Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 81 ... 440 441
S. Morgenstern

Wanneer Clement de aanvallen van Kruijswijk had kunnen volgen, dan hadden ze sowieso weinig zin.

Wielerfan1987

'@vlek,

Clement had natuurlijk ook als vooruitgeschoven post ingezet kunnen worden...

achtpuntzes

mooie sprint van Groenewegen, maar van iets te ver. maar Greipel was toch een maatje te groot vandaag.

S. Morgenstern

Uiteraard had Clement belangrijk kunnen zijn, daarvoor hoef je niet de klimmersbenen van Kruijswijk zelf te hebben. Maar ook niet die van Clement, en dat was natuurlijk eigenlijk mijn punt; Kruiswijk heeft de komende dagen een hele ploeg in dienst rijden, die zich op allerlei manieren nuttig kan maken. De relevantie van zijn aanval zal verder vooral van zijn eigen gesteldheid afhangen.

kelderfan

Jammer dat Groenewegen niet is geslaagd in zijn missie, maar toch een mooie 3e. pl.in rit 5 P-N; want 't is ook wel de meteen de laatste kans voor hem.

kelderfan

'@vlek
Denk je, dat Groenewegen Parijs-Nice gaat uitrijden; er zullen nu wel een aantal sprinters in de wielen knijpen en wat gaat Groenewegen dan doen.
Met Roosen, Tankink en Wynants heeft Kruijswijk toch een deftige ondersteuning voor de resterende 3 dagen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het zou denk ik goed zijn om die kilometers mee te nemen en van wat klimwerk zal hij ook niet slechter worden. Ik denk niet dat Dylan meteen in de remmen zal knijpen.

kelderfan

In de Tirreno-Adriatico hebben Gesink en Roglic terreinwinst geboekt. Roglic nu 14e. en Gesink nu 15e. Roglic houdt zich prima ondanks zijn bezeerde vinger. Hopelijk kunnen Lobato en/of Battaglin morgen iets leuks laten zien in de heuveletappe. Martens is helaas nog niet hersteld. Hopelijk overmorgen om de mannen af te zetten voor de klim.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
ehh, op wie hebben Gesink en Roglic dan terreinwinst geboekt? niet op een van de klassementsmannen in ieder geval.

kelderfan

'@8.6
Van 34 naar 14e. is 't toch terreinwinst, want pas overmorgen moeten Gesink en Roglic echt aan de bak. Hopelijk kunnen zij dan nog een stap maken.
Het was vandaag natuurlijk zaak om geen tijd te verliezen.

Fanny

Jurgen vd Broeck uitgevallen in T/A
Was erg duizelig na zijn val en is door arts uit de koers gehaald.
Hopelijk geen ernstige gevolgen voor de komende koersen als luitenant voor Kruijswijk voor de Giro.
Gesink en Roglic goed gefinisht in 1e peloton.
Komende dagen maar eens zien hoe ver ze komen.
Ik gok bij 1 van de 2 op een top tien notering zodat er weer punten gehaald worden voor de UCI.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Jeej, punten !

achtpuntzes

'@ Fanny:
ook buiten de top tien zijn er UCI punten te verdienen.

Fanny

Ja, natuurlijk hoe hoger hoe meer UCI punten. Yeah t/m plaats 60.

kelderfan

'@8.6
Ga jij voor TLJ de punten sprokkelen buiten de top-tien. Als ambassadeur van TLJ moet je ook een puntje bijdragen.:)

kelderfan

[TLJ] Team Lotto NL - Jumbo [NED] De Ronde van Drenthe 11 maart 2017
DS: NIERMANN, Grischa 10001151553
21 BOUWMAN, Koen 10008653996 22 CASTELIJNS, Twan 10009401809 23 DE TIER, Floris 10007096138 24 JANSEN, Amund Grondahl 10008676632 25 KEIZER, Martijn 10004592831 26 LINDEMAN, Bert-Jan 10005961844 27 TOLHOEK, Antwan 10009812542 28 VAN HOECKE, Gijs 10006484533 R LAMMERTINK, Steven 10007966613 R VERMEULEN, Alexey 10008700274

achtpuntzes

geen punt kelderfan. ;)

Komi

Ik ben benieuwd naar Lobato vandaag in T/A. Finish loopt wat omhoog, denk ideale aankomst voor hem.

kelderfan

Ik denk in deze meer aan Battaglin, maar Lobato mag mij verrassen. Mag je wat verwachten van Jos van Emden?

nietram

Ik hoop echt dat Lammertink in de Ronde van Drenthe een keer weer iets van z'n klasse gaat laten zien. #forzasteven

tdb

Lammertink is reserve volgens het lijstje van kelderfan

kelderfan

Dat was de laatste UCI lijst, maar intussen heeft TLJ Lammertink opgeroepen om de plek van Gijs van Hoecke in te nemen. Voor Lammertink toch weer een kans om zich te laten zien. Hij heeft in ieder geval 1 fan.

tdola

Enig idee waarom van Hoecke niet rijdt in Drente dan?

Yeez

Misschien gewoon rust

Yeez

Waar was lobato? Ik moet wel zeggen dat het steeds hetzelfde liedje begint te worden nu. Martens ziek geweest, kruijswijk wordt ziek, lobato vanaf abu dhabi niet fit (die was trouwens vorig seizoen ook meer ziek dan fit) en clement en vd broeck ook al ziek en gevallen...

1 2 ... 81 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.