een latere leeftijd ook nog uit kan komen. Daarbij is Power natuurlijk pas 22 jaar oud en heeft hij nog genoeg tijd om zijn potentieel te vervullen. LottoNL moet hem net als Eenkhoorn een driejarig contract aanbieden met een goed plan hoe ze hem in die drie jaar verder gaan helpen. Laat hem onder andere met Gesink (die als geen ander weet hoe je op topniveau terug moet komen van zware blessures) op trainingskampen gaan.

1 2 ... 406 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.