Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 90 ... 440 441
Fanny

Klein trainingskamp in Hoog-Vaals voor de (jonge) renners van TLJ die momenteel nergens koersen.
Volgens mij zijn hier aanwezig Bouwman, de Tier, Olivier en Tolhoek en waarschijnlijk ook Lammertink.
Waarschijnlijk zal een deel hiervan volgende week starten in de Volta Limburg.
Goed van TLJ dat ze een extra trainingskamp voor deze renners doen.
Beter dan alleen thuis trainen.

kelderfan

'@Fanny
Ik dacht even Forteiland, maar nee Hoogvaals; ik denk in voorbereiding op de Pays Vasco voor De Tier en Tolhoek. Olivier's debuut komt er ook snel aan.
Koen Bouwman zie ik met Lammertink op de startlijst van Volta Limburg Classic staan. Is Jurgen van den Broeck ook aanwezig.

ti-raleigh

Top 5 in TTT moet wel kunnen. Als ik een gokker was, zou ik inzetten op de 4e plek.

S. Morgenstern

Volgens mij zijn hier aanwezig Bouwman, de Tier, Olivier en Tolhoek en waarschijnlijk ook Lammertink.

Die vijf komen op die foto's inderdaad voorbij. Speciaal voor kelderfan waren De Vries en Logan Owen blijkbaar ook uitgenodigd voor een technische training van Oscar Saiz.

Laatst gewijzigd
tdola

Keizer en campenaerts vandaag niet in 1e groep van 156 man, zouden ze normaal wel in moeten zitten. Ziek/niet in orde, of bewust krachten gespaard met oog op ttt van dinsdag? Hoop het laatste, maar wordt helaas niet benoemd op tlj site.

Mooie_Mario

Boom wordt door Cyclingmole aangewezen als favoriet in Dwars door Vlaanderen en Gent-Wevelgem. Wat heb ik gemist? Zo sterk reed hij de laatste wedstrijden niet.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@tdola vooral campenaerts liet dit seizoen al zien goed in orde te zijn. Keizer reed gister voor de laatste beklimming Bennett nog naar voren. Lijkt dus vooral op sparen aangezien zij vooral de motoren zijn voor vandaag.

mus van de maasstad

Hoe laat begint tlj eigenlijk vandaag?

xistnc

Klik.

De ploeg die 3 minuten eerder start lijkt me niet echt TTT-fähig, dus een mooi mikpunt. Inhalen is misschien wat te ambitieus. Die kans acht ik groter bij bijvoorbeeld Roompot en Movistar...

Laatst gewijzigd
Netraam

Meintjes en Atapuma zijn geen kanonnen, en de rest is ook meer klimmer dan tijdrijder. Maar 3 minuten... dan moet je 1 minuut per 10 kilometer bijna sneller zijn om in te halen.

xistnc

Het kan al voldoende zijn als je die wortel in de verte steeds groter ziet worden.

kelderfan

Quote: "Die vijf komen op die foto’s inderdaad voorbij. Speciaal voor kelderfan waren De Vries en Logan Owen blijkbaar ook uitgenodigd voor een technische training van Oscar Saiz."
Dat is een verrassende ontwikkeling maar wie is Oscar Saiz. Een nieuwe trainer bij TLJ?

S. Morgenstern

Oscar Saiz is een oud-MTB/downhiller die verbonden is/was aan Giant en daardoor in het verleden regelmatig aanwezig was bij trainingskampen van de ploegen die op die fietsen reden.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Saiz is natuurlijk al jarenlang bij Rabo ingehuurd voor dit soort voorlichtingen/trainingen, niet zo gek dus dat dat contact er nog steeds is...

Maar ik lees iets over De Vries en Logan Owen?? Is dat bevestigd??

kelderfan

'@vlek
Dank je wel.
Ik zie, dat hij ook gewerkt heeft met Rabo Development Team en ook al in de omgeving van Girona bivakkeert. Lijkt mij niet verkeerd zo'n trainer met downhill kennis. Want dat downhill rijden ging nog wel eens verkeerd bij Ten Dam, Kruijswijk en Gesink. Als je ziet hoe Sky even 't voortouw nam gisteren in de laatste afdaling, dan kan TLJ nog wat kennis op dat gebied gebruiken.
Maar leuk dat TLJ belangstelling heeft voor Logan Owen {die heeft zijn 1e. ritzege alweer te pakken} en De Vries {talentje voor de toekomst}

tdola

UAE team dat voor TLJ start vanmiddag idd niet echt tijdrijders team. Echter is wel een heuvelachtige ttt-rit, dus zullen niet zoveel verliezen als in vlakke ploegentijdrit.

Maar ambitie niet verkeerd, dus ik zeg: probeer ze in te halen!
Top 8 moet TLJ zeker halen, en top 5 zou mooi zijn imo. Maar gaan denk ik best forse verschillen zijn vandaag.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Sephiroth
Dat zou een uitzonderlijke prestatie zijn voor TLJ, maar ik hoop op een top-vijf notering. Dat ziet @tdola goed.

kelderfan

Quote: "Maar ik lees iets over De Vries en Logan Owen?? Is dat bevestigd??"
Nee "bevestigd" door TLJ is 't niet, maar @vlek heeft 't van de TLJ-site overgenomen.
Zij hebben die jongens meegenomen om hun ontwikkeling van dichtbij te kunnen zien. Dat doe je niet voor 't mooie weer.
Trouwens Axeon heeft in Sittard zijn kwartier.;)

kelderfan

Als TLJ nu al bezig is met nieuwe jongens/talenten, die wel of niet een plekje krijgen in 't nieuwe seizoen {2018} met ook nog een stageplek voor 't talent van de topcompetitie, dan betekent dat toch dat TLJ ook in 2019 zal acteren in 't peloton. Want je haalt deze talenten toch niet voor 1 seizoen.
@Sephiroth
TLJ heeft wel appeltje te schillen met BMC; dus als zij die achter zich weten te houden, juich ik met Jos Van Emden mee.

S. Morgenstern

Nee! Ze hebben nog niemand gehaald. Dat zal waarschijnlijk pas gaan, wanneer er enige zekerheid is voor na 2018. Het zou echter onverstandig zijn om pas te denken aan renners voor de toekomst op het moment dat die zekerheid er is. Dit betekent dus niets meer dan dat ze zelf de ambitie hebben om door te gaan na 2018, maar dat kan moeilijk als een nieuw gegeven beschouwd worden.

Yeez

6 man voor tlj over de finish. Gesink, Kruijswijk, Campenaerts, Vermeulen, Clement en ?

Wielerfan1987

'@jesse

Hopelijk nog Bennett.

Zoals ik begrijp is Bennett gestart als 2e schaduwkopman

achtpuntzes

redelijke tijdrit van TLJ in catalonie. ik denk dat ze gewoon op de juiste plek staan.

Yeez

Tom leezer kwam tijdens zijn training nog even bij het inrijden van tlj kijken voor deze tijdrit. Te zien op een foto op twitter. Woont natuurlijk in girona.

Jotto-Lumbo

Voor het klassement moet TLJ Valverde, Froome, Contador, Yates en misschien Dennis voor zich dulden. Opzich niet slecht, alleen de tijd valt wat tegen. Zo wordt het namelijk ook moeilijk om de schaduwkopmannen in te halen om een top 10 te behalen (Mollema, Amador, Fernández, van Garderen, Thomas, Landa). Aanvallen zal het advies worden voor de komende dagen om het gat te dichten.. ze zullen wel wat makkelijker de ruimte krijgen.

1 2 ... 90 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.