Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 417 ... 440 441
Kelderman Rules

'@Koosr1946 jij bent niet kritisch op de ploeg, je zeikt alles af over de ploeg, dat is een wezenlijk verschil. En precies zoals @tendam al zegt, ga lekker in het forum van Sunweb posten, dat is schijnbaar jouw clubje. Er wordt door de redactie altijd gezegd dat je niet mag anti supporteren, en jij doet niets anders. Dus voor mij mogen ze jou bannen.

gardeyn

'@kelderfan: A. Janssen is stagair omdat nu eenmaal afgesproken is dat de leider van de jongerentrui in de Topcompetitie bij TLJ stage mag lopen. Hij is dus niet op stage omdat ze hem graag zouden willen inlijven. Die stage is gewoon een stimulans voor jonge renners en wellicht dat het ooit tot iets zal leiden, maar wellicht ook niet.

Boom/Yorkshire: het is toch wel vaak gebruikelijk dat de renners die de Vlaamse klassiekers hebben gereden dan een rustperiode nemen richting het volgende gedeelte van het seizoen. Voor knechten ligt dat vaak wat anders. Jansen, van Hoecke en Leezer hebben bijvoorbeeld geen volledig voorjaar gereden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan lijkt me dat hij na eventueel de AGR een rustpauze inlast... dan is 2 weken erna weer koersen in Yorkshire net iets te snel te komen. Dit jaar begon zijn 2e blok ook pas weer half mei. En zo belangrijk is Yorkshire nou ook weer niet.

xistnc

Onze Koos post ook bewust niets onder nieuwstopics, omdat hij weet dat hij dan per definitie geëdit wordt en dat de kans op een ban groter is. Slimpie hè, die ouwe!

achtpuntzes

het is ook gewoon je eigen keus of je je aangesproken voelt als iemand je favo ploegje loopt af te zeiken. in ieder geval doet die koos mij helemaal niets terwijl ik mezelf toch wel als een TLJ fan zie.

Kelderman Rules

'@8.6 heb je gelijk in maar, wordt gewoon een beetje moe van dat negatieve geneuzel van iemand die de ploeg liever ziet verdwijnen dan er ook maar iets fatsoenlijks over te zeggen.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Ik ben het met je eens dat Adriaan een interessante jongen is om te volgen, maar misschien meer voor de toekomst dan direct volgend seizoen.

Adriaan zijn prestaties zijn pas gaan opvallen in de tweede helft van vorig seizoen waarmee hij een plaats bij de SEG racing academy verdiend heeft.
Ik zie in Adriaan een jongen net als vd Hoorn en Roosen, jongens die gewoon geleidelijk aan stappen maken maar die ik al inschat als relatieve laatbloeiers juist omdat ze met het jar sterker worden en niet in hun eerste jaar direct een grote klapper maakten.

Vraag maar rond in het beloftenpeloton en jongens die er in recente jaren hebben rondgereden en iedereen zal beamen dat vd Hoorn al jaren sterk was (hij viel alleen nooit zo op) en datzelfde geld voor Adriaan Janssen.

Ik zie laatstgenoemde dan ook liever volgend jaar nog eens bevestigen dat wat hij dit jaar doet zijn niveau is, wellicht is hij daarna rijp voor een overstap naar bijvoorbeeld Roompot.
Al zie ik Roompot hem ook wel al ophengelen voor komend seizoen als ik eerlijk ben

kelderfan

'@Wielerfan1987
Bij het afhaken van Dylan van Baarle heb ik ook Taco v.d. Hoorn aangereikt als mogelijke vervanger.

Adriaan Janssen loopt nu stage. TLJ zit met 27 renners al redelijk aan de max.Bij mij kwam de vraag op, hoe 't met dat stage-contract zat.
Dat komt ook een beetje, omdat normaal gesproken bij de laatste aanwinst door TLJ gezegd wordt, dat er verder niemand bijkomt.
Maar hopelijk kan hij nog een jaar rijpen bij SEG; dan is hij volgend seizoen misschien een optie.

Rawolf

Van der hoorn aantrekken zou ik nog 1 jaartje mee wachten

Fanny

Mooie zeer harde WK koers voor beloften gezien.
Helaas geen Nederlanders op het podium.

TlJ aanwinst Eenkhoorn (28st) in eerste kleine peloton op 3 sec.
Nieuwenhuis (clubgenoot van TLJ renner Bouwman) en WK veldrijden voor beloften (53st) op slechts 1.50 min
Opvallend goed voor een veldrijder.
TLJ aanwinst Powless (92st) op liefst 7.34 min.
Toch wel iets anders in Europa rijden tussen alle beloftetoppers die in Noorwegen rijden.
Verder nog:
Van den Berg (108st) op 11.07 min
Welten (109 st) op eveneens 11.07.
Ook topfavoriet Halvorsen (gewild door TLJ) kon het niet bolwerken in de laatste ronde en eindigde 86st op 6.23 min
Kortom het was erg zwaar en TLJ aanwinst Eenkhoorn heeft het na de val van Jacobsen erg goed gedaan.

LutsenkoFan

"helaas geen Nederlanders op het podium"

Had je dat verwacht dan? Geen van de Nederlanders had hier kans op vandaag...

En Powless wint trouwens koersen in België om maar over wegen in Europa te spreken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Powless was toch ook gevallen in de TT, misschien dat hij daar nog wat aan over heeft gehouden. Verder heeft die toch ook al heel wat koersen in Europa gereden en meer dan verdienstelijk, dus dat is echt onzin. En verder zegt zo'n WK bij de beloften helemaal niets over je toekomst. Toppers van nu die hebben soms nooit iets gepresteerd op zo'n WK. Ga maar eens na wat Dumoulin, Mollema, Gesink en Kruijswijk ooit hebben uitgericht. Het zegt iets, maar zeker niet alles.

jvh93

Koosje grote vriend, ik had besloten om niet meer op je te reageren maar wil je nu toch even een compliment geven.
Een compliment vanwege het feit dat je jezelf alsmaar blijft overtreffen met je reacties en het feit dat je me iedere keer weer weet te verbazen.
Ik wil je om een gunst vragen, mag dat?
Zou je jezelf nog een keer kunnen overtreffen? zou je me nog 1 keer willen verbazen? en zou je aub willen zorgen dat ik met open mond naar mijn scherm zit te kijken na een reactie van jou?
Mag ik je vragen om aub iets meer opbouwende kritiek te gaan geven, of is dat teveel gevraagd? Kritiek is prima, maar kritiek is er ook om jezelf te verbeteren. Hier op dit forum is veel kritiek op jou, en ik hoop dat je jezelf ook wilt verbeteren en wilt overtreffen. Ook TLJ zal er alles aan gaan doen om jou het team leuker te gaan vinden. En ja, ik weet het ook, het gaat heel moeilijk worden om jou positief te laten praten over dit team, laat staan dat je het team leuk gaat vinden. Maar winners are not the ones who never fail, but the ones who never quit. Ik vraag je dan ook: never quit, maar probeer jezelf wel iedere keer te verbeteren in positieve zin. Ik wens je heel erg veel succes met deze uitdaging en ik hoop voor een ieder dat je hem aangaat. Samen kunnen we dit forum leuker maken en qua inhoud ook echt een toegevoegde waarde geven. Ik wil je alvast heel erg bedanken voor je medewerking en wens je heel veel plezier toe in je verdere leven.

Met vriendelijke groet,
JVH93

Laatste man

Hij doet precies wat Wf niet wil, anti-supporteren. Persoonlijk doet het me niks, vind het alleen forumvervuiling en inconsequent.

Fanny

'@LutsenkoFan
Quote: En Powless wint trouwens koersen in België om maar over wegen in Europa te spreken:
Welke Belgische koersen dan ?
Overigens vindt ik Powless wel een goede renner voor TLJ hoor.
Kan zijn dat hij in de wegrit misschien niet helemaal in orde was na de valpartij in de ITT.
Had ik even niet meer aan gedacht. Excuus.
@Rahimns
Quote: En verder zegt zo’n WK bij de beloften helemaal niets over je toekomst.
WK voor beloften zegt mij wel degelijk iets.
TLJ heeft dus niet voor niets Eenkhoorn een 3 jarig contract gegeven.
En wat mij ook opviel is dat de renners die de Vuelta hebben gereden goed presteerden.
Dus wat mij betreft onzin wat jij schrijft.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny is het onzin, welke Nederlandse huidige toprenner heeft ooit goed gepresteerd bij de beloften? Het is en blijft een momentopname. TLJ (en ook andere ploegen) geven geen contracten op basis van alleen maar uitslagen. Zij testen renners en kijken verder dan dat. Natuurlijk zijn er toprenners gekomen die top 10 gereden hebben bij een beloften WK, maar net zo goed zijn er net zoveel die nooit verder gekomen zijn dan een pro-continentale ploeg of minder. Ik schrijf geen onzin, je interpreteert het alleen verkeerd. En Powless heeft idd geen Belgische koersen gewonnen, maar daar wel goed gepresteerd. Wel koersen in Italie gewonnen trouwens.

tendam

'@rahimns
Van de beste huidige Nederlander kan ik me wel herinneren dat hij bij het beloften-WK in Geelong wegreed op een klimmetje in de laatste ronde, ik meen met Degenkolb. De andere toppers hebben ook in elk geval wat laten zien op het WK. Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat we niet een bijster sterke lichting hebben, al had Jakobsen wel pech en dat is wel een redelijk talentvolle sprinter.

kelderfan

'@rahimns
Over zin en onzin gesproken. Pavel Sivakov heeft met een aantal jongens zoals Jai Hindley, Brandon Mcnulty, Patrick Müller en Scott Davies lange tijd het wedstrijdbeeld bepaald. Die jongens zijn ook in andere wedstrijden van niveau ook van de partij.
M.a.w. De mannen die hier goed waren zijn de echte toppers voor de toekomst.
Neilson Powless heeft 't excuus van de valpartij.
Maar Pascal Eenkhoorn heeft zich laten zien; niet in aanvallend opzicht, maar hij zat er wel bij in de finale in 't 1e. peloton.
Maar nog een talent Brandon Mcnulty 19 jr. ook een renner van Rally Cycling, die genoemde uitzondering mooi zou kunnen invullen.
@Fanny
Je hebt gelijk, dat dit WK wel degelijk iets zegt over de toekomst van die talenten.
Ook de Belg zag die Joris Nieuwenhuis, maar meer als veldrijder. 

S. Morgenstern

Die jongens zijn ook in andere wedstrijden van niveau ook van de partij. M.a.w. De mannen die hier goed waren zijn de echte toppers voor de toekomst.

Wanneer je die optelsom kunt maken, dan is het inderdaad waarschijnlijk dat ze het ook bij de profs goed gaan doen. Die optelsom is echter niet de enige om tot die conclusie te komen. Het is niet moeilijk om tussen de renners die het vandaag niet konden maken, renners te vinden die tot de 'echte toppers voor de toekomst' gerekend kunnen worden.

Je hebt gelijk, dat dit WK wel degelijk iets zegt over de toekomst van die talenten.

'Iets' inderdaad.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat ik bedoel te zeggen dat als je als renner hier niet in beeld bent geweest of geen top 10 gereden hebt dat je dan kansloos bent om ooit een goede prof te worden net zoals dat een renner die hier top 10 gereden heeft ook echt de absolute top gaat halen... dit WK geeft geen garanties voor de toekomst, daar kunnen we (ook gezien de voorbeelden uit het verleden) toch wel eens over zijn. Dus ipv dat jullie mij bekritiseren bedoel ik dus juist hetzelfde. Maar blijkbaar begrijpen jij en Fanny mij verkeerd.

Wielerfan1987

Powless heeft dit jaar wel degelijk gewonnen in Belgie

Tryptique des Monts et Chateau (hoop dat ik t correct spel)

De individuele tijdrit

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je hebt gewoon helemaal gelijk....

kelderfan

'@rahimns
Sorry dat ik je verkeerd heb begrepen, want ik ben 't met je eens, dat het goed presteren in dit WK geen garantie is, dat die jongens uiteindelijk de top gaan halen.
Anderzijds hebben die jongens als Pavel Sivakov, Jai Hindley, Michael Storer, Scott Davies ook in andere belangrijke koersen zoals Tour de L'Avenir en de Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc zich laten zien.

Fanny

'@ Ten Dam
WK beloften U23
2003 Hamilton
details Sergey Lagutin (UZB) Johan Van Summeren (BEL) Thomas Dekker (NED)
2004 Verona
details Kanstantsin Sivtsov (BLR) Thomas Dekker (NED) Mads Christensen (DEN
2010 Geelong
details Michael Matthews (AUS) John Degenkolb (GER) Guillaume Boivin (CAN)
Taylor Phinney (USA)[1]
Thomas Dekker dus in 2003 en 2004.
@Rahimns
Ik ben het niet met je eens en nogmaals ik vind het onzin wat jij over mij schrijft want ik heb het helemaal niet gehad over de huidige Nederlandse toprenners die gepresteerd hebben op een beloften WK.

Dit is bijvoorbeeld wat je ook hebt geschreven: Toprenners van nu hebben soms nooit iets gepresteerd op zo een WK beloften.
#Soms nooit iets ??
Dit lees ik dus als bijna altijd wel iets.

@kelderfan
Fijn dat je mij gelijk geeft.
Ik ben het dus ook grotendeels eens met wat jij hierover hebt geschreven.

@Rahimns
Wat me opvalt Rahimns is dat je altijd je gelijk probeert te halen en bijna nooit iemand gelijk geeft en je al helemaal niet excuseert als je helemaal geen gelijk hebt of het fout hebt.
En ja, dat heb je soms want jij weet ook niet alles al doe je dat wel voor mijn gevoel voorkomen dat je het alleen als fan ambassadeur van TLJ weet.
Jij schrijft hier in deze topic als fan ambassadeur en als het een keer niet uitkomt is ben je ineens alleen fan poster.
Rahimns pas dan aub het profiel aan net zoals Roelien en probeer iemand eens een keer (vaker) volledig gelijk te geven, als het klopt, ook al is het heel moeilijk voor je.
Ik ga er vanuit dat je dat in de toekomst ook vaker gaat doen en misschien is dan ome Koos ineens ook wel eens een keer positief over je.
Verder Koos hier lekker negeren en in zijn (winter)slaap houden en misschien kan WF wat doen tegen deze vervelende oude zieke anti TLJ kwast.

@Rahimns
Quote: Dus ipv dat jullie mij bekritiseren bedoel ik dus juist hetzelfde.
Ja, geef ons dan gelijk, is niet zo moeilijk hoor dat doe ik ook. En ja, soms hebben anderen of ik weleens een andere mening.
Ook als ik het achteraf verkeerd heb, wat natuurlijk kan, maak ik hier excuses en dat zou jij ook hier meer moeten doen als fan poster.
En verder Rahimns gewoon doorgaan met het laatste nieuws brengen over wel en wee van TLJ want daar is deze topic voor.
Dit kan natuurlijk zowel positief als negatief (moet kunnen).
Vooral dat negatieve heb je volgens mij steeds moeite mee al kan ik dat, omdat je fan-ambassadeur van TLJ bent, nog wel begrijpen.
Misschien is het dus beter dat je hier als fan-poster zonder fan-ambassadeur schrijft.
Wat betreft het negatieve bedoel ik dus niet zoals anti TLJ hater KooSR1946.

@Wielerfan1987
Volgens mij had LutsenkoFan het over winnen van koersen.
ITT etappe Tryptique des Monts et Chateau inderdaad door Powless gewonnen.

@Rahimns Update:
Quote: Je hebt gewoon helemaal gelijk….
Haha. Je begint het te leren en je gaat meteen de goeie kant op ! Ga zo door.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@fanny sinds wanneer is Thomas Dekker een huidige toprenner... volgens mij alweer een tijdje gestopt.

Klopt, ik gebruikte dat als voorbeeld... had ook wel wat namen kunnen opzoeken van renners die wel het hoogste niveau hebben gehaald en voorbeelden van wie niet...

Misschien niet handig opgeschreven maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn renners die daar top 10 eindigden en nooit een grote carriere hadden en andersom. En er zijn renners die nooit hebben gepresteerd op een WK O23 maar later wel een grote renner werden.

Klopt ook....

Voor de meeste is het geloof ik ondertussen wel duidelijk. Ik kom hier als fan en geef mij mening als fan en als ik wat post omdat ik iets als fanambassadeur gehoord heb dan zet ik dat er netjes bij. Volgens mij kan daar niet zoveel misverstand over bestaan. Als jij dat anders leest dan kan ik daar niet zoveel aan doen.

Nee, ik pas mijn profiel niet aan... vindt hem wel leuk.

Koos en iets positiefs over mij, daar ga ik zeker niet op zitten wachten en eerlijk gezegd: who cares.

Ik hoefde jullie niet gelijk te geven.... jullie kritiek was niet terecht. Jullie begrepen mij alleen verkeerd ;)

Ik weet waar dit topic voor bedoeld is.... ben er volgens mij een paar jaar geleden zelf mee begonnen.

Van mij mag iedereen positief of negatief reageren, net zo goed als iedereen daar weer op mag reageren. En zolang dat op de inhoud is, prima.

Nee, omdat ik fan ben en het soms niet eens ben met de kritiek.

Nou ja... wielerfan had gelijk ;)

@Fanny ... sorry hoor, maar dit gaat toch nergens over, misschien moet je het allemaal iets minder serieus nemen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 417 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.