Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 47 ... 440 441
achtpuntzes

apocalyptisch, Gregje.

S. Morgenstern

Zo zie je maar weer hoeveel Groenewegen nu al in de melk te brokkelen heeft.

Ja, dat is dus waar het in deze koers vooral om draait.

Gregje

:D Ja die 8.6. Errug veul reg'n.

Gregje

Ik vermoed deze etappe
https://www.youtube.com/watch?v=o75ZuXzraLY

S. Morgenstern

Tirreno was trouwens ook een koers waarin Roglic onderuit ging en daardoor minuten verloor.

Gregje

Ja, en in die ronde werd de enige bergrit gecanceld.

kelderfan

'@Gregje
Helemaal correct wat jij zegt over Roglic in Polen en waar heeft Roglic geëist, dat hij ondersteuning moet hebben. Die ronde van Polen was 't rondje van de slechtweerrijders en ik denk, dat zelfs bijv. een Gesink hier was afgestapt.
Dat je een trein bouwt om Groenewegen is een prima. Maar hij heeft al laten zien, dat hij zonder trein ook weet te scoren. In Dubai is de trein regelmatig uit de rails gelopen. Ik denk nog steeds, dat door het ontbreken van het zandbakrondje Qatar de discussie is ontstaan. Want natuurlijk had Groenewegen ook de Algarve gereden, maar dan met een paar renners van zijn trix-trein; zodat jongens als Battaglin en Lindeman ook hun km's hadden kunnen maken in wedstrijdverband.

Gregje

Hij heeft nu idd een intercity met vele wagons Kelderfan :) Maar met een Van Hoeke minder bv en iemand als Vermeulen (heeft ook nog een leuke tijdrit) erbij was mi beter geweest.

Die nwe puntentelling, telt die alleen voor WT koersen trouwens?

achtpuntzes

'@ Gregje:
alleen voor WT koersen die vorig jaar ook WT waren volgens mij. dus niet die pak nieuwe WT-koersen.

S. Morgenstern

waar heeft Roglic geëist, dat hij ondersteuning moet hebben.

Precies, dat zal hij niet hebben gedaan. Anders had hij nu waarschijnlijk naar de Ruta del Sol gegaan, met voldoende klimmers om zich heen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Zijn grote voorbeeld is natuurlijk Ten Dam, die lag ook vaker op de grond in een afdaling. En ik zie Gesink nog door de lucht stuiteren.

achtpuntzes

ik denk niet dat Roglic nu al de status heeft om eisen te kunnen stellen. laat hem eerst maar eens stabieler worden want hij is nog veel te wisselvallig.

Picoo

Even wat anders. Wat kunnen we dit jaar verwachten van Steven Lammertink? Vorig jaar compleet door de mand gevallen, erg weinig koersdagen en erg veel DNF. Zijn eerste wedstrijd is pas begin Maart in La Samyn. Ben namelijk benieuwd of hij grote stappen kan zetten dit jaar en een waardevolle knecht kan worden.

kelderfan

'@Gregje
Die Van Hoecke is zijn nieuwe vlam in treingebeuren. Die kunnen lekker samen op hun tacx de voorbereiding doen.
Trouwens in dat rondje Polen reden er ook een renners in visserskleding of windvangers.

kelderfan

'@Picco
Dat vraag ik mij ook af. Zo te zien mag de gaatjes vullen. Maar hij heeft de hoop nog niet opgegeven om dit jaar de TdF te rijden.

S. Morgenstern

Lammertink heeft een hele grote stap nodig om überhaupt een WT-renner te kunnen blijven. Eerder dit jaar kwam er hier een interview voorbij, waarin hij aangaf de overstap te hebben onderschat en vorige winter teveel als belofte is blijven trainen. Mogelijk zit het er nog in en weet hij dit seizoen enkele sterke tijdritten neer te zetten, met daarnaast een overtuigendere rol als knecht in de rest van de koersen.

Maar hij heeft de hoop nog niet opgegeven om dit jaar de TdF te rijden.

Die heet Maurits..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ha,ha,
Maar als Maurits 't kan, waarom heeft Steven zo'n probleem om 't WT-gebeuren aan te kunnen.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
omdat de een de ander niet is natuurlijk.

Gregje

Dank 8.6

Mss kunnen ze samen een drankje doen, Kelderfan :)

Kaplaarzen!!

Picoo

Bedankt voor de reacties, Hopelijk kan die ons verrassen dit jaar en een meerwaarde zijn voor het team!

kelderfan

'@Gregje
Die hele grote kaplaarzen zijn de oplossing! voor Steven. Dan heeft Nibali 't nakijken.;)

achtpuntzes

mijn felicitaties aan de schaats-divisie die gewoon even alle afstanden bij de mannen winnen op het WK. nu nog de wielren-divisie die alle onderdelen op het WK wegwielrennen wint en het succes is compleet. :)
edit; we krijgen nog de massastart.

Laatst gewijzigd
thombvb

'@achtpuntzes, Die gaan ze niet winnen, want daar staan ze niet aan de start.

Poeksel

Toch wel, tweede plek voor Contin.

achtpuntzes

al met al een fantastisch toernooi geworden voor TLJ.

1 2 ... 47 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.