Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 56 ... 440 441
kelderfan

Dat is zeker een mooie zege voor TLJ met een hele goede Roglic. chapeau# Timo Roosen heeft ook de etappe mede gekleurd.

S. Morgenstern

Roglic geen moment in de problemen geweest op de slotklim. Kwiatkowski met een aanvalletje wat hij direct kon beantwoorden en daarna was het beslist. Prima ondersteuning ook voor Roglic, tot aan de voet van de slotklim iemand in de buurt gehad.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Toch echt een hele goede seizoensstart van TLJ, had nog mooier geweest als Dylan al zijn eerste overwinning had gepakt. Maar dit moet vertrouwen geven voor de rest van het jaar.

Fanny

Prachtige overwinning voor Roglic en TLJ.
Klasse hoe hij, ondanks verwoede pogingen van SkY met Kwiatowski, tactisch goed door bleef rijden.
Hij liet zich dus niet gek maken door de mannen van Sky.
Ik zeg een enorme groeibriljant voor de toekomst en misschien een renner voor het AK in de wat grotere langere rondes zoals bv Giro,Vuelta,TDF en de TdS (Zwitserland).
Ook Campenaerts was vandaag wederom goed in vorm.
Helaas heeft hij géén sprintersbenen.
Maar toch een zeer nette 3e plaats in deze laatste etappe.
Prachtig weekend voor TLJ dus.
Op naar Abu Dhabi.

jvh93

Roglic zal in de tirreno ook wel uitgespeeld worden als kopman neem ik aan? Gesink en kruijswijk zouden als t goed is naar parijs-nice gaan dus lijkt me niet meer dan logisch. Vorig jaar was hij daar ook prima maar werd de zwaarste etappe afgelast waardoor hij alsnog geen kans maakte

Gregje

Wat een klasbak die Roglic. Ik denk t ook jvh, vorig jaar was hij daar ook al kopman,

Rahim Vlasblom
admin

Lijkt mij ook voor de hand liggen, ga er dan ook vanuit dat de klimknechten wat eerlijker verdeeld zullen worden aangezien hun sprinter de klassiekers gaat rijden. Ben heel benieuwd wat hij daar kan klaarspelen.

kelderfan

Het is een prima start van 't seizoen geworden met een geweldige Roglic. Iin de laatste rit kreeg hij prima ondersteuning van zijn team met vooral Boom, Leezer en Timo Roosen.
Maar 't Ruta-team heeft zich ook heel goed geweerd met een uitstekende Campenaerts. Met Floris De Tier hebben zij ook een gaaf talent binnengehaald en ook Clement heeft goed geweerd.
Hopelijk heeft Roglic nu wel ondersteuning verdiend als hij 't kopmanschap van de T/A krijgt of wordt 't toch Jurgen van den Broeck. Ik hoop en verwacht, dat Roglic de steun van De Tier gaat krijgen in de T/A.

S. Morgenstern

Gesink start ook in de Tirreno Adriatico. De Tier niet.

Laatst gewijzigd
Fanny

TLJ gaat naar WT Abu Dhabi met erg veel klimmers terwijl er maar 1 etappe is waar echt geklommen moet worden.
Abu Dhabi is toch meer een koers voor sprinters.
Men zal dus hoofzakelijk voor die ene rit en dus AK gaan.
Ik had verwacht dat TLJ toch iets meer sprinters zou sturen voor de andere 3 etappes.
Aan de start: Gesink, Kruijswijk, Bennett, Battaglin, Lindeman, Vermeulen, Lobato en Martens.
Bouwman die eerst op de rol stond voor Abu Dhabi, althans volgens PCS, is er dus vanaf gehaald en traint volgens zijn Strava momenteel
alléén op Tenerife waar hij de nodige hoogtemeters rijdt voor ???

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik had verwacht dat TLJ toch iets meer sprinters zou sturen voor de andere 3 etappes.

Groenewegen en Jansen in het openingsweekend is toch veel interessanter om te zien?

ti-raleigh

Deze overwinning van Roglic is goed voor het moraal en zelfvertrouwen van de ploeg. Voor Roglic zelf maar ook voor de andere renners. Maar vooral ook voor de ploegbazen en de staf. De bepaalde tactieken en de ingeslagen weg vwb klassementstrein leidt nu al tot succes. Dit zal iedereen binnen TLJ een boost geven.

kelderfan

'@vlek
Volgens zijn eigen site rijdt Gesink alleen Volta Ciclista a Catalunya in maart. Dus geen T/A of Parijs-Nice wat ik wel had verwacht.
Dus een De Tier erbij lijkt mij geen overbodige luxe.

Laatste man

Top weekend!

kelderfan

'@Fanny
En dat in de regen, dan kun je Wellens niet verslaan. Victor Campenaerts heeft wel een aantal keren geprobeerd om alleen weg te komen. Maar Nick van der Lijke heeft ook weer de weg omhoog gevonden.

S. Morgenstern

Gesink zou eerst Parijs-Nice rijden, maar aangezien er daar meer sprintkansen waren voor Groenewegen is er wat gewisseld. Volgens mij heeft hij dat vertelt in een van die interviews rond de ploegenpresentatie.

De Tier rijdt beide koersen niet, dat heeft hij deze week nog in een interview aan het Nieuwsblad vertelt.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Klopt inderdaad... Robert rijdt Tirenno dan samen waarschijnlijk met Roglic. Kruijswijk dus Parijs-Nice. Beide rijden wel Romandie samen.

Laatst gewijzigd
simplex

'@8.6.
Valt me toch wel tegen dat jij als frequent bezoeker en insider op dit forum en zelfs “kandidaat fan-ambassador” (?) mijn bijdrage niet begrijpt.

Mijn bijdrage van gisteren omvat o.a. een deels persoonlijke visie op de ploeg en leiding.
Daarnaast geef ik mijn ervaring hoe neutrale lezers zoals ik ervaren, op welke wijze dit door de posters in herhaling wordt benoemd en ingevuld.
Deels gebruik ik daarvoor zelfs letterlijke stukjes citaat. ;)

Ik heb begrepen dat naast twee reacties anderen het vermoedelijk wel begrijpen wat de intentie van mijn post is. Zo niet dan is het via jou nogmaals toegelicht.

Wat alcohol hier trouwens mee te maken heeft ontgaat me helemaal
Zitten er typefouten of foutieve spelling in? Heb vanmorgen uiteraard zonder kater een mooie tocht van 100km+ naar België kunnen maken.

Ik maak nu een slot aan deze post met die vermelding dat een alcoholslot een domme opmerking betreft en tevens van een groot one liner gehalte.
Een ander soort slot (moderatie of ban) is mij ook volledig vreemd. Dit in tegenstelling tot jullie twee reageerders die helaas dan weer wel op dat gebied tot de top 20 van Wieferflits horen.

kelderfan

'@rahimns
Het zal kloppen, alleen op de eigen site geeft Robert dat niet aan. Maar het lijkt mij prima als zij die 2 koersen verdelen. Ik dacht al, wat rijdt die Gesink weer een mager seizoen. Maar met de T/A erbij is 't programma niet verkeerd. Dat De Tier niet de T/A of Par-Nice rijdt heb ik ook gelezen via de link van @vlek. Maar er kan toch nog geschoven worden. Dat gebeurt wel vaker, dacht ik zo. En De Tier kan al wat meer aan, dan bijv. Tolhoek.

thombvb

Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind het vrij apart dat Groenewegen niet op de voorlopige startlijst staat van KBK, maar wel op die van de Omloop. Terwijl ík denk dat hij meer kans maakt in KBK.

S. Morgenstern

Robert Wagner staat als DS (ploegleider) op die voorlopige startlijst. Waarom die lijst dan serieus nemen? Ik zou Groenewegen gewoon als kopman in Kuurne verwachten:

Voordat het zover is start Groenewegen eerst in de Ronde van Qatar en de Ronde van de Algarva. “Ik kan niet wachten om opnieuw te kunnen sprinten voor de overwinning. Het liefste doen we dat natuurlijk zo snel mogelijk in de ronde van Qatar en in klassiekers zoals Kuurne-Brussel-Kuurne en Gent-Wevelgem. Zodra de trein staat en de sprints worden gewonnen geeft dat een enorme boost voor het verdere seizoen.”

kelderfan

Ik snap je opmerking. Gezien zijn prestaties in de Algarve lijkt 't erop, dat hij nog niet toe is aan de Omloop en een treintje in de omloop lijkt mij wel erg overdreven. Eerst maar weer de trein op de rails zetten in een aantal Belgische 1.1 koersen, zoals de KBK. Alleen vorig seizoen reed hij erg sterk in Le Samyn en dan moet je wel een erge sterke renner zijn.

S. Morgenstern

En De Tier kan al wat meer aan, dan bijv. Tolhoek.

Prachtig.

kelderfan

Clement meldt, dat hij meegaat met Kruyswijk naar Par-NCE en de Volta Catalunya.

Gregje

Insider?

Ik vind je 2 bijdrages ook niet bepaald verhelderend hoor, Simplex

Laatst gewijzigd
1 2 ... 56 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.