Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 408 ... 440 441
Jorco

Heren, van PCT naar WTbmag altijd. Daar is een speciale clausule voor binnen de UCI :)

kelderfan

'@Jotto-Lumbo
Ja dat klopt, als TLJ nog zo'n renner zoekt, dan zou hij 't Vlaamse blok wel sterker maken. Anderzijds heeft @Jellegroot ook gelijk, dat Taco van der Hoorn eigenlijk pas 1 jaar bezig is op dit niveau en dan zou je nog 1 jaar kunnen wachten.

gardeyn

'@jorco: is dat niet van continentaal naar WT?

Spruch

'@tendam
Nathan Brown rijdt bijv al vijf jaar WT. En hij heeft in die tijd bewezen dat hij goed genoeg mee kan in dat soort koersen om een waardevolle man voor de tweede lijn en ter ondersteuning van de kopmannen te zijn.

Met alleen maar talenten en jonge renners aantrekken die hier de hele tijd worden genoemd, neem je een groot risico. Dan raakt je team op een gegeven moment uit balans. Vandaar dat Brown een waardevolle aanvulling kan zijn op zo'n jong team. En misschien kan de begeleiding hem nog een stapje beter maken. Dat is bij Bennett ook prima gelukt. Dus ik snap dat er hier gespeculeerd wordt over Brown, zeker als je ziet over wat voor renners er hier wordt gespeculeerd. En hij lijkt mij op dit moment ook een iets directere versterking dan Van der Hoorn.

Laatst gewijzigd
Niklas

Interview van Cyclingnews met Neilson Powless: http://bit.ly/2jxG4HO. Hij is al jarenlang bevriend met Alexey Vermeulen, die desgevraagd positief adviseerde voor een overstap naar TLJ. Powless sprak diverse renners van TLJ en niemand kon hem ook maar iets negatiefs over het team vertellen. Waarvan akte!

tendam

'@spruch
Bennett was een ander verhaal, die viel vaak aan op het verkeerde moment zodat hij niet vooraan in de uitslag terechtkwam, maar je kon wel degelijk zien dat hij talent had (afgezien dan van de gebruikelijke cynici die ook de aanwinst Roglic maar niks vonden). Van Brown kan ik me eigenlijk niet herinneren dat ik hem ooit heb zien rijden. Maar misschien volg jij hem beter? Wat zijn z'n kwaliteiten?

FritsvanHoefelen

Dylan Groenewegen heeft dit jaar al 81 wedstrijddagen staan. En dan staat volgende maand nog Guangxi op het programma ook.

Willen ze hem kapot maken?

robertowilco

Groenewegen is ziek en zal niet starten inde Primus Classic.
@Niklas, als ik het artikel goed begrijp was hij in eerste instantie naar Cannondole gegaan, hij schijnt het goed gesprek te hebben gehad met JV, maar door de onzekerheid van het voortbestaan heeft hij voor TLJ gekozen.

ti-raleigh

Dylan zal ongetwijfeld daar zelf ook wat over te zeggen hebben. Bovendien heeft hij aardig wat rustperiodes gehad tussendoor. Van kapotmaken lijkt me hier geen sprake.

klassementsrenner

Naast het winnen van de ronde van Californië is dit jaar voor Bennet mislukt. Opgave in Tour terwijl hij er perfect voor stond. Opgave in de Vuleta zonder zich echt te laten zien. Jammer hoop volgend jaar een beter jaar voor hem.
Denk dat ze hem volgend jaar ook wel kwijt raken aan Orica. (zijn genoeg filmpjes te vinden waar je dat bij kan denken).

Laatst gewijzigd
xistnc

'@klassementsrenner
Je noemt zelf al twee argumenten waarom het jaar van Bennett juist niet mislukt is. Dan vergeet je als 'klassementsrenner' gemakshalve nog zijn klassementen in drie andere WT-koersen en zijn progressie op de tijdrit.

En er zijn genoeg filmpjes, maar je neemt niet de moeite om er naar eentje te linken?

kelderfan

'@Niklas
Bedankt voor de link. Dat gedoe met Cannondale heeft gezorgd, dat zo'n talent bij TLJ binnenkomt. Dan heeft Gesink toch weer een renner om te begeleiden en een maatje voor de ToC.
Als je 't verhaal leest is Alexey Vermeulen toch belangrijk geweest voor TLJ. Nu bij de komst van een groot talent en ook bij de stappen, die Koen Bouwman heeft kunnen maken na zijn zege in de Dauphine. Waarom die Alexey niet nog een jaar geven om zich te ontwikkelen, is dan mijn vraag.
Hij was ten slotte in 't Amerikaans kampioenschap wegrace de nr. 3 na Warbasse en Powless.
Bovendien moet talent Neilson Powless ook even wennen aan een Nederlands team en dan is een landgenoot een plus. Hij dacht niet voor niets aan Cannondale/JV.

tendam

'@klassementsrenner
Dat hij veel met Nieuw-Zeelandse en Australische renners omgaat lijkt me nogal logisch. En hij zou zeker bij Orica passen. Maar dat paste hij 3 jaar geleden ook al, toen Vaughters hem niet wilde en hij overal moest leuren of hij alsjeblieft kon komen rijden. Dus waarom hebben ze hem toen niet gecontracteerd?

Ik denk ook dat Bennett dit jaar toch anders ziet dan jij: hij boekte z'n eerste profoverwinning, en wat voor een, en reed top-10 in Catalunya en Abu Dhabi, en ook nog bijna in het Baskenland. Daarnaast was hij op weg naar top-10 in de Tour, de wielerfans in Nieuw-Zeeland werden gek. Bij LottoNL is hij een betere renner geworden dan hij waarschijnlijk zelf voor mogelijk had gehouden. En hij begon het seizoen nog wel met Pfeiffer!

Laatst gewijzigd
kelderfan

Die Michelle Pfeiffer heeft hem weer op de fiets gekregen; dat is haar wel toevertrouwd.

klassementsrenner

'@Ten dam en Xistnc
Duidelijk, ik heb geen gelijk. Maar ik zei ook dat "ik denk" over misschien van ploeg wisselen.(klopt waarschijnlijk toch niet, meer zal ik hier niet over zeggen/denken) Verder heb ik eerder op WF gelezen Bennet graag een goed klassement wil rijden in een grote ronde. In Tour was dit bijna gelukt. Hopelijk lukt hem dit volgend jaar wel. Ik vind het namelijk ook een goede renner die zich inderdaad ontwikkelt.

Laatst gewijzigd
defietser

TLJ 6 renners weg. En wat er tot nu toe bij is gekomen, is kwalitatief en kwantitatief een enorme verzwakking.

xistnc

'@defietser
Van de 6 vertrekkers kun je alleen van Campenaerts echt zeggen dat het jammer is. Daar tegenover staat de komst van Van Poppel, dat lijkt me toch een dikke plus. De intrinsieke kwaliteit van de instromende talenten is groter dan van de vertrekkers, dus opnieuw een plus. Op geen enkele manier kun je van een verzwakking spreken.

S. Morgenstern

Zeker niet wanneer een van die instormende talenten de afgelopen maand regelmatig voorbij is gekomen in een lijstje van vier talenten die ze echt moeten proberen te halen.

tendam

'@klassementsrenner
Dat goede klassement in een grote ronde heeft hij vorig jaar al gereden, toen hij de eerste Nieuw-Zeelander was die top-10 reed in een grote ronde: de Vuelta.

@defietser
Serieus? Een enorme verzwakking? Van den Broeck, Lammertink, Castelijns, heb jij ze zien rijden? Het is niet de goede Lammertink he, die rijdt bij Katusha.

Laatst gewijzigd
gardeyn

Kwantitatief gezien heeft defietser natuurlijk helemaal gelijk... ;)

xistnc

'@gardeyn
Zelfs dat niet. Met minder grote ploegen in koersen kun je volgend jaar met 2-3 renners minder uit de voeten.

Laatst gewijzigd
gardeyn

'@xistnc: misschien was "defietser kan in elk geval wel rekenen" idd een betere sarcastische reactie geweest... 😬

robertowilco

Toch een sterk rijden van Martens en Wijnants in de Primus Classic, Wijnants komt wel erg laat in vorm. Martens rijdt het WK.

klassementsrenner

'@ Ten dam Ik had het over dit jaar niet over vorig jaar!

kelderfan

Groendahl Jansen rijdt echt een goed 1e. seizoen bij TLJ. Hij mist nog wat snelheid en misschien heeft TLJ nog wat centjes voor Anders Skaarseth.
Die zou met Jansen nog wat leuke dingen kunnen doen in dit soort wegwedstrijden.

1 2 ... 408 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.