Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 55 ... 440 441
Gregje

Treurig hoe die 6 mans luxetrein van Groenewegen volledig gefaald heeft.

kelderfan

'@xistnc
Je hebt gelijk en had 't ook willen verwijderen, maar lukt niet meer. TLJ heeft toch de vluchters moeten terughalen. Dat is ook gelukt maar Groenewegen heeft nog geen zege binnen. Gelukkig is Roglic zonder schade deze dag doorgekomen en TLJ zal zijn best moeten doen om hem morgen bij te staan.
@gregje
De jongens {zoals ik ook al had aangegeven} moesten voor Roglic werken en toen 't gat te groot werd, hebben zij zich op kop van 't peloton gezet.
Die mannen mis je bij de sprint. Alleen er had wel een man {Leezer} bij hem moeten blijven en @xistnc had ook gezien, dat Roglic helemaal alleen zat. Dat lijkt mij nog erger in deze.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Die mannen van de Ruta hebben 't vandaag beter gedaan. Clement zat met De Tier en Tolhoek goed voorin. Clement is zelfs een plekje opgeschoven.

Loek de Rooij

Wat een onzin @kelderfan, je opmerkingen worden met de dag belachelijker. De mannen in Spanje hebben vandaag helemaal niks beter gedaan. Het is een behoorlijk contrast in hoe je moet koersen met de leider in je ploeg én een favoriet voor de dagzege. Dat bleek voor de ploeg iets te veel en dan nog wint Groenewegen bijna.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Roglic wordt vandaag keurig 18e en Dylan sprint met de allerbeste sprinters van de wereld naar een keurige podiumplek, mij hoor je echt niet klagen. Die overwinning voor Dylan komt echt wel binnenkort...

mooiman

'@Rahimns
Zo is het maar net. Ben wel benieuwd hoe het morgen gaat in de Algarve. Eindoverwinning moet kunnen maar geen garanties nog

Gregje

Ik klaag niet, ik ben kritisch.

Laatste man

Dat horen we vaker rond de verkiezingen ;)

arviidd

Ach Groenewegen zelf bedankt de ploeg voor het goede en harde werk ze hadden hem steeds weer naar voren moeten brengen na de klimmetjes. We weten volgens mij dat Groenewegen daar heel eerlijk in is. Als het niet goed was zegt hij het ook meteen.

Rahim Vlasblom
admin

'@Gregje je kan best kritisch zijn, niets mis mee. Maar in dit geval moeten ze met die 6 man en een trui verdedigen en dus Dylan in stelling brengen. En dan loop je het risico op het eind geen mensen meer over te hebben voor een sprinttrein. Dus hebben ze Dylan zo ver mogelijk voorin afgezet en kan hij toch heel behoorlijk meesprinten en heeft ook Roglic geen schade opgelopen. Morgen kan de hele trein gebruikt worden om Roglic aan de voet van die laatste klim af te zetten.

edit: blijkbaar ook nog een lekke band voor Wagner in de finale, dat helpt natuurlijk ook niet

Laatst gewijzigd
kelderfan

In de Ruta heeft Keizer een mooie poging gedaan om in een lange vlucht weg te blijven; jammer dat 't 3 km voor 't einde uit was met het liedje.
Morgen wordt regen voorspelt en kan 't glibberig worden. Valverde maakt zich meer zorgen over de regen, dan over zijn concurrenten. Dat wordt morgen een mooie strijd tussen Contador en Valverde
Hopelijk kunnen De Tier en Clement nog wat opschuiven in 't klassement of zich in ieder geval laten zien in de laatste etappe.

robertowilco

Rahimns, als ze Roglic willen aanvallen gaan ze niet wachten tot de laatste beklimming die trouwens twee keer genomen moet worden, de laatste 50 km zijn heuvelachtig en zwaar, als ze wachten tot de laatste beklimming hebben ze geen kans tegen Roglic, ze willen er voor zorgen dat hij alleen komt te zitten, en als ze dan eén voor één aanvallen dus ook op de vlakkere gedeeltes wordt het moeilijk, maar goed dit is het minst positieve scenario, laten we hopen dat dit niet gebeurd.

simplex

Gelukkig liggen de jullie geliefde TLJ boys al op bed en besteden ze wat minder of geen aandacht aan dit forum.
Als ze alle adviezen hier zouden lezen en dan ook nog begrijpen ;) en meenemen voor of na de bespreking met Nico en co. dan gaat al dat tactisch geneuzel ten koste van de benen en vooral de instelling om te koersen.
Maak je niet te ongerust: deze mannen zijn opgeleid, getraind, kundig en moeten hun brood hiermee verdienen dus als bijv. de (i.c. meer jullie) trein ontspoort of ze hebben zich niet (kunnen) laten zien of ze hebben geen stap kunnen maken dan is het nog niet verkeerd om in jullie renners van jullie ploeg te blijven geloven.
Met of zonder geloof in de ploegleiding lijkt het toch nog steeds beter de opstelling voor alle koersen onder de verantwoording van de staf te laten.

mus van de maasstad

Waarom start groenewegen wel in de omloop maar niet in kuurne? (volgens pcs)

in kuurne maakt hij toch veel meer kans dan in de omloop?

ti-raleigh

Ik denk dat ze willen weten hoe ver hij in zijn ontwikkeling is. Greipel is een sprinter maar kan ook de kasseien aan. Misschien zit er een vergelijkbare carriere voor Dylan aan te komen. Ik denk van wel.

Gregje

gRRMMDD UGGE UGGE

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

ehh alles goed Gregje?

@ simplex:
borreltje teveel op gisteren? ik kan in ieder geval geen touw vastknopen aan je laatste reactie.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Als de heren weer op de fiets zitten en ze tijd even op hun fietscomputertje en dan zien de boodschap gRRMMDD UGGE UGGE, dan denken zij, dat kan alleen maar de simple boodschap van Nico zijn Grrmmdd Uggi of mijn ex. Gauw overzetten naar WF, dat is leuker om te volgen. Nico zal wel een boodschap hebben, maar dat moet maar wachten tot bij de bespreking. Of zoals Bram 't zegt: "Ik kan helaas niet van de omgeving genieten."
Bram ook maar in de auto?

xistnc

Een alcoholslot op WF is eigenlijk best een goed idee.

kelderfan

TLJ gaat naar Abu Dhabi met Kruijswijk en Gesink in de lead. Leuk trainingsrondje voor de heren.
Kan Lobato mee doen in de sprintetappes, want hij krijgt wel een luxe trein mee.
Hoe gaat 't met Bennett in zijn eerste rondje na zijn vervelende ziekte.

Yeez

Denk dat de basisconditie van Bennett niet weg is na zo'n vuelta vorig seizoen. Ook heeft hij nog redelijk door kunnen trainen. Ik denk alleen dat hij weer hardheid op moet doen.

Gregje

8.6
Maar zo af en toe krabbel ik en babbel ik belabberd.
Wordt er onzin gepraat omdat Gregje in de war is.
Dan is het alles of niks.
Shit, ik word para van dat drankje van de Panoramix.

Yeez

Als je boom zo ziet rijden moet dat wel goedkomen dit voorjaar.

kelderfan

Campenaerts met een mooie 3e. plek is niet verkeerd. Hij heeft de Ruta voor TLJ mede gekleurd.

jvh93

Hoppa roglic wint Algarve. Prima gereden daar ook door boom en roosen. Campenaerts prima in ruta. Goeie dag voor tlj

1 2 ... 55 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.