'@netraam
Leuk dat jij Gesink, als 't tegenzit, inschat op plek 23 in de T/A. Maar als 't goed gaat op welke plek dan.
Want van 't team T/A mag je toch wat meer verwachten, dan van 't team P/N.
Dus Gesink voor een top-tien plek en Kruijswijk voor top-vijftien plek, wat @robertowilco aangeeft.
Denken jullie niet dat Roglic voor een klassement mag gaan in de T/A? Met 1 IT, 1 TTT en niet al te veel hooggebergte lijkt mij het parcours ideaal voor hem. Daarnaast heeft hij eigenlijk nog nooit kopmanschap gekregen in een WT koers met ondersteuning. Persoonlijk ben ik wel benieuwd hoe het uit zou pakken. Aan de andere kant lijkt het me ook leuk om te zien om iedere dag voor een etappe te gaan. Als ik ploegleider was zou ik Roglic hoger in mijn lijstje hebben staan dan Van den Broeck en Gesink voor dit rondje.
Wat Roglic betreft, denk ik ook wel, dat hij in de T/A mee kan doen voor een goed klassement. Hij moet gewoon kijken waar hij staat in 't klassement na de TTT. Bij een goede uitslag, kan hij met Gesink en Van den Broeck kijken, hoever zij kunnen komen in 't klassement. Want 't eindigt met een ITT. Dat kan nog leuk worden.
TLJ is niet slecht begonnen bij de T/A met hun TTT. Dat opent perspectieven voor Roglic en Gesink om een goed klassement te rijden.
Maar bij P/N gaat 't duidelijk minder. Slechte start in de 1e. rit en nu in de ITT heeft Kruijswijk niet veel goed kunnen maken. Om in de top-tien te komen moet hij nog aardig wat renners voorbij. Ook Clement valt mij echt tegen met een dezelfde tijd als Timo Roosen.
Kruijswijk was voor de toptien sowieso afhankelijk van renners die er tussenuit wegzakken. De tijdrit van vandaag heeft niets veranderd aan zijn situatie. Tijdrit was overigens wel gewoon op niveau. Clement wel matig vandaag, ondanks dat dit ook voor hem niet de meest geschikte tijdrit was.
Kruijswijk moet een top tien klassering kunnen bemachtigen, er vallen er sowieso een kleine 10 man weg, maar ik wil zijn eigen mening wel eens horen, hoe hij er voorstaat en of hij voor een etappe gaat.
TTT heeft TLJ naar behoren gepresteerd, ze hebben niet veel tijd verloren, weet iemand hoe het met Roglic gesteld is.
'@vlek
Volgens eigen info was hij {Clement} te voorzichtig met de bochten; misschien met de gedachte om Steven in de laatste drie ritten bij te staan.
Wel goed was 10-Roosen met zijn 23:18 #zwaargewicht
Maar voor de TTT had Campenaerts niet misstaan; nu was Martens om een of andere reden er al snel af. Dat zal misschien de reden zijn, dat Van den Broeck te veel heeft moeten geven; zo vlak voor de finish eraf.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.