Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 430 ... 440 441
kelderfan

'@Random
Dat wordt niet alleen lastig, maar meer nog naar onmogelijk. Dan maar de doelen bijstellen naar 27 stbr. jammi, jammi.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wie had die doelen dan op 30 gezet... ??? Was dat een doel dan ... bron ??

horsm

25 vandaag. Goed, hoor.

xistnc

'@rahimns
Een bron vragen aan kelderfan, dat hebben we inmiddels wel collectief afgeleerd toch?

kelderfan

'@xistnc
Je stelt mij nu echt teleur. Je weet toch dat de bron @rahimns is, die onlangs aan Groenewegen had gevraagd om nog een paar mooie overwinningen.
Daar is toch niks mis mee. Of heb jij liever stokbroden?
@rahimns
Gefeliciteerd met de overwinning van Timo Roosen op Neeltje Jans en nu toch al weer nr. 25. Timo's 2e. zege dit jaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dus je gaat nu mij als bron gebruiken?? Dan mag je mij vertellen waar ik ooit 30 overwinningen heb genoemd, volgens mij heb ik het over 25 overwinningen gehad, datgene waar ze dus nu op zitten. Maar je bent weer lekker bezig.

@xistnc je hebt gelijk.... moet dat ook niet meer doen.

ghostwriter

Roosen blijft zich goed ontwikkelen en ik kijk er naar uit om te zien hoe hij het in de voorjaarsklassiekers zal doen. Dit jaar kon hij daar niets zijn progressie ten opzichte van 2016 tonen doordat hij op een ongelukkig moment ziek (of was het een blessure?) werd. Het zou mij niet verbazen als Roosen volgend jaar tot in de finale van de klassiekers van waarde voor Boom zal zijn. Verder heeft hij zich nu al tot de sterkste wagon in de sprinttrein van Groenewegen ontwikkeld. Hij lijkt perfect geschikt te zijn voor de taak om de sprintaantrekker van Groenewegen op de juiste plaats af te zetten doordat hij lang een hoog tempo vast kan houden. Als hij dan ook nog eens (net als dit jaar) af en toe een overwinning meepakt wordt hij een één van de meest nuttige wielrenners die LottoNL heeft.

Ik begin me trouwens toch een beetje af te vragen of LottoNL niet Vd Hoorn nu al vast moet leggen. Hij heeft dit jaar zich explosief ontwikkeld en hij zou volgens mij nu al zijn waarde hebben voor LottoNL. Daarbij zou het me niet verbazen dat als hij zich zo blijft ontikkelen er volgend jaar rijkere ploegen interesse in hem zullen hebben.

Laatst gewijzigd
veld

'@ghostwriter Ik denk dat het al in 2018, en anders zeker in 2019, eerder andersom zal zijn: zien of Boom van waarde kan zijn voor Roosen in het Vlaamse voorjaar. De vraag is alleen of Boom dat kan opbrengen, zoals omgekeerd Roosen wel een teamplayer is>

ghostwriter

'@veld
Ik verwacht dat we volgend jaar een Boom in topvorm te zien krijgen en Roosen zal zeker nog niet in de buurt van dat niveau komen. Als hij zich goed blijft ontwikkelen kan hij misschien goed genoeg worden om Boom in de toekomst op te volgen maar hij is nog lang niet goed genoeg om kopman te zijn in de klassiekers.

maklukzat

Roosen is wel een klasse minder dan Boom. Zal zich nog erg moeten ontwikkelen om net zo goed te worden als Boom. Zie ik niet gebeuren.

Laatst gewijzigd
tendam

'@maklukzat
Qua talent heb je gelijk. Maar van Boom zien we dat talent natuurlijk maar zelden. Ik denk dat Roosen zeker na Boom de meest talentvolle renner in de voorjaarsploeg van LottoNL is, al heeft Groendahl Jansen ook wel potentie.

tricoloor

In het voorjaar kan het vriezen en dooien met deze selectie, maar al met al geloof ik wel in een mooie overwinning en wellicht een of twee mooie prestaties.

oborobo

Wie boekte de eerste zege voor Team LottoNL-Jumbo dit jaar?

Chrys

Leuk geprobeerd @oborobo ;)

Jotto-Lumbo

Parcours tour de France 2018 bekend. Als je het mij vraagt alles behalve een parcours voor Kruijswijk. Weinig echte bergetapes, kasseienrit, TTT en een lastige ITT. Iets te hectisch voor Steven. Daarentegen lijken er wel veel kansen voor Groenewegen te liggen. Daarnaast zou ik Gesink en Roglic graag weer zien voor etapes. Waarbij die lastige ITT eventueel ook wel iets is voor Roglic. Boom meenemen voor het vlakke, de sprintrein en de kasseienrit. Misschien van Poppel nog voor de lastigere aankomsten?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor de Kruijswijk met de vorm van de Giro van 2016 een prima editie juist. Een lastige ITT is dan juist meer in zijn voordeel dan een vlakke. Als hij de juiste renners meekrijgt hoeft de TTT ook geen probleem te zijn. Ik zie het wel voor me: Kruijswijk, Gesink, Bennett, Groenewegen, Roosen, Boom, Clement en dan Leezer of Van Emden. Dit is een Tour die hij moet aankunnen. Maar als de ploeg besluit om hetzelfde te doen als dit jaar... dan is dat ook geen probleem. Eerst maar even afwachten wat voor parcours er in de Giro wordt gemaakt.

Netraam

Ik zou zelfs nog even op de Vuelta wachten voor er 'definitieve plannen' (lees: wilde speculatieve plannen) gemaakt kunnen worden. Als het een 'klassieke' editie wordt (Valverde een kans gunnen?) dan zouden Gesink of Roglic daar goed kunnen rijden, maar Kruijswijk 'niets' te zoeken hebben. Als het meer hetzelfde als dit jaar wordt, dan zou Kruijswijk weer hoge ogen kunnen gooien. Volgens mij combineert Gesink vanuit het verleden liever Tour en Vuelta, terwijl Kruijswijk graag wat meer tijd er tussen heeft...

Overigens zijn de afgelopen 2 edities van de Giro redelijk zonnig geweest en hebben we in de Vuelta geen plotselinge temperatuurdaling meer gehad sinds die editie van 2013, die races zijn normaal gesproken een stuk minder voorspelbaar. Juist in onvoorspelbaarheid kunnen sommige renners hun voordeel halen, zo zou Kruijswijk in een 2013 of 2014 editie van de Giro waarschijnlijk een stuk minder dichtbij gekomen, ook al had hij de vorm van 2016.

FritsvanHoefelen

Emotioneel afscheid voor Jurgen van den Broeck wel.

tendam

Ik zou Kruijswijk graag eens een klassement in de Tour zien rijden. Maar dit is inderdaad niet echt een parcours voor hem. Al maakt het in feite ook niet zoveel uit, de Tour zal nooit helemaal op zijn lijf geschreven zijn. Als hij nou weer voor de Giro gaat vind ik dat in zekere zin een zwaktebod, wat hij daar kan weten we nou wel.

kelderfan

'@tendam
Waarom een zwaktebod als Steven Kruijswijk wederom de Giro gaat rijden. Daar heeft hij toch meer kans om er wat moois van te maken.
De TdF lijkt mij gezien het aantal sprintetappes toch een doel voor Groenewegen en de rit naar Roubaix is toch een doel voor Lars Boom.
Wel zijn er een aantal pittige bergetappes en daarvoor heb je toch een paar berggeiten nodig.
Dus 't wordt een puzzel, maar naar mijn idee heeft Groenewegen met Roosen en Boom een prima trio om hem af te zetten in de finale.
Robert Gesink  zal met George Bennett, Steven Kruijswijk, Primoz Roglic/ Stef Clement en Paul Martens toch ver kunnen reiken, lijkt mij.
Met de TTT zit je dan niet verkeerd en Martens kan in de sprintetappes Groenewegen uit de wind houden.    

xistnc

Het parkoers van de Vuelta is voorafgaand aan het seizoen nooit een leidend argument voor de seizoensindeling. Veel te riskant om een jaar volledig af te stemmen op een koers die nog zo ver weg is.

Jotto-Lumbo

'@Kelderfan een ploeg met 5 a 6 kopmannen lijkt me iets te veel van het goede.. er zijn meer wedstrijden in het jaar. En ik denk dat de ploeg gaat kiezen tussen Groenwegen of Kruijswijk. Die gaan als absolute kopmannen nooit samen een grote ronde rijden denk ik.

S. Morgenstern

Wanneer ze weer voor ritten gaan, wat ik zou doen, dan is er niets mis met het opstellen van een handvol 'kopmannen'. Het lijkt me dan zelfs aan te raden.

ti-raleigh

Kruiswijk Giro of Tour, die beslissing zullen ze snel maken. Maar met de selectie en doelstellingen voor de Tour gaan ze lang wachten vermoed ik, of het moet zijn dat ze vol voor Kruiswijk willen gaan.

Adrianus en Patrick

Is het voor Groenewegen ook niet interessant om eens de Vuelta of Giro te rijden met een goede sprinttrein? Afgelopen Vuelta had hij Trentin wel een aantal keer kunnen verslaan lijkt mij?

1 2 ... 430 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.