Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 407 ... 440 441
Laatste man

Die gaat erg positief weg. Zo kan het dus ook. Vrees voor hem dat ze bij LottoBe wel wat weinig aan tijdrijden doen. Is toch wel zonde.

kelderfan

'@Imbatido
Vandaar dat TLJ Kuss volgde of volgt; jammer maar wel begrijpelijk dat Eg naar Trek gaat. Gelukkig dat TLJ wel Neilson Powless heeft kunnen halen, dat mag dan ook wel gezegd worden.
TLJ met Eenkhoorn en Powless; Sunweb met Jai Hindley  en Michael Storer ; Trek met Eg; Orica met Lucas Hamilton; Sky met Egan Arley Bernal , Kristoffer Halvorsen , Christopher Lawless. Dat wordt leuk direct met al die talenten erbij in 't WT-gebeuren. 
@LM
Die gaat zeker positief weg naar Lotto Soudal en zeker als je volgens betrouwbare bronnen het dubbele kan verdienen.
Eigenlijk hoor je bij Alexey Vermeulen ook geen verkeerd woord.        

kelderfan

Alexey Vermeulen gaat ook mee naar Bergen; hij vervangt Bookwalter in team USA; bron: cyclingnews.

ghostwriter

Ik denk dat het voor LottoNL vooral belangrijk is dat ze in de toekomst weer een opleidingsploeg hebben. De ploeg kon lang bijna elk grote talent van Nederland contracteren omdat ze al bij de opleidingsploeg zaten. Gesink, Mollema, Kruijswijk en Kelderman waren allen absolute toptalenten toen ze een contract kregen. Dat kunnen we van recentelijk aangetrokken Nederlandse talenten als Bouwman en Tolhoek jammer genoeg niet zeggen. Ik vind het opmerkelijk dat Plugge geen bedrijf heeft gevonden wat zo'n opleidingsploeg zou willen sponsoren.

kelderfan

Jammer voor Groenewegen maar net geslagen door Gaviria.

Lebbes

Mooie finale gezien, maar ligt het aan mij of word het treintje van tlj niet een paar keer heel gemakkelijk ontregeld. Jammer dat Groenewege in de laaste 50 m werd verslagen

kelderfan

'@ghostwriter
Helemaal met je eens. Hopelijk wordt 't in de toekomst bewaarheid. Het lijkt mij heel belangrijk voor de toekomst om talenten weer bij elkaar te brengen, want dan kunnen die talenten ook een beter programma rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zou ook heel graag weer een sterke opleidingsploeg willen zien, maar we moeten niet vergeten dat we met rabobank heel veel geluk hebben gehad. Ga maar een sponsor vinden die een miljoen wilt steken in een continentale opleidingsploeg. Want dat was Rabobank aan die ploeg kwijt.

kelderfan

Ik zie net de opstelling voor de Primus, maar dat klopt voor mij niet:
TLJ zegt met Groenewegen, Castelijns, Jansen, Keizer, Martens, Wagner, Wynants en Vermeulen; waarom geen Leezer?
Vermeulen is geselecteerd voor 't WK in Bergen en dat gaat niet samen denk ik.

Noud89

Dat gaat prima samen als je geen TTT moet rijden hoor. Trentin start morgen ook gewoon in de Primus, lijkt me ook niet verkeerd voor Trentin om nog één koersdag te hebben tussen de Vuelta en de WK-wegrit.

Rawolf

Dat tlj geen opleidingsploeg meer heeft is niet gek, opleidingsploeggen gekoppeld aan profploegen verdwijnen. Je ziet het nu weer met BMC en qs doordat de grote talenten van zo'n opleidingploeg niet altijd voor de profploeg kiezen. Bv sivakov(BMC dev) -} sky

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee, dat lijkt me ook geen probleem, alleen als hij de ploegentijdrit had moeten rijden... maar dan had hij vandaag er ook niet bijgezeten. Heeft nog alle tijd.

kelderfan

'@Noud89
Je hebt een punt; want hij rijdt alleen de wegwedstrijd voor team USA. Als ik dat artikel lees, dan zal Alexey geen probleem hebben een team te vinden.

Wielerfan1987

'@Ghostwriter

Dat Rabobank de grootste talenten van haar eigen opleidingsploeg kon binnenhalen zal ongetwijfeld ook te maken hebben gehad met het salaris dat ze die jongens konden bieden.
Maar die gouden tijden zijn voorbij.
Vandaag de dag is geen talent in welke opleidingsploeg ook nog veilig voor het grote geld van Sky

kelderfan

Toch heeft Plugge zelf een balletje opgegooid in relatie tot een opleidingsploeg.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan omdat hij wel een opleidingsploeg wil, maar voornamelijk in de hoop dat mogelijk geinteresseerde partijen (sponsors) hem zouden benaderen.

Wielerfan1987

Om mij ook maar even te mengen in de discussie over de laatste renner.

Sepp Kuss

https://rallycycling.com/team/sepp-kuss/

Hier staat dat hij dus pas in 2016 prof werd bij Rally Cycling, voor die tijd beoefende hij voornamelijk mountainbiken (zowel binnen Amerika als internationaal) en andere sporten als Skieen en kajakken.

Weer een talent dat pas relatief kort koerst, aanleg voor klimmen.

Zou wel typisch een renner voor TLJ kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
diegodon

Niklas Eg gaat naar Trek!
Kan je ook doorstrepen

Laatst gewijzigd
mooiman

Help blijven er voor TlJ over om aan te trekken?

Voor de sprinttrein niet mer lijkt mij, klimtrein ook niet ( gezien ontwikkeling jonge renners), blijft over voor de klassiekers. Maar wie o wie, ik zou het niet weten

kelderfan

'@mooiman
In de catagorie AGR, Waalse klassiekers, San Sebastian, Canada, Lombardije {heuvelklassiekers} kom ik en ook @Koel uit bij Jelle Vanendert;
In de catagorie Klimtrein is TLJ bezig of volgt Sepp Kuss en Nathan Brown?;
In de catagorie Vlaamse klassiekers wordt 't wat lastiger; maar Taco van der Hoorn?

Jellegroot

'@kelderfan In mijn ogen komt Taco van der Hoorn nog echt een beetje tekort en kan hij beter nog een jaar rijpen bij Roompot.

kelderfan

'@Jellegroot
Je hebt wel gelijk in deze; hij heeft ook nog een contract t/m 2018.

mooiman

'@kelderfan

Vanendert, daar wordt ik niet echt enthousiast van.
Nathan Brown zou top zijn.
Van der Hoorn m.i. geen serieuze optie

tendam

Wat is er zo bijzonder aan Nathan Brown? Dan toch zeker liever Van der Hoorn (als die wil tenminste). Die is nu al zeker zo goed als een jongen als Grondahl Jansen, en die rijdt al bij LottoNL.

Jotto-Lumbo

'@kelderfan, dat had Groenewegen destijds ook, worden uitzonderingen voor gemaakt bij Roompot.

1 2 ... 407 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.