Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 92 ... 440 441
Yeez

een sportverslaggever van de limburger heeft een artikel geschreven over het trainingskamp. Bij een lacaattest tijdens de beklimming van de baraque michel (hoogste punten Ardennen) bleken met Olivier, De Tier en Tolhoek verrassend goed te scoren. Owen moest wat rustig aan doen, want die schijnt vorige week hard gevallen te zijn.

jvh93

Olivier is nog niet wedstrijdgerechtigd in de heuvelklassiekers toch of wel?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh klopt, hij gaat ze net missen... misschien dat hij met Robert meegaat naar Californië ??

jvh93

Zonde dat hij dat net mist zeg, had hem er graag bij gehad. Maar californie lijkt me ook een prima begin. Heb stiekem de hoop dat hij de revelatie van het seizoen gaat worden bij TLJ

Jotto-Lumbo

Op basis waarvan? Die jongen heeft anderhalf jaar geen koersritme gehad. bovendien zijn trainingsritjes helemaal niet te vergelijken met wedstrijden op hoog niveau. Mannen als Tolhoek, Bouwman, Vermeulen, de Tier zullen hierdoor een stapje voor hebben. Ik denk dat Olivier dit jaar nog nodig heeft om ritme op te doen en volgend jaar weer zijn talent kan tonen, want dat heeft hij zeker.

Op PSC staat trouwens dat hij deel gaat nemen aan de tour de Yorkshire

Laatst gewijzigd
fransvanrooij

Weet iemand meer over de achtergrond van de prestatie van Lars Boom gisteren? Viel me tegen.

xistnc

Ga er maar vanuit dat hij bij zijn wederoptreden iets leuks neer kan zetten, maar daarna weer ff tijd nodig heeft om te recupereren.

Yeez

Boom zegt zelf dat de vorm goed is, maar gisteren niet het goede gevoel had. Hoop dat hij in de e3 kan verbeteren.

Fanny

'@jessevandalen
Quote: een sportverslaggever van de limburger heeft een artikel geschreven over het trainingskamp.

Heb je ook een link hiervan ?

Yeez

Nee helaas niet, dan moet je de app van de limburger downloaden. Dan kun je de krant van vandaag bekijken met daarin het artikel.

Fanny

Jammer, maar bedankt Jesse voor de informatie.
Misschien dat de krant dit later op haar digitale site zet want ik krijg alleen maar een betaalde app te zien waar ik me ook eerst moet aanmelden.

veld

Het is nog zeer vroeg in het seizoen en dus niet helemaal fair om al vergaande conclusies te trekken. Maar vooralsnog moeten zeker Boom, maar ook Gesink en Martens het nog laten zien. Tankink zal er volgend jaar niet meer bij zijn. Het lijkt mij verstandig om tijdig( en m.i. is dat al vanaf nu) te bezien of het niet mogelijk is om eventueel voor de genoemde vier M. vdPoel, Ooms en Van Baarle te strikken.

Fanny

'@veld
Wie is Ooms ?
Ik neem aan dat je Oomen bedoeld en die ligt vast t/m 2018.
Je hebt het over 4 renners maar je noemt er 3.

veld

'@Fanny Ik bedoel inderdaad Sam Oomen. Heeft die een driejarig contract bij Sunweb getekend eind 2015? Met deze drie voor de genoemde vier hoef je niet perse het huidige aantal renners te houden.

Fanny

'@veld
Ja, Sam Oomen heeft in 2015 een 3 jarig contract getekend nadat ook zijn trainer/coach naar Giant-Alpecin/Sunweb was overgestapt.
V.d. Poel zal niet willen overstappen naar TLJ daar hij nog wil veldrijden.
Van Baarle is een renner die TLJ wel eens over zou kunnen nemen (contract t/m 2017) daar er bij TLJ niet veel van deze type kasseienrenners rondrijden.
Daarnaast is hij nog jong. Goede aanvulling voor Boom.
Maar het probleem zal misschien het salaris zijn en het 2 jarig contract t/m 2019.
De contracten van TLJ lopen echter tot nu toe t/m 2018.

Fanny

Volta Catalunya 2017 Stage 4
Bennett, Kruijswijk en Clement netjes gefinisht in peloton.
Maar wat is er met Gesink loos.
Of hij had een slechte dag en heeft het laten lopen OF
hij gaat morgen vol in de aanval voor een ritoverwinning.
Maar eigenlijk ik denk dat hij het in deze koers de goede benen niet heeft.
Misschien was het wederom te koud voor hem in het begin of hij was betrokken bij de valpartij.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Maar eigenlijk ik denk dat hij het in deze koers de goede benen niet heeft.

Op basis waarvan dan? Hij komt gisteren als 22ste over de finish. Dat lijkt me onmogelijk zonder goede benen. Hij heeft duidelijk nog geen topvorm te pakken, zoveel is duidelijk, maar laten we niet doen alsof het rampzalig is om in zo'n veld op die positie binnen te komen.

Yeez

Zag eruit of hij heeft laten lopen, kwam fluitend over de finish. Misschien voor de ritzege morgen aangezien kruijswijk en bennett toch beter staan? Wat heb je immers aan 3 man in het klassement?

kelderfan

Gesink en 't weer of was 't de valpartij, die hem heeft opgehouden. Ik denk niet dat ritoverwinning er inzit.
Wat betreft Van Baarle denk ik, dat hij een welkome aanvulling is voor de Vlaamse ploeg. Maar of Van Baarle de overstap zou willen maken, betwijfel ik een beetje.

Fanny

'@vlek
Quote: Op basis waarvan dan?

Gesink komt als allerlaatste van TLJ binnen op 7min45s
Dat zegt mij genoeg.
Maar laten we nog even zijn reactie van hem of TLJ afwachten.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dag zegt mij genoeg.
Maar laten we nog even zijn reactie van hem of TLJ afwachten.

Welke van de twee is het nu?

achtpuntzes

het zegt in ieder geval dat ze het klassement voor Gesink al heel snel hebben laten lopen en er geen knechten aan verspild hebben. en dan lijkt me een reactie van Gesink & TLJ over het hoe en waarom mij wel op zijn plaats.

S. Morgenstern

Volta Catalunya, shortened stage. Focus on breakaways

Titel van zijn rit op strava, met maximale hartslag van 152.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Gelukkig alleen de focus on breakaways. Zijn insteek was toch, dat hij met uitzondering van de TdF wel degelijk voor 't klassement zou gaan in de overige rondes zoals bijv. de ToC. Dus enig uitleg van TLJ is welkom.

xistnc

Gesink heeft al eerder laten weten, dat hij alleen nog voor zichzelf fietst. Met andere woorden, dat hij doet waar hij zin in heeft. In een race waar Kruijswijk en Bennett mee kunnen doen, kan ik me dan voorstellen dat hij mikt op een ontsnapping.

Los daarvan kan het qua imago natuurlijk geen kwaad. Die Gesink? Och, laat maar rijden. Je weet nooit wanneer zich dat uitbetaalt.

Maar inderdaad, de reflex om altijd in alle hoeken van het scherm te zoeken naar het lange lijf van Gesink, die slijt maar moeizaam .

1 2 ... 92 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.