Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 87 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@fanny wij hebben dit aangekaart. En er is dus op dit moment voor gekozen om alleen een voorbeschouwing te schrijven voor de WT-koersen. Zoals ik al zei misschien dat het in de toekomst nog gaat veranderen.

Fanny

'@ Rahimns
Bedankt voor je medewerking (aankaarten) en je bericht hierover.
Ik zou het erg jammer vinden dat ze alleen een voorbeschouwing maken van de WT koersen en dus niet de andere kleine koersen die in mijn ogen als fan ook interessant kunnen zijn. De grote koersen kennen de meeste fans wel.
We wachten het dus maar af of ze er iets aan gaan doen.
Je hebt je best ervoor gedaan.
Nogmaals dank hiervoor.

kelderfan

'@Fanny
Het is al mooi, dat TLJ nu de MSR uitgebreid in beeld brengt. Ik dacht even, dat zij je verzoek gehonoreerd hadden.
Maar het zal wel om geld gaan of budget.

kelderfan

Floris De Tier bij de aanvallers lijkt mij een goede zet van de TLJ-jongens. Laat die jongens van Lotto, Katusha en BMC maar werken.

Fanny

Leuk gereden vandaag door de Tier van TLJ in de ontsnapping van de dag.
Maar na het inlopen van het peloton gingen de TLJ renners allemaal voor zichzelf rijden en niet voor Jansen.
In de laatste ronde waar men voorin had moeten zitten op de kasseien waren er nog maar zeer weinig renners van TLJ in het peloton te zien.
Daardoor kon dus Jansen door het team niet gebracht worden voor de uiteindelijke sprint op de kasseien en zat er dus geen toptienplaats in.
Had toch wel een stukje beter gemoeten aan het eind.
Gelukkig is niemand gevallen.
Bouhanni, de uitgesproken favoriet, was duidelijk veel te sterk in deze sprint.

Laatst gewijzigd
jvh93

Ze hebben heel de dag attent meegekoerst alleen ik denk dat Jansen nog niet sterk genoeg is om mee te doen in de laatste kilometer toen het heel erg hard ging. Daarvoor zag het er allemaal prima uit met 2 man voor Jansen en 1 erachter. Ze hebben heel de tijd geprobeerd mee te springen en dat Jansen dan niet sterk genoeg blijkt nog in de sprint kan gebeuren, hij is nog enorm jong en eerste jaar bij de profs. Je kan gewoon zeggen dat ze prima gereden hebben vandaag en dat ze dan niet dicht in de uitslag staan in een sprint vindt ik niet zo gek

S. Morgenstern

Ze hadden daar toch ook geen ploeg voor een massasprint? Volgens mij zat Jansen in het wiel van Lammertink, maar moest hij voor een bocht remmen en verloor hij vrij veel plaatsen. Uiteindelijk wordt hij helemaal op het eind nog 'naar voren gereden' door Castelijns. Lees die namen, haal je de snelle benen van Castelijns nog eens voor de geest, en beantwoord voor jezelf de eerste vraag.

kelderfan

Ha,ha, de snelle benen van Castelijns. Maar helaas is Jansen nog niet sterk genoeg om mee te kunnen sprinten. Roompot wel met 2 man bij de 1e. tien.
Floris De Tier was met Ole Forfang sterk bezig vandaag. Jammer dat zij geen ruimte kregen van 't peloton; waarbij TLJ goed bezig was met afstoppen en misschien hebben zij teveel krachten daarbij verspeeld. Steven Lammertink zat goed bij Jansen. Hij is misschien wel de lead-out voor Jansen.
Ik weet niet wat er met Lindeman is gebeurt; hij was niet in de aanval of in de finale.

Yeez

Jansen zat vooral niet in positie, liet zich makkelijk wegdrukken. Lijkt niet echt met kracht te maken te hebben.

Loek de Rooij

Je ruim voor de finish al aan het kopje zien dat Janssen niet meer echt zou kunnen gaan sprinten. Mist toch nog wat inhoud blijkbaar. Jammer dat ze daar niet op anticiperen al zal Janssen dat dan ook moeten aangeven en aanvoelen. De Tier en Lammertink kleine lichtpuntjes verder een saaie koers waarbij TLJ geluk heeft niet bij de valpartijen betrokken te zijn geweest.

Bauer

Ik hoop dat de troefkaart Lobato in MSR eens rendement oplevert. Ik vind hem tot nu toe views tegenvallen. Waarom reed Dylan Groenwegen geen Nokere Koers eigenlijk?

kelderfan

Dat Groenewegen geen Nokere Koers reed, is een weloverwogen tactisch besluit van TLJ geweest. Na P-N heeft de sprinttrein een welverdiende rustpauze gekregen. Groenewegen was zo moe, dat hij de opgezette film niet mee heeft gekregen.

Bauer

'@kelderfan: opgezette film?

kelderfan

Ja dat klopt, hij had een paar dagen geleden een leuke tweet; zijn vriendin had een film opgezet en hij is op de bank in slaap gevallen. De vermoeienissen van P-N.

Bauer

Oh zo :)

kelderfan

Opvallend dat Jurgen van den Broeck ontbreekt in de opstelling voor de Volta Ciclista a Catalunya 2017; ik dacht dat dit een meetmoment zou zijn voor de Giro 2017. Of is Van den Broeck nu ook ziek.
Verder is het een behoorlijk sterk team voor TLJ-begrippen met Kruijswijk, Gesink, Bennett, Campenaerts, Clement en Keizer. Vermeulen had wel verwacht vanwege de tijdrit, maar Lindeman is voor mij de vraag.
Hopelijk kan dit team meedoen en meestrijden. Een top-tien moet er toch wel in zitten.

S. Morgenstern

JVDB was toch op zijn hoofd gevallen in zijn laatste koers? Neem aan dat hij er daardoor niet bij is. Lindeman lijkt me niet minder in zo'n ploegentijdrit, dan Vermeulen, prima renner om erbij te hebben. Toptien lijkt me haalbaar, maar zeker geen zekerheid. Kruijswijk net ziek geweest, Gesink nog niet in topvorm en Bennett die na zijn pfeiffer in koers pas één berg heeft beklommen (iets wat hem sowieso beter zal liggen, dan het profiel van deze ronde).

Bauer

Laat Bennet dan maar aansluiten voor de Giro. Teveel onzekerheden zo, Kruijswijk moet op het podium.

edit: vind het trouwens leuk te vernemen dat zowel Castelijns als Lammertink (vooral de laatste) steeds beter gaan koersen.

Laatst gewijzigd
Fanny

Zojuist de ritten van Criterium du Dauphine op WF gezien.
Dat wordt een hele zware koers ter voorbereiding op de TdF met al die bergbeklimmingen naar o.a. Alpe d'Huez.
Misschien wel zwaarder dan in de TdF.
Daar zullen waarschijnlijk hoofzakelijk klimmers naar toe gaan en dus weinig sprinters.
Dat wordt een goede voorbereiding voor Gesink en Roglic/Bennett om te laten zien hoe goed zij zijn voorbereid voor de TdF van 2017.

Romāns Vainšteins

'hij had een paar dagen geleden een leuke tweet; zijn vriendin had een film opgezet en hij is op de bank in slaap gevallen'

BWFOEHARGH_HARGH_HAHA !!! Hihihihihi, *kletst dij* Man draag me weg.

achtpuntzes

als mijn vriendin een film opzet val ik ook in slaap. dat komt dan niet door een zware wielerwedstrijd maar door haar voorkeur voor romantische komedies.

Romāns Vainšteins

Of 'feelgood' - shit, nog erger

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En het is toch ook maar goed ook dat hij in slaapgevallen is ipv die film uitkijken... een koers winnen doe je in bed en niet door kijkend naar een film.

Humpty

Heeft Team Lotto Jumbo renners die morgen een goede prestatie zouden kunnen neerzetten in Milaan San Remo?

Jotto-Lumbo

Nee, komen allemaal net wat kwaliteiten te kort voor deze koers. Lobato/Battaglin voor een plek tussen plaats 10 en 20 en misschien een vroege vlucht meepakken voor de publiciteit. Misschien dat Tankink de rol van Tjallingi kan overnemen.

1 2 ... 87 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.