Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 45 ... 440 441
Gregje

Ik dacht er gister over na, en heb niets vernomen omtrent Bennet z'n plannen. Kan het mis hebben natuurlijk.

Het voordeel is wel dat hij en een uitstekend vorig seizoen heeft gedraaid en zowel de TDF als de Vuelta in de benen heeft.

jvh93

Volgens mij is het enige dat bekend is over bennet dat hij in abu dhabi zijn rentree maakt

Gregje

Ja, en Gesink noemde hem niet, itt Roglic, als maat voor de hoogtestage voor de TDF?

kelderfan

'@vlek
Je hebt 't over Roglic, dat hij wisselvallig is na Valencia. Maar hoe reageer je dan, als Groenewegen in de Algarve weinig kan laten zien, behalve misschien in rit 4. Bij de vorige editie 31e. in rit 1 en 8e. in rit 4. Dus om op die basis de hele ploeg om Groenewegen heen te bouwen is toch vragen om brokken.
@jvh93
Bennett gaat hopelijk zijn rentree maken in Abu Dhabi. Maar het is net zo als met Olivier. Zij moeten weer op hun niveau komen.

Loek de Rooij

http://www.cyclingnews.com/news/50-top-riders-out-of-contract-for-2018/

Wie maakt er een topic aan voor 2018? ;)

kelderfan

'@luckyloek
Een leuk lijstje met voor TLJ prima versterkingen: Davide Formolo; Dylan van Baarle; Tom Jelte Slagter; Louis Meintjes; Jonathan Castroviejo; Edward Theuns.

veld

'@kelderfan en luckyloek
Van dast lijstje zou Van Baarle mijn eerste prioriteit zijn. N.m.m. inmiddels (veel) beter te gebruiken dan Boom en allicht niet duurder.

arviidd

Team Algarve:

L Boom
D Groenewegen
G vanhoecke
T Leezer
P Roglic
T Roosen
R Wagner
M wynants

Rahim Vlasblom
admin

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/829720215135084545

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/829721704704385026

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De buschauffeur heeft een drukke week.

kelderfan

'@vlek
Je hebt een goede invloed op 't programma van TLJ. De sprinttrein naar de Algarve, dat is leuk voor Boom en Roglic.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je bent weer eens vanouds onnavolgbaar. Hoezo heeft @Vlek invloed gehad dan op het programma ??

S. Morgenstern

Groenewegen in een koers zal bijna altijd leiden tot een ploeg die ze daar op hebben ingericht, misschien nog iets waar je aan moet wennen, maar ook iets wat ondertussen als bekend mag worden verondersteld. Boom is daar nu alvast onderdeel van, zoals dat in de Tour de France ook het geval zal zijn, maar inderdaad ook niet verkeerd dat hij op die manier samen moet werken met het grootste deel van de renners die hem in het voorjaar moeten ondersteunen. Roglic kan verder zonder enige druk zijn kans pakken in zijn ritten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat ik voor jou onnavolgbaar ben is mij inmiddels wel duidelijk. Maar als je 't had gevolgd, dan had je niet met je vraag gezeten.
Laat 't maar gewoon aan @vlek over.
@vlek
Dat bij deelname van Groenewegen in bijna alle gevallen voor 't treintje wordt gekozen is wel duidelijk. Maar daarom is 't niet altijd de juiste keuze.
In de Ronde van de Algarve heeft Groenewegen voor 1 rit de trein misschien nodig. Zelfs Cannondale met Wippert en Lotto Soudal nemen geen trein mee.
Ook Quick-Step heeft naast Gaviria ook Dan Martin opgesteld en die krijgt echt wel ondersteuning mee.
Maar ja, bij TLJ hebben de kopmannen geen steun nodig voorbeeld: Kelderman. Gelukkig heeft Kruijswijk wel bedongen, dat er steun komt. Die heeft gelukkig wel begrepen, dat je zonder goede steun geen rondje als de Algarve en zeker geen grote ronde als de Giro wint.

S. Morgenstern

In de Ronde van de Algarve heeft Groenewegen voor 1 rit de trein misschien nodig.

Zullen we ons bij de werkelijkheid houden? Begint een beetje hallucinant te worden.
Het rittenschema van Algarve kent: twee sprintritten, twee ritten met aankomst op een klim en een tijdrit.

Zelfs Cannondale met Wippert en Lotto Soudal nemen geen trein mee.

Wippert is natuurlijk (nog) geen Groenewegen, maar ook daar een selectie die voor een heel groot deel uit voorjaarsmannen bestaat. Mannen die uitstekend tot hun recht kunnen komen in het voorbereiden van een sprint.

De selectie van Lotto Soudal heb ik nog niet voorbij zien komen, maar komen die werkelijk zonder ondersteuning van Greipel aan de start? Lijkt me erg vreemd en eerder iets waar ik een punt van zou maken, dan wanneer ze hun ploeg wel gewoon rond Greipel uitbouwen.

Ook Quick-Step heeft naast Gaviria ook Dan Martin opgesteld en die krijgt echt wel ondersteuning mee.

Dan Martin is misschien wel hun belangrijkste klimmer, dus zou ik inderdaad verwachten dat ze die wat mannen meegeven. Zeker met de mogelijkheden die ze bij zijn ploeg hebben, moet dat ook gewoon kunnen. Daarmee dus ook bij Dan Martin een heel ander verhaal, dan dat van een renner bij een kleinere ploeg, die zichzelf als kopman nog helemaal moet bewijzen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Even voor alle duidelijkheid Groenewegen kwam in de 1e. etappe Lagos - Albufera van de vorige versie niet tot sprinten toe. Opvallend dat Campenaerts wel als de nr. 5 over de streep kwam. Laat Groenewegen maar zijn benen spreken met of zonder trein.

Laatste man

Man man man..

S. Morgenstern

Wat? Dat is een reden om te doen alsof er niet twee ritten voor de sprinters in die ronde zitten? Wil je dan ook beweren dat Roglic geen kansen heeft in de tijdrit, omdat hij vorig jaar niet in de buurt van de beste kwam? Wat een onzin.

Yeez

Provisional start list ohn:
Boom
Groenewegen
Leezer
Van emden
Tankink
Wynants
Van hoecke
Roosen
Castelijns

Misschien wagner voor castelijns. Voor derest de sterkste namen denk ik.

Yeez

Overigens moet er nog 1tje afvallen. Ook opvallend dat Janssen er niet bij staat.

jvh93

Ik meende iets op twitter te lezen dat ook Bert-Jan Lindeman zich aan het voorbereiden was op de klassiekers, weet niet of ik het goed geinterpretteerd heb hoor, maar zou het niet gek vinden met zijn stoempende rijstijl

jvh93

https://twitter.com/BertjanLindeman/status/829739143844478976

S. Morgenstern

Groenewegen in de Omloop zou ik interessant vinden, maar ik verwacht eigenlijk dat hij dat weekend alles op Kuurne gaat zetten en de 'afvaller' zal zijn uit dat lijstje.

Netraam

Wagner en Janssen lijken me logischer in Kuurne dan in de Omloop, das vaker een sprint.
Wat betreft Lindeman, dat kan van alles betekenen. Hoe dan ook denk ik eerder Dwars door Vlaanderen dan Parijs Roubaix....

kelderfan

De voorlopige startlijst volgens cyclingstartlis en PCS voor de Omloop geven de volgende renners voor TLJ: Boom, Castelijns, Van Emden, Groenewegen, Van Hoecke, Leezer, Roosen en Tankink. Grote afwezige in deze is Maarten Wynants?

1 2 ... 45 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.