Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 431 ... 440 441
achtpuntzes

'@ oroboro:

Wie boekte de eerste zege voor Team LottoNL-Jumbo dit jaar?

zal wel een schaatser geweest zijn.

Komi

Ik hoop dat Steven nog een keer voor de giro gaat, en dan de tour weer met Groenewegen en vrijbuiters. Misschien Steven na de giro ook voor etappes gaan in de tour. En dan Bennett voor het klassement in de Vuelta.
Verwacht ook een minder deelnemersveld in de Giro dus ook een grotere kans op een goede notering in het klassement voor Steven.

kelderfan

Gesink is op de weg terug. Een laatste scan moet nog uitsluitsel geven, wanneer hij weer aan koersen mag denken.
Het lijkt mij derhalve, dat TLJ Gesink de tijd moet geven om er weer te staan. Het kan dus heel goed zijn, dat TLJ voorlopig maar 26 renners kan opstellen.
Ja, dan is 't niet onverstandig er nog een klimmer bij te hebben. Of Vermeulen nog een jaar of toch nog een renner van 't lijstje van 10 mogelijke aanwinsten en dat zou dan die Robert Power kunnen zijn, die nog zonder contract zit volgens PCS.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Of het gewoon met die 26 doen ;) (er van uitgaand dat Robert pas in april of mei kan gaan koersen)

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ rahimns:
opteer je nou voor een groepsorgie?

Yeez

'@achtpuntzes komt er een dag dat je door hebt dat je totaal niet grappig bent?

achtpuntzes

ja vandaag, hij is wel heel erg flauw.

kelderfan

'@rahimns
Het is niet te hopen, maar er zit wel een grote kans in, dat het seizoen voor Robert Gesink later van start zal moeten gaan. Wanneer, dat is nog steeds een vraagteken.Robert Gesink hoopt zelf de TdF te mogen rijden. De scan zal hopelijk positief voor hem uitpakken.
Dus je kunt ook met 26 ook uit de voeten, maar wat bekent dat voor bijvoorbeeld Pascal Eenkhoorn.

Yeez

lijkt me stug dat Gesink het begin van het seizoen niet haalt? Dat is nog 3 - 3.5 maand?

ti-raleigh

Groenewegen heeft zichzelf alvast geselecteerd voor de Tour van volgend jaar en gooit daarmee de deur dicht voor eventuele klassementsambities van Kruiswijk.

Jotto-Lumbo

'@jessevdalen, dat lijkt mij ook stug inderdaad. In het interview geeft hij aan afgelopen dinsdag al 5 uur op de fiets te hebben gezeten en dat allemaal de goede kant op gaat. Desalniettemin snap ik dat hij (en ook wij) een slag om de arm houden, aangezien Gesink gewoon een pechvogel is en vaak tijdens een tegenslag een terugslag te verwerken krijgt of iets dergelijks. Hij heeft denk ik geleerd tijdens zijn carrière voorzichtig te zijn in interviews, om zo een mogelijke teleurstelling te verminderen. Aangezien veel mensen dan weer los zouden kunnen gaan op hem. Maar ik verwacht een fitte en getergde Gesink aan het begin van volgend seizoen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan die link tussen het niet kunnen rijden van Gesink en Eenkhoorn begrijp ik niet helemaal... misschien dat je die even kan verduidelijken?

Roelien

Gesink geeft wel aan dat op instagram (verhaal) dat hij vandaag een extra rustdag in last, omdat hij last van de rug heeft (en geniet van de zon). Het gaat dus nog niet helemaal top...

Yeez

'@roelien zijn spieren hebben 3 maanden niet gefunctioneerd. die zijn lui geworden. Daar zul je wel een reactie op krijgen na zulke lange dagen. Hij gaf zelf aan dat het vrij goed ging.

Chrys

Daarnaast is er een verschil tussen 3-5 uurtjes toeren en competitief zijn.

xistnc

Oh jammer. Want wat was het heerlijk fietsweer vandaag! Drie tot vijf uurtjes inderdaad :p

Borsje

Is al iets bekend (gemaakt) over fysieke gesteldheid Bennett (na uitvallen in Vuelta en voorgenomen onderzoek naar chronische pijn in de zij)?

kelderfan

'@rahimns
Als Robert zich nu meer focust op herstel en wat @roelien ook aangeeft, dat hij nog niet top is en dat het herstel langer kan duren.
Hopelijk krijgt hij goed bericht van de scan, maar laat hem rustig aan zijn herstel werken. Als hij daardoor later aan het seizoen kan beginnen {wat jij ook aangeeft april?}, dan betekent dat met 26 renners, dat ook die jonge neo's eerder aan de bak moeten. Ik zeg daarom ook, wat betekent dat voor zo'n jonge renner als Pascal Eenkhoorn?
Daarom kom ik met de suggestie om Vermeulen/Power? erbij te halen.

Chrys

'@kelderfan
Waarom heeft Pascal Eenkhoorn last van de blessure van Gesink? Is het uitstralende pijn oid?

Tinkerbell

Momenteel gaat het volgens mij wel redelijk goed met Bennett. Die opgave in de Vuelta was ook meer uit voorzorg. Over het onderzoek naar die steken in zijn zij heb ik verder ook nog niks gelezen maar hij heeft aangegeven volgend jaar de Giro te willen rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat zal toch wel meevallen. Als eerste is het pas eind februari begin maart dat het programma wat voller wordt, tot die tijd is dat nog best te behappen. Mocht Gesink dan nog niet terug zijn, dan zal dat echt niet meteen ten koste gaan van de neo's. Dit jaar reden Bennett en Gesink ook al bijna een half seizoen niet, ook dat heeft nou niet meteen extreem veel meer koersdagen opgeleverd voor andere jongens. Verder zullen ze daar echt wel over hebben nagedacht en om in deze fase al een extra renner aan te trekken om dan in februari er achter te komen dat je hem niet nodig hebt is ook niet heel handig. Dan kan je beter nu nog even afwachten en kijken hoe de situatie zich de komende maand(en) ontwikkelt. Blijkt dan later dat je krap komt te zitten kan je altijd nog om je heen kijken of je ergens een talentvolle renner kan weghalen bij een (pro)continentale ploeg, zoals destijds met Van Winden, maar ik zie voorlopig geen paniekaankopen erbij komen.

skylimit

Waarom gaat TLJ niet Jordi Simon proberen binnen te halen ?

S. Morgenstern

Kun je aangeven waarom dat een goed idee zou zijn?

Dave87

Veel te vroeg maar dit is toch de ideale selectie voor TLJ in de Tdf 2018:

Dylan Groenewegen
Tom Leezer
Timo Roosen
Lars Boom
Paul Martens
Robert Gesink
George Bennet
Primoz Roglic

Veel Nederlanders, in iedere etappe 1 of meerdere kanshebbers op de zege en een goede lead out voor Dylan.

Enthousiasme door het tour parcours ;) :D

skylimit

Rijdt aanvallend en korte uitslagen, kan op veel terreinen uit de voeten en dan komt misschien die andere Spanjaard ook beter uit de verf.

1 2 ... 431 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.