Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 95 ... 440 441
xistnc

Boom werd opgehouden door de valpartij met Leezer en leek zijn fiets niet los te krijgen uit het gedrang. Daarna heb ik hem niet meer in het peloton gezien.

Sagan moest ook voet aan de grond zetten, maar kon wel meteen verder.

S. Morgenstern

Boom heeft in ieder geval weer enig teken van leven gegeven. Ondermaats is natuurlijk nog steeds wat je van zijn voorjaar moet zeggen, maar na deze koers mag je toch nog hopen op een goed optreden tijdens Roubaix. Volgende week lekker aanvallen en de finale aan de echte coureurs overlaten.

Van Emden, Tankink en Van Hoecke kunnen nu profiteren van het ontbreken van een kopman. Balen wel dat het met Roosen niet goed lijkt te gaan, want dit was voor hem een uitgelezen situatie geweest om een stap te zetten binnen de hiërarchie voor het Vlaamse werk.

kelderfan

'@xistnc
Lars Boom is wel binnengekomen, maar dan wel als laatste TLJ-renner. Het is wel een pechvogel. Gelukkig heeft hij na zijn malheur wel kopman Groenewegen uit de wind kunnen houden.

Fanny

Leezer is zwaar gevallen en is zeker 4 weken uitgeschakeld met een breuk in de bekkenkam.
Die zal Groenewegen dus de komende weken missen in de sprintploeg.

achtpuntzes

Boom was snel terug na die valpartij van Leezer maar daarna zag ik hem ineens geparkeerd staan en voorbij gezoefd worden door Kristoff en Kung. ik hoop maar dat het pech want anders was het wel heel sneu.

Proodbol

Boom zeer getalenteerde renner in potentie beter dan Terpstra...........maar ja Terpstra heeft een zo veel betere mentaliteit!
maar ja LJ heeft altijd pech .
Wel ftappant van Aevermaat , Sagan , Boonen hebben nooit pech..............

ti-raleigh

Ik vind het best een keurig tussenrapport van TLJ. Acht keer een top 10 gescoord in in een ronde van een week, waarvan 5 keer in een WT-rondje. Toch wel een beetje de vruchten geplukt van de koerswijziging naar AK-treinen. Volgen CQ staan 19 van de 27 renners hoger gerangschikt dan aan het begin van dit seizoen. Grootste tegenvallers wat mij betreft zijn Battaglin en Lobato, van die 2 heb ik nauwelijks iets gezien, maar het seizoen is nog lang.

arviidd

'@proodbol: van Avermaet nooit pech? Je volgt het pas sinds dit seizoen?

Proodbol

laat ik het zo zeggen wie van achteren koerst zoekt mi pech op.............
Ik heb Boom in de klassiekers nog weinig van voren zien koersen.....

gardeyn

'@prood: afgelopen vrijdag had Sagan nog pech.....

Borsje

TLJ uiteindelijk zelfs 3e geworden in ploegenklassement Catalonië.

Proodbol

Gardeyn.......das is idd echt pech maar Sagan koerst altijd van voren en als je dan geen finale rijdt dan heb je pech.......
Boom koerst laatste tijd niet veel van voren..............en als dan een lekke band krijgt of valt ben je vrijwel kansloos, dat noem ik geen pech

robertowilco

We praten hier veel over Boom, de ene heeft nog hoop dat hij verbetert de ander ziet dat niet meer gebeuren, zeker niet voor RvV, dat is te kort dag, maar waarom komt er geen nieuws vanuit de ploegleiding of van Boom zelf, waar het werkelijk aan mankeert. Ik heb het gevoel dat Jan Boven zich in moet houden en alleen zijn mening geeft over de resultaten tot nu toe. Ik denk dat ze in de RvV mannetjes mee moeten laten gaan in de eerste vluchten, dan komen ze tenminste in beeld. Anders ben ik er bang voor, dat er niemand is die top 20 haalt.

achtpuntzes

ik zou ook wel eens willen weten waarom Boom zo tegenvalt. dit is de periode waar zijn koersen liggen en die is weer zo voorbij.

S. Morgenstern

Ja, heeft hij iets wat ze onder de pet houden? Of zijn de trainingen van Lamberts totaal verkeerd gevallen? Boom rijdt dit voorjaar, in vergelijking met voorgaande jaren, echt ver onder zijn niveau.

kelderfan

Boom dacht met die rondjes in Spanje een stap te kunnen maken, terwijl zijn trainer duidelijk aangaf, dat hij op die manier te kort zou komen.
Dat blijkt ook duidelijk uit zijn uitslagen. Dus ik denk volgend seizoen een andere aanpak en wat mij betreft starten in de TDU + Dubai.
Gesink en vooral Kruijswijk hebben met die aanpak de nodige stappen kunnen maken. Alleen was voor Kruijswijk die P-N een terugslag, door 't weer en het ontbreken van zijn klimtrein. Het blijkt ook weer, dat een goede coach belangrijk is. Daarbij denk ik aan Plugge, die als coach in de Tour de Yorkshire? meeging.

jvh93

Dus had hij beter naar zijn trainer moeten luisteren? Ik denk ook dat het aan die veldritten ligt waar hij ook nooit heeft meegedaan voor de knikkers

achtpuntzes

van de tlj site:

Team LottoNL-Jumbo kon vandaag niet meedoen om de overwinning in Gent-Wevelgem. Na een valpartij waarbij Tom Leezer en Lars Boom betrokken waren, brak het peloton en was de Nederlandse WorldTour-ploeg kansloos om nog mee te doen voor de winst.

lol, Boom stond even met zijn voeten aan de grond en was zo weer weg, kon weer aansluiten maar liet het even later helemaal lopen, al dan niet geparkeerd.

kelderfan

'@jvh93
Ja, hij had beter naar zijn trainer moeten luisteren. Tot 200 km ging 't nog redelijk, maar juist die laatste km's gaat 't licht uit bij Lars Boom. Je denkt dan gauw aan 't ontbreken van motivatie; maar Jan Boven zegt 't wel goed; Lars Boom is gewoon niet goed genoeg. Het is al gezegd, dat de knechten beter renderen, als zij voor iemand kunnen werken. Ik had op Groenewegen gehoopt.
Even iets anders.#
Als je ziet hoe Jetse Bol is opgeleefd, nu hij in Girona is gaan wonen en trainen; dan is 't toch een goede zaak, dat Olivier en ook Vermeulen daar hun trainingsarbeid doen.
Misschien wat voor TLJ om daar een appartement te huren; zodat de jonge talenten, daar wisselend hun trainings arbeid kunnen doen, met die Spaanse trainer erbij natuurlijk.

achtpuntzes

off-topic, maar nu zijn naam toch valt:
wellicht Jetse Bol in de Vuelta, want zijn ploeg kreeg een wildcard. zou toch leuk zijn.

Fanny

'@kelderfan
Quote: Als je ziet hoe Jetse Bol is opgeleefd, nu hij in Girona is gaan wonen en trainen; dan is ’t toch een goede zaak, dat Olivier en ook Vermeulen daar hun trainingsarbeid doen.
Misschien wat voor TLJ om daar een appartement te huren; zodat de jonge talenten, daar wisselend hun trainings arbeid kunnen doen, met die Spaanse trainer erbij natuurlijk.

Kelderfan ik ben hier inderdaad ook voor.
De klim- en heuvelrenners zouden hier buiten de wedstrijden om hier om hoogte moeten kunnen trainen en dus zou TLJ hier een appartement/huis moeten hebben met een NL/Spaanse trainer die daar steeds bv een paar maanden op toerbeurt naar toegaat en daar steeds wisselend een groepje renners traint.
De hardrijders en sprinters van de ploeg kunnen heel goed in België en Nederland (thuis) trainen.
Ik ben ervan overtuigd dat vooral de jonge klim- en heuvelrenners hier voordeel uit kunnen halen.
Echter het gaat natuurlijk wel het een en ander kosten als de staf van TLJ dat willen.
Maar misschien valt dit wel mee gezien de toekomstige verwachte rendementen die dit dan zou moeten opleveren.

Netraam

Dat is een beetje handelen in de waan van de dag, vinden jullie niet? Jetse Bol is naar Girona verhuisd en ineens opgebloeid (lees: rijdt een paar koersen op het niveau waar hij in 2013 ook zat), dus moeten alle jonge klim- en heuvelrenners daar ook maar heen?

S. Morgenstern

Bol zit al jaren in Girona

gesink3101

Which would be the Team for the rvv?

kelderfan

'@8.6
Alleen voor de Vuelta, dan kan Gesink zijn geliefde rondje Quebec en Montreal

@vlek
Quote: "Bol zit al jaren in Girona"
Ja, de een heeft wat langer nodig om aan de hoogte te wennen dan de ander; bij Olivier en Vermeulen werkt 't toch prima. De Tier kan met de parelvissers trainen; die heeft geen extra trainingsblok nodig.;)
@gesink3101
I think, that the Team for the R.V.V. will be as follows: Van Emden, Tankink, Van Hoecke, Roosen, Castelijns, Wynants, Boom & Wagner.

1 2 ... 95 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.