Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 89 ... 440 441
xistnc

In ieder geval dat zijn auto afgelopen week gejat is in Barcelona en dat dit een Audi A6 was.

kelderfan

'@tdola
Ja, dat wordt leuk in de Pays Vasco met Roglic met Bennett, De Tier en Tolhoek. Dat zie ik wel zitten, maar de tegenstand is niet mis met Contador, Valverde, Sergio Luis Henao en Uran.
Bouwman lijkt de klos; want Olivier komt er ook nog aan.

Fanny

'@kelderfan
Bouwman lijkt de klos; want Olivier komt er ook nog aan.

Olivier mag denk ik pas vanaf 27 april officieel koersen.
Hij rijdt volgens PCS vanaf 28 april Tour de Yorkshire

kelderfan

'@Fanny
Kan jij nagaan hoe 't met Bouwman is gesteld; in den beginne ging 't prima Vuelta 2016 en dacht ik nog dat hij de Giro 2017 zou kunnen gaan rijden.
Hij was toch heel goed met Robert Gesink.
Maar 't is wel leuk, dat Olivier eens aan de bak mag, dan wel in Yorshire met Kruijswijk en Bouwman?
Hopelijk mag Bouwman toch nog wat leuks doen; zoals ik eerder aangaf met Tour de Romandie; Tour de Suisse en Tour de Pologne enz.

Fanny

'@Kelderfan
Ik denk dat het best wel goed gesteld is met Neo Bouwman.
Alleen heeft hij nog niet de voor hem op maat gesneden voorjaarskoersen gereden tw hoofzakelijk 1 weekse WT koersen met een tijdrit die hij vorig jaar als 1e jaars Neo wel reed.
In de afgelopen Belgische kasseienkoersen en de Ronde van Drenthe met kasseien kende hij veel pech met lekke banden en een valpartij.
Niet vergeten dat TLJ dit jaar ook een paar grote klimmers heeft aangetrokken tov vorig jaar zoals Clement, vd Broeck en misschien Olivier.
Ook Vermeulen rijdt dit jaar tot nu toe veel beter dan in zijn 1e jaar. Hij traint vaak met Olivier en Gesink in Girona.
Daarnaast is er nog Neo Tolhoek die ook een klimmer is en natuurlijk de grote renners Kruijswijk, Gesink en Roglic.
Dus de concurrentie in het TLJ klimpeloton is heel groot.
Bouwman zal denk ik zijn WT-koersen de komende tijd nog wel krijgen en misschien wel weer de Vuelta. De Giro verwacht ik niet.
Misschien laten ze hem bewust andere koersen rijden dan vorig jaar om te zien wat hij daar kan.
Maar ik ken het beleid van TLJ hierover niet.

Vraag
Hoe is toch met jou favoriete renner ex TLJ-renner Kelderman.
Is hij al weer hersteld, kan hij weer koersen ?
Hij heeft het dit jaar nog niet echt laten zien bij Giant-Sunweb tov TLJ maar dat kan zeker nog komen.
Ik vond het wel jammer dat hij vertrokken is bij TLJ.
Er zou toch een grote renner in moeten schuilen.
Mijn favoriete Neo renner Oomen doet het tot nu toe wel erg goed.
Ik heb de afgelopen jaren vaak de beloftes gevolgd en Oomen stak er veelal bovenuit in 1 weekse koersen.
Dat wordt een grote NL-renner. Helaas niet bij TLJ. Maar wie weet wel in de toekomst.

Sebas

Haha @ Xistnc, dat is iig iets! ;)

kelderfan

'@Fanny
Ha,ha, ja, dat is een goede vraag. Kelderman is nog steeds niet aan 't racen door de gebroken vinger. Na een redelijk goed begin in de TDU is zijn seizoen in herstelmodus. Aan zijn programma te zien, wordt hij hopelijk weer ingezet vanaf de Pays Vasco. Dus een verloren seizoenstart kan je wel zeggen.
Ik heb wel eens geroepen, dat je met te kleine groep in de problemen komt; want in Catalonia mag Ten Dam 't doen. Wat dat betreft, heeft TLJ gelukkig een bredere selectie.
Neo Sam Oomen had ik ook wel bij TLJ willen zien. Misschien lukt dat nog wel met de hulp van Gesink. Maar volg jij dan ook Jan Maas, die nu bij SEG is ondergebracht.

Fanny

'@Kelderfan
Maas ken ik wel van de beloften.
Heeft de afgelopen jaren ook een aantal maal voor het NL-Team gereden.
Hij is nog jong en goed maar zal dit jaar toch nog enkele stappen moeten maken wil hij in de picture komen bij de PRO-tour ploegen.
Volgens mij zit hij nu bij een goede opleidingsploeg (SEG) na het gestopte Rabo Development Team.
Wat betreft Oomen, ik denk niet dat Gesink daar veel invloed op heeft.
Eerder zijn trainer/ploegleider en staf van Team Giant-Sunweb.
Hij heeft niet voor niets de keus gemaakt om 3 jaar bij Giant-Sunweb te tekenen ondanks de volgens mij concrete belangstelling van TLJ.

Maar hoe staat vd Broeck er nu voor.
Heeft mij tot nu toe nog niet echt kunnen bekoren.
Maar eens kijken hoe hij de Volta Limburg rijdt op zaterdag 1 april.
Hij zal zich toch nog een stuk moeten verbeteren wil hij goed aan de start staan als superknecht voor Giro van Kruijswijk.
Hij is voor mij een moeilijk te peilen renner (ronderenner-superknecht ?).

Yeez

Heeft vooral veel pech (nu weer hard gevallen) als die van pech bespaard blijft kan hij heel goed pieken naar de giro denk ik.

kelderfan

'@rahimns
Dat is ook leuke manier om te delen; https://t.co/MQ0kMwR8hA
@jessevdalen
Ja, hij is zeker hard gevallen; alleen bij PCS staat niet vermeld, dat hij uit koers; zoals bij Kelderman. Hopelijk valt 't mee en wil hij zich voorbereiden op de Giro via Volta Limburg Classic/57th. Brabantse Pijl/AGR/WP/LBL/Yorkshire.
@Fanny
Jan Maas heeft in 2015 Piccolo Giro di Lombardia gereden met Lennard Hofstede, Martijn Tusveld, Jeroen Meijers, Sam Oomen en Koen Bouwman; waarbij Tusveld na Giulio Ciccone en Fausto Masnada  3e. werd en Jan Maas na in de aanval te zijn geweest toch nog als 6e. over de streep kwam. Hij bleef daarbij ook Laurens De Plus {De Plus en De Tier 2 Belgen met klimgenen} voor. Sam Oomen kwam helaas niet goed in die rit en kwam niet over de streep.
Die Tusveld had toch de pech, dat Oomen en Hofstede beter presteerde in de heuvels en Teunissen/Oomenj in 't Paris - Tours Espoirs gebeuren.   

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Die Tusveld had toch de pech, dat Oomen en Hofstede beter presteerde in de heuvels en Teunissen/Oomenj in ’t Paris – Tours Espoirs gebeuren.

Wat bedoel je hier precies?
Teunissen heeft destijds Paris-Tours in 2015 helemaal niet gereden.
Bouwman zat destijds in de tang bij Oomen en Tusveld en werd op 15 seconden 6e.
Hij moest destijds voor zijn toenmalige ploegmaat bij SEG, tw. Biermans, Oomen en Tusveld terughalen wat lukte.
Echter Biermans moest het daarna afmaken wat dus niet lukte en kwam op 4 seconden van winnaar Oomen binnen.

Dus wat je met Teunissen bedoelt ?

Fanny

'@Kelderfan.
Inmiddels denk ik te weten wat je bedoeld.
Ik denk dat je 2014 bedoelde datTeunissen Paris-Tours won en Oomen in 2015 waarbij Tusveld het steeds net niet afmaakte en dus zowel in 2014 als 2015 2e werd.

kelderfan

'@Fanny
Ja, dat was 't verhaal. Teunissen in 2014 en Sam Oomen in 2015.

xistnc

Ik twijfel tussen Praatjesmakers en Knoop in je Zakdoek...

Fanny

'@Rahimns
Inderdaad een leuk shirt met tekst van TLJ van LaMachineCC
Hopelijk komt hij beschikbaar voor de fans van TLJ.
https://pbs.twimg.com/media/C7Tq2yTWwAAztJ_.jpg

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny Vanaf woensdag heb ik begrepen...

Fanny

'@Rahimns
Mooi !
Alleen waar/bij wie te bestellen ?

Rahim Vlasblom
admin

Bij Lamachine.cc natuurlijk, het zijn hun shirts

Picoo

Steven Lammertink heeft zich de laatste wedstrijden goed laten zien. Benieuwd hoe zijn programma er uit gaat zien de komende tijd!

Dyoko

Ik vind dat TLJ meer een aanvallende koers moet gaan aannemen met mannen als Tolhoek, Vermeulen en Bouwman daar leren de jonkies meer van en ze hebben meer kans op een zege. TLJ heeft genoeg mannen die goed mee kunnen met de favorieten, alleen kunnen ze het tegen de favorieten niet afmaken.
Zo zie ik Gesink liever aanvallend koersen dan 15e worden in een bergetappe of algemeen klassement.

Laatst gewijzigd
Niklas

'@Dyoko en @Spehiroth, originele bijdragen! ;-)

Dyoko

'@Niklas Tnx

Yeez

Voor de heuvelachtige ttt morgen heeft tlj met gesink, kruijswijk, clement, campenaerts, keizer, vermeulen, bennett en lindeman goede mannen. Vooral de eerste 6 hebben een goede tt en zijn goed in het heuvelachtige gedeelte, dus top 8 zou er in moeten zitten.

Jotto-Lumbo

Top 8? Ik schat BMC, Movistar en Sky hoger in. En TLJ gelijkwaardig of iets minder dan Orica en Trek. Dus top 6 zit er denk ik wel in en ik hoop top 5. Of ben ik te optimistisch?

Yeez

Nee, maar ik wil niet te hard van stapel lopen. Dat doen er al genoeg hier ;)

1 2 ... 89 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.